2011-01-25, 03:56
Medlem
Sitter här inpå natten med hörlurar på mig och märkte en konstig sak. Det låter som om någon har spelat in ljudet när någon skriver på ett tagnentbord. Man kan värkligen hör de specefika mellanslag trycket.

Jag vete fan vad det kan vara.... Fett förundrar. Kan det vara virus? Mod for flytta om det är så.
2011-01-25, 03:59
Medlem
fenriz64s avatar
Du är i ett samtal på Skype
2011-01-25, 04:00
Medlem
piezos avatar
Trådlösa lurar?
2011-01-25, 04:02
Medlem
Är inte inne på skype eller någontin annat. Men jag prövade att inaktivera nätverket och då funkade det.
Ska virus söka nu och kolla om det var något....
2011-01-25, 04:04
Medlem
ShogunAssasins avatar
Säker på att du inte var inne på typ imageshack eller liknande där den där bannern med webcambruden som sitter och låtsaschattar är? Det kommer tangentbordsljud från den.
2011-01-25, 04:18
Medlem
hacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssasin
Säker på att du inte var inne på typ imageshack eller liknande där den där bannern med webcambruden som sitter och låtsaschattar är? Det kommer tangentbordsljud från den.
This

Hände mig för ett tag sen, blev riktigt fundersam fram tills det att jag hittade vilken flik ljudet kom från.
2011-01-25, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hack
This

Hände mig för ett tag sen, blev riktigt fundersam fram tills det att jag hittade vilken flik ljudet kom från.

haha samma här! hade precis rökt en fet och nojade upp mig att någon hade hackat min dator och jag hörde hans tangenter. Hittade till slut en flik öppen i internet

Edit: Det var en sån webcamsbrud som satt o chatta
2011-01-25, 05:06
Medlem
Exakt samma sak hände mig tidigare ikväll. Höll på att skita på mig när jag slutade skriva och pausade musiken och ändå hörde tangenterna smattra.
Satt inne på imageshack, men har adblock så jag såg inte ens någon reklam. Ändå lät det. Har aldrig hänt förut vad jag vet.
2011-01-25, 05:08
Medlem
anakin1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssasin

100% säker att detta är ditt problem.
2011-01-25, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anakin1
100% säker att detta är ditt problem.
Nej, jag kopplade ifrån internet och hade ingen webläsare uppe. Men det har slutat nu, stängde av Garena
2011-01-25, 06:38
Medlem
Robinson-Merals avatar
Hahaha att den här ligger i "paranormala fenomen". Det är en reklam.
2011-01-25, 06:52
Moderator
Humbugs avatar
llåssst
/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här