2010-12-18, 01:14
Medlem
HeroesSilencios avatar
Någon mer än jag som tycker att hon försöker kopiera "Sex and the City" livet liiiite väl mycket. Nästan så jag får lite Stalker känsla av Sara Jessica Palmers Rollkaraktär,sedan hennes jobbigt maniska New York tips om allt! Tycker hon klär sig som en kratta, alltid samma stil och jävligt pretto. Sedan måste ju hon älska sig själv på alla bilder. Det finns knappt en bild på någon annan än hon själv med det flinande hästtrynet.
Hon Skriver dåliga böcker, har en kolumn (Sofies Mode) och nu träffat en alldeles egen Mr Big (Finansman). Get your own life!

En Guldstjärna till Henke Lundquist som nobbat henne fett och som tycker hon är en självupptagen Wannabe, grymt coolaste kommentaren från burvaktaren i New York Rangers.
Citera
2011-01-17, 20:46
Medlem
Nu har hon förlovat sig.

Någon som vet något om vem denna man är?

http://blogg.aftonbladet.se/sofissna...agan-om-ringen
Citera
2011-01-18, 01:56
Medlem
avations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
En Guldstjärna till Henke Lundquist som nobbat henne fett och som tycker hon är en självupptagen Wannabe, grymt coolaste kommentaren från burvaktaren i New York Rangers.

Sådär kan du ju inte bara säga. Berätta mer/länka intervju eller liknande
Citera
2011-01-18, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namn.efternamn
Nu har hon förlovat sig.

Någon som vet något om vem denna man är?

http://blogg.aftonbladet.se/sofissna...agan-om-ringen

Nick Zijlstra, 30-something holländare som bor i Schweiz.
Citera
2011-01-19, 12:20
Bannlyst
jag får en känsla av att hon definitivt inte hade haft något emot att träffa en hollywood-jude......
Citera
2011-02-03, 20:56
Medlem
info om Sofi Fahrmans kille Nick Zijlstra finns här! http://marianova.com/users/napezile/blog
Citera
2011-08-24, 23:30
Medlem
Gjorde en skön liknelse mellan Sofi Fahrmans liv och Natacha Peyres i tråden om NP. Se nedan:

"En donna som jag tänkt på som har vissa likheter med NPs livsstil utan att vara i närheten av att kunna backa upp det ekonomiskt är ju Sofi Fahrman. Troligen inte eskort dock...

Av det som kommit fram gällande henne är:

- Golddigger utan dess like
- Grym på Bjs!
- Bor på Manhattan vilket ju är extremt dyrt även för ett mindre boende. Aftonhoran pröjsar väl inte lägenheten, eller?
- Ständiga ej jobbrelaterade resor till Hamptons, S:t Barts, Hawaii, olika lyxorter i alperna etc. etc.
- Bor ofta på de finaste hotellen i Stockholm när hon är här. Aftonhoran pröjsar väl inte det?
- Lön runt 300 tkr!! Räcker väl nätt och jämnt till lägenheten på Manhattan...

På senare tid har det kommit fram att hon har en "fiancée" som jobbar i finansbranschen. Vilken överraskning att han antagligen är svinrik...

Dock är hon ju respekterad för att hon har ett jobb som inte vem som helst skulle få eller klara av.

Gissningsvis är NP ute på motsvarande mansjakt men utan större framgång än så länge som det verkar... "
Citera
2011-08-25, 00:15
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enserieibrott
Hon är jävligt snygg tycker jag, ser gött svensk ut. Hade vi varit jämngamla och varit i samma bekantskapskrets hade jag sett henne som flickvänsmaterial.

Vilken sorts kille tror ni SF dras till?
Vad ska man ha?
Om ni får anta?

Rika snubbar som hennes man Nick Zijlstra.

Nick Zijlstra
http://ss11i01.stream.ip-only.net/im...c2dc99582f8135
http://www.facebook.com/people/Nick-Zijlstra/580490063
Citera
2011-08-25, 00:32
Medlem
Fast Sofi har en lön som överstiger 300000 ganska rejält här är siffor från 2009:

Sofi Fahrmam redaktör Aftonbladet 1015387kr.

Så det går nog ingen nöd på henne sen att hon skaffar sig killar som har väldigt mycket pengar i plånboken är en annan femma.
Senast redigerad av Herakel 2011-08-25 kl. 01:03.
Citera
2011-08-25, 00:54
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badabingbong!
Gjorde en skön liknelse mellan Sofi Fahrmans liv och Natacha Peyres i tråden om NP. Se nedan:

"En donna som jag tänkt på som har vissa likheter med NPs livsstil utan att vara i närheten av att kunna backa upp det ekonomiskt är ju Sofi Fahrman. Troligen inte eskort dock...

Av det som kommit fram gällande henne är:

- Golddigger utan dess like
- Grym på Bjs!
- Bor på Manhattan vilket ju är extremt dyrt även för ett mindre boende. Aftonhoran pröjsar väl inte lägenheten, eller?
- Ständiga ej jobbrelaterade resor till Hamptons, S:t Barts, Hawaii, olika lyxorter i alperna etc. etc.
- Bor ofta på de finaste hotellen i Stockholm när hon är här. Aftonhoran pröjsar väl inte det?
- Lön runt 300 tkr!! Räcker väl nätt och jämnt till lägenheten på Manhattan...

På senare tid har det kommit fram att hon har en "fiancée" som jobbar i finansbranschen. Vilken överraskning att han antagligen är svinrik...

Dock är hon ju respekterad för att hon har ett jobb som inte vem som helst skulle få eller klara av.

Gissningsvis är NP ute på motsvarande mansjakt men utan större framgång än så länge som det verkar... "

300 000 Skämtar du? Det är ju ingenting... Hon lär väl ha det tredubbla.
Citera
2011-08-25, 06:47
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badabingbong!
...

Nej, det är ingen skön liknelse. Den är tramsig och fel. Eget skryt luktar rätt illa, speciellt som du är ute och cyklar.

Sofi, hur illa jag än tycker om det varumärke hon skapat kring sitt namn, tjänar egna pengar, horar inte, och klarar sig bra. Problemet är snarare att du är avundsjuk.
Citera
2011-08-26, 17:22
Medlem
kristibruds avatar
Har hon låtit snygga till tänderna ännu eller ser hon fortfarande ut som en galen travhäst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in