• 5
  • 6
2010-07-30, 11:08
Medlem
visa bilden för henne o fråga fråga vem dom andra är också
Citera
2010-12-27, 10:15
Medlem
Stormis84s avatar
Mig hade hon inte behövt fråga 2 ggr.
Gör inte jag det så gör någon annan det och allt handlar ju bara om att ta poänget
Citera
2010-12-28, 08:26
Medlem
mullvadsgrekens avatar
Ni som någon gång har varit inne på Snuska någon gång borde ha träffat på dessa bilder. Postas om och om igen. Nu menar jag verkligen inte att det är något fel med det
Citera
2010-12-28, 13:27
Medlem
Jag vill inte vara den som är sån men ser hon inte jävligt alldaglig ut? Inte för att hon är ful, absolut inte, hade hon bott i Danmark hade hon varit snyggaste katten i Köpenhamn men nu bor hon i Sverige, hennes utseende var alldagligt tycker jag.

Men hon kanske har världens ballaste personlighet vilket gör henne till en 10 poängare, tror inte hon var min sort ändå, tycker hon verkar vara "anabola killen" på gymet kind of tjej.

Anabola killen som (precis som denna flicka) måste manipulera sin kropp för att känna sig speciell, men allt sitter i hjärnan och det som krävs är en sundare syn på sig själv.

Jag gillar naturliga tjejer, gärna konstnärligt lagda, intelligenta och starka, rumpan är viktigare än tuttarna, tuttarna är snarare grädden på moset.

Tycker förövrigt att det nästan alltid ser jävligt asymetriskt ut med sillisar, det ser verkligen fuckeliduckat ut, men å andra sidan, denna tjej var ju helt klart på-sättningsbar och jag hade ju haft sex med henne utan att tveka men jag föredrar inte hennes kropp.
Citera
2010-12-28, 19:53
Bannlyst
Hon ser rent ut sagt för jävlig ut i ansiktet.. Hon skulle kanske duga med en papperspåse över huvudet och 12-pack öl och ett kolsvart rum...
Citera
2010-12-28, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Hmm..undrar om inte tjingtjong bruden heter Ina i förnamn...

Nej, det gör hon inte.
Citera
2011-01-02, 20:39
Bannlyst
Hon skelar ju för fan! Och ful som stryk är hon!
Citera
2011-01-02, 23:05
Medlem
http://nudeamateursblog.com/christmas-present/

Ytterligare en svensk. Hade en blogg förut, Dollie har jag för mig hon kallade sig.
Citera
2011-01-05, 13:36
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badboy830
Fy fan vilken fuling..Skulle inte ta i henne med tång ens..

Är du med i 7-klövern?
Citera
2011-01-05, 17:01
Medlem
smguld88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyckelkaj
Hon ser rent ut sagt för jävlig ut i ansiktet.. Hon skulle kanske duga med en papperspåse över huvudet och 12-pack öl och ett kolsvart rum...

Folköl då din djävla junior. Du får säkert mycket snyggare tjejer i säng varje kväll.
Citera
2011-01-05, 17:03
Medlem
smguld88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datodu
http://nudeamateursblog.com/christmas-present/

Ytterligare en svensk. Hade en blogg förut, Dollie har jag för mig hon kallade sig.

Fan så snygg brud.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in