2010-12-02, 14:41
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
SD-ledaren stormade ut från intervjun när han fick en "heilande" katt med Hitlermustasch i present av tv-teamet. Katten har en påmålad Hitlermustasch och rör vänstertassen fram och tillbaka - som om katten gjorde "Sieg Heil!".

Kul, 4st saker som slår mig här

*Varför åker spansk tv till Sverige? Varför inte köra samma grej med LePen eller nån annan större etablerad internationell högerextrem personlighet, det hade varit mer underhållande.

*Jimmie blir ärad av att få internationell uppmärksamhet, men hela intervjun mynnar ut i en heilande plast-katt med Hitler-mustach. Spansk TV pissar på Jimmie i direktsändning, måste kännas tungt för Jimmie att utländska medier bemödar sig att åka ända hit för att göra en sån här bagatell-intervju och sen blir det bara en plastkatt.

*Varför står det inte i "El Pais" eller liknande medier om Jimmie & hitlerkatten?

*Är det här första gången Jimmie brådstörtat lämnar en intervju ??
Citera
2010-12-02, 15:39
Medlem
perezhiltohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Det spelar väl ingen roll om han lagar mat i radio eller runkar bulle i sin ensamhet han är och förblir en nazist med rasistiska tankar i huvudet 24/7.

Förklara gärna varför han är nazist. Såvitt jag vet står han på Israels sida i palestinafrågan...
Citera
2010-12-02, 17:34
Medlem
Spelvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perezhiltoh
Förklara gärna varför han är nazist. Såvitt jag vet står han på Israels sida i palestinafrågan...
Gammel-nazister hatade judar, ny-nassar gifter sig med judar och hatar muslimer/araber!
Citera
2010-12-02, 19:13
Medlem
freeriderXIIs avatar
Vore kul om han bytte efternamn till Runheim så kan han sedan jaga/förfölja Claes Runeheim efter varje nytt namnbyte.
Citera
2010-12-02, 19:22
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnjohn
Det spelar väl ingen roll om han lagar mat i radio eller runkar bulle i sin ensamhet han är och förblir en nazist med rasistiska tankar i huvudet 24/7.
Ett tips är att sluta ha aftonbladet som startsida på din webbläsare.
Citera
2010-12-02, 20:30
Medlem
När SD-ledaren Jimmie Åkesson ser katten stormar han ut från intervjun. Kastar in en blick mot tv-teamet och säger till sina kollegor att be dem att lämna rummet. Här kan ni se hela inslaget (cirka 40 minuter): http://www.lasexta.com/sextatv/salva...embre/331071/1
Citera
2010-12-03, 01:23
Medlem
UAAs avatar
Citat:
När SD-ledaren Jimmie Åkesson ser katten stormar han ut från intervjun. Kastar in en blick mot tv-teamet och säger till sina kollegor att be dem att lämna rummet. Här kan ni se hela inslaget (cirka 40 minuter): http://www.lasexta.com/sextatv/salva...embre/331071/1
Hela inslaget var till för att håna åkesson. Höll på å skratta då jag hörde vad de gjorde med klippningen med musiken. Spelar fjantlåtar och dunderläskig musik om vartannat då Jimme talar. Skivan han fick i sluten hade texten "min fascist" skriven på. Katten fick han redan efter han sa att han va tvungen att rusa.

Slag i luften.
Citera
2010-12-03, 02:38
Medlem
Spelvins avatar
En sak jag noterade när jag såg videon var vilka dåliga framtänder Jimmie Åkersork har! Nu när han får "fete-lön" så borde han ju kunna gå till tandläkaren och fixa till den avslagna tanden och resten av tandraden, det skulle göra underverk för hur han framstår. Nu ser han ju mest ut som en dagdrivare som någon har tvättat, rakat, klippt håret på och satt på rena begagnade kläder.
Ränderna går aldrig ur vissa människor även om de kommer upp sig i samhället! De ser lik förbannat ut och klär sig som nollor.
Citera
2010-12-03, 17:59
Medlem
Jimmie Åkesson; mannen som har gett den flyende ryggen ett ansikte.
Citera
2010-12-03, 18:18
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Jimmie Åkesson; mannen som har gett den flyende ryggen ett ansikte.

Martyrskapet är en del av SD's strategi. Jimmie Å är som en hundvalp som man ska tycka synd om.
Citera
2010-12-03, 18:35
Medlem
Mahhbechhs avatar
Här inne var det fullt med folk som dagligen läser och tar till sig allt Aftonbladet skriver ja...
Citera
2010-12-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mahhbechh
Här inne var det fullt med folk som dagligen läser och tar till sig allt Aftonbladet skriver ja...

... och vad skriver Aftonbladet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in