Citat:
Ursprungligen postat av trulls51
De har fler kampanjer ja och va jag har hört så har de även nya kampanjer som ringt in och vill sammarbeta. Och anl till att de sa upp avtalet med Hem & skola är av mina spekulationer så att de vill inte ha att göra med dom för vem vill sammarbeta med dom nu???
Vill inte att ni misstolkar mitt försvar men kommer bara med rättelse då det förekommer mycket okunskap bland komentatorerna här. Och sen har ajg ju med känsla för mina fd arbets kollegor är klart.
Och kan säga att ja om säljarna inte når sina försäljnings mål så får de fortfarande garantilön JA.
Och har även hört av säker källa att all publisitet är bra de har fått in massa samtal från olika organisationer som vill sammarbeta med Pool media för trots allt är det grymt duktiga säljare som jobbar där.
Vad bra! Anledningen till att ingen längre vill sponsra Hem&Skola är ju Pool Media. Så om Pool Media slutar kampanja för/blåsa företag på pengar i Hem&Skolas namn är ju telemarketingföretagets eget fel såsom också framgått i SVT. Är ju inte Hem&Skola som är boven utan Pool Media som blåst alla företagare och kommuner som skänkt pengar och lurat i dem att pengarna går till Hem&Skola. Förstår du väl själv! Och du behöver inte försvara Pool Media.
Jättebra att alla säljarna får garantilön trots att de inte har något att sälja. Andra företag i samma bransch skulle inte fortsatt betala garantilöner.
Och jättebra att all publicitet som telemarketingföretaget fått i SVT lett till att fler organisationer vill samarbeta med telemarketingföretaget. Kanske Röda Korset och Rädda Barnen vill vara med också. Eller inte för de håller ju på med samma affärsidé också. Sko sig.
Iaf jag har inget emot telemarketingföretaget Pool Media så länge företaget inte sysslar med bedrägeri.
Dock ogillar jag att företaget/säljarna lurade företag som skänkte pengar, företag som trodde att deras pengar gick till Hem&Skola.
trulls51 jag lyckönskar dig. Eftersom du är medlem på flashback så vill jag inte ifrågasätta eller än mer angripa dig som person. Så sköt om dig! Var en bra person!