2005-06-12, 15:46
Medlem
Puffes avatar
Råkade flippa över till tv4+ tidigare på dan och såg Andreas sitta och sy i något fjolligt mode program och fick flashbacks över hur han satt och filade naglarna samt limmade på shemalen i thailand.
Han är alltså homosexuell?! eller är han nya Peter Siepen?
Citera
2005-06-12, 16:36
Medlem
shanghais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffe
Råkade flippa över till tv4+ tidigare på dan och såg Andreas sitta och sy i något fjolligt mode program och fick flashbacks över hur han satt och filade naglarna samt limmade på shemalen i thailand.
Han är alltså homosexuell?! eller är han nya Peter Siepen?

Nej han är inte homosexuell. Han har flickvän och är på sin höjd bisexuell.
Citera
2005-06-12, 16:55
Medlem
Puffes avatar
heter flickvännen urban? eller har hon ett tvetydigt namn som tex kim?
Citera
2005-06-12, 17:14
Medlem
shanghais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffe
heter flickvännen urban? eller har hon ett tvetydigt namn som tex kim?

Tror hon hette Puffe.
Citera
2005-06-12, 17:15
Medlem
Memnoks avatar
1. Bruden i Thailand är numera en brud och inte en kille, alltså inte en she-male utan en tjej.
2. Detta kanske kommer som en newsflash för dig men även om man håller på med inredning och fixar sina naglar är det absolut inte säkert att man är homosexuell. Det kan ju faktiskt vara så att killen är tillräckligt trygg i sin manlighet för att våga hålla på med saker som inte är så stereotypt manliga.

Nämn nu för allt i världen inte detta för dina epatraktorsåkande snustuggande polare för då kommer de tro att du är homo...
Citera
2005-06-12, 17:33
Medlem
Puffes avatar
haha vissa av mina gammla polare tror att jag är homo pgav att jag är polare med en kille som är bisexuell
Citera
2005-07-09, 20:37
Medlem
Reprisdags! Imorrn klockan 21.00.
Citera
2005-07-19, 15:14
Medlem
cosmic_dancers avatar
skoj att programmet går i repris nu...synd bara att jag missar ibland pga av jobbet.

Vilket jävla snack om dom är gay eller inte...likaså i high chaparall. Många verkar tro att killar som kramas och är bra vänner är automatiskt homosexuella, då man som hetero inte kan hålla på och så.
Citera
2005-09-01, 20:54
Medlem
Det kommer fler avsnitt! Såg nyss trailern på ZTV. Fredagar klockan 22.00.
Citera
2005-09-03, 18:40
Medlem
Det är förm ycket gaysnack för att dom ska vara hetero. Bögarna måste ha högtidsstunder framför rutan när dom brottas/kramas...
Citera
2005-09-08, 16:52
Medlem
Det är ganska underhållande att titta på Rallarsving, men ajg tror många kampsport-fantaster ogillar programmet för att det är lite för mkt humor/underhållning än ren kampsport. Men å andra sidan skulle nog inte programmet gå runt utan sin humor. Hoppas dom åker till brasilien och tränar lite med Chute Boxe, vore nåt

Förresten är det bara jag som stör mig på att dom "låssas-sparrades" med Peter Aerts när de fick chansen mot honom? Tycker gott och väl dom kunde försökt lite hårdare !

//
Citera
2005-09-08, 16:55
Medlem
evolutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrShotgun77
Det är ganska underhållande att titta på Rallarsving, men ajg tror många kampsport-fantaster ogillar programmet för att det är lite för mkt humor/underhållning än ren kampsport. Men å andra sidan skulle nog inte programmet gå runt utan sin humor. Hoppas dom åker till brasilien och tränar lite med Chute Boxe, vore nåt

Förresten är det bara jag som stör mig på att dom "låssas-sparrades" med Peter Aerts när de fick chansen mot honom? Tycker gott och väl dom kunde försökt lite hårdare !
//

Ehh.. hur mycket kan den lilla svartmuskiga väga? 55 pannor? Han fick ju
gå lägga sig på hotellet när någon petade honom i huvudet (samma avsnitt?).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in