Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Jag fattar inte alla kvinnor som tycker Persbrandt är guds gåva till oss...örrk,sliskig och överskattad som skådis...nä fy för ,honom får ni behålla och så har han iskalla ögon...brrrrr

Iaf inte ensam om att tycka som jag gör.
Citat:
Ursprungligen postat av BumZ
Det var väl en jäkla tur att en så snygg och klipsk tjej som du inte föll för det knepet. Får din gubbe göka ofta eller?
Vad fa´n menar du? Jorå,visst ställer man upp när man behövs

om det är det du menar.
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Det stämmer inte riktigt. Visst, han spelar inte sällan macho eller badguy, men de allra flesta, om inte alla skådisar har nischats till en viss typ av roll som de vanligen gestaltar. Alla älskar Alice, Gryningsland, Inga tårar, Himlens hjärta, Hämnden, eller Bang, bang orangutang är samtliga exempel på en mer laidback och nedtonad Persbrandt. Glöm sedan inte vad han gör på teatern.
Att han skulle levt på sitt utseende känns åt helvete fel. Hans f.d. sambo däremot är en rätt kass skådis med klassiska drag.
Inte utseende kanske men utstrålning som "den lille missförstådde pojken i den stora manskroppen".Saken är väl att P saknar känslomässigt djup,han har aldrig "dött,"-och skulle aldrig klara av en Hamlet eller Romeo-också det här med otrohet(-vissa tycker kanske han är häftig-lever på "konstnärsmyten")men jag undrar om den mannen nånsin varit KÄR i någon tjej,jag menar på riktigt.
Mina misstankar är att han "haffar" brudar bara för sin "kariärr" skull.Sedan sätter han väl prestigé att lägra kvinnor och ser dem som jakttrofér.Egentligen verkar han inte tycka om kvinnor.
Någon tid sedan sågs MP involverad i Uniceif.Anledningen varför MP är där helt plötsligt beror på att Eva Röse varit/är någon generaldirektör eller ambassadör där och det är henne,hans bästa polare TF´s förra Dramatenälskling MP nu har i kikaren!
-Nedtonad, ja då böjer han huvudet och ögonen rullar i skallen !Psykopatvarning mer än bipolär.
Nej,farlig bad guy kanske jag inte heller skulle beskriva honom,även om han "tror att han är en" med sitt skrävel (även farliga och tuffa killar kan ha moral och självinsikt) -MP är en högst opålitlig och falsk jävel.Carl Hamilton kommer sannolikt att floppa,mp äger inget av Peter Stormares koncentrationsförmåga.GL är en simpel förortssnut ingen spion.
Ett klipp ifrån kollegan på Dramaten
http://www.youtube.com/watch?v=p7kXF...eature=related
Stinker
http://www.youtube.com/watch?v=-CkOc...e=more_related