• 1
  • 2
2010-12-19, 22:56
Medlem
Cameltotems avatar
Jag gillar inte den överdrivna uppmärksammheten och känslan att folk "måste" va trevliga mot en även om de inte bryr sig egentligen. Och ge och få presenter!, jag förtjänar inte någon present när jag fyller... jag hatar och ge presenter av samma anledning.

Någon mer en jag som tycker det eller är jag knäpp?
Citera
2010-12-19, 23:00
Medlem
Jag håller med dig till 110%

Det är bara drygt och jobbigt med födelsedagar. Speciellt med folk som hör av sig för första gången på 12 månader med ett halvhjärtat "grattis" osv...
Citera
Medlem
Känner precis likadant!
Citera
Medlem
Hypnososs avatar
Du kanske borde gå med i Jehovas, de firar inte födelsedagar.
Citera
2010-12-19, 23:01
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oogh
Jag håller med dig till 110%

Det är bara drygt och jobbigt med födelsedagar. Speciellt med folk som hör av sig för första gången på 12 månader med ett halvhjärtat "grattis" osv...

Ja, liksom personer jag inte ens känner och folk från klassen man aldrig pratar med annars.
Citera
2010-12-19, 23:02
Medlem
Bazkiluzhs avatar
Jag älskar att få presenter av nära och kära! Tycker även om att ge tillbaka, göra något speciellt för någon man tycker om!

Men ni orphans kanske inte har någon familj eller vänner, och en förmyndare är väl ingen person man köper presenter till!
Citera
2010-12-19, 23:02
Medlem
Yodaspimps avatar
funderat på att joina jehovas vittnen?

Men seriöst. Jag förstår ditt hat mot födelsedagar, du är inte knäpp
Citera
2010-12-19, 23:04
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazkiluzh
Jag älskar att få presenter av nära och kära! Tycker även om att ge tillbaka, göra något speciellt för någon man tycker om!

Men ni orphans kanske inte har någon familj eller vänner, och en förmyndare är väl ingen person man köper presenter till!

Vad har man gjort för att förtjäna dem? jag tycker man borde få något man förtjänar och inte bara för att man råka fylla den dagen.

Tror inte det handlar om man är adopterad eller inte...
Citera
2010-12-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnosos
Du kanske borde gå med i Jehovas, de firar inte födelsedagar.

haha, man måste väl inte bli religiös bara för att man inte tycker om att fira födelsedagar?
Citera
2010-12-19, 23:09
Medlem
Hatar födelsedagar av samma orsak. Min egen då, andras stör mig inte alls.
En annan värdelös "högtid" är alla hjärtans dag, denna äckliga konsumtionsdag som bara idioter firar. Tur att jag fått min flcikvän att inte fira den alls.
Citera
2010-12-19, 23:15
Medlem
Sådan är hela mina familj och även jag. Är det en födelsedag kanske vi kokar en kopp kaffe extra, mer än så blir det inte.

Samma gäller även julen f.ö.

Edit: Stavning
Citera
2010-12-19, 23:17
Medlem
Gwildors avatar
Jag gillar inte heller födelsedagar eller jul.. Det är ju nice att samlas med familj & vänner men att hålla på att köpa/få massa jävla paket suger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in