2010-11-08, 17:22
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondie-590
Varit i samma lokal som mannen 2 ggr.
Hamnade ett bord bakom hans och vi satt mittemot varandra.Det var under den tiden han var gift med Bonnievie,(som verkar helt uppe i det blå)
Vet bara att han böjde huvudet och tittade på mig med världens mest slemmiga ögon och snett leende,värre än kebabturken i lokala Pizzerian.
Asså-den där mannen tror att han kan få ,vilken kvinna som helst.Skulle heller skära halsen av mig än ha sex med den där!Usch.
Den andre gången var på Söders hjärta,fy i helvete,stupfull och ARG på krögaren som var helt oskyldig.
De var inte gifta.

För övrigt undrar jag vilket huvud det var han böjde på?
Citera
2010-11-08, 17:36
Medlem
BumZs avatar
Citat:
Vet bara att han böjde huvudet och tittade på mig med världens mest slemmiga ögon och snett leende,värre än kebabturken i lokala Pizzerian.
Det var väl en jäkla tur att en så snygg och klipsk tjej som du inte föll för det knepet. Får din gubbe göka ofta eller?
Citera
2010-11-08, 23:08
Medlem
Citat:
MP tog en roll som "intellektuell proffssor" i någon b-film och det var den mest otänkbara rollen som han kunde få/spela,kunde inte se klart filmen.MP har ,som så många andra "skådisar" levt på sitt utseende-han har aldrig behövt utveckla några högre stående själssegenskaper-det räcker med att vara våldsam och mascho.Det finns bara en roll för MP och det är Gunvald Larsson- dvs sig själv- såsom han blir efter några snapsar innanför bröstet.

JAG GILLAR INTE POLISER MED persbrandt ATTITYD!-han är en löjlig clown och sadist med kalla ögon.Rolf Lassgård var mkt bättre som polis,han kunde uppvisa den där starka karlá karl´n men ändå behålla en mänsklig attityd,något MP aldrig klarat som den bråkstake han är- och alla 40-plus "kärringars gulligull."

Det stämmer inte riktigt. Visst, han spelar inte sällan macho eller badguy, men de allra flesta, om inte alla skådisar har nischats till en viss typ av roll som de vanligen gestaltar. Alla älskar Alice, Gryningsland, Inga tårar, Himlens hjärta, Hämnden, eller Bang, bang orangutang är samtliga exempel på en mer laidback och nedtonad Persbrandt. Glöm sedan inte vad han gör på teatern.

Att han skulle levt på sitt utseende känns åt helvete fel. Hans f.d. sambo däremot är en rätt kass skådis med klassiska drag.
Citera
2010-11-09, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nikotinslaven
Han skulle få spänna mig NÄR SOM HELST! Har träffat på honom IRL och han har en närmast magnetisk utstrålning.

Du är attraherad av kändisen Persbrandt, hade han varit snickardrängen Micke P. boendes i Hökarängen så hade du bara fnyst åt hans närgångna raggande på dig
Citera
2010-11-09, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Det stämmer inte riktigt. Visst, han spelar inte sällan macho eller badguy, men de allra flesta, om inte alla skådisar har nischats till en viss typ av roll som de vanligen gestaltar. Alla älskar Alice, Gryningsland, Inga tårar, Himlens hjärta, Hämnden, eller Bang, bang orangutang är samtliga exempel på en mer laidback och nedtonad Persbrandt. Glöm sedan inte vad han gör på teatern.

Att han skulle levt på sitt utseende känns åt helvete fel. Hans f.d. sambo däremot är en rätt kass skådis med klassiska drag.

Hans nuvarande särbo är ännu värre än hans exsambo, snacka om urusel&trist blogg

Tom Linda Rosings blogg är poesi i jämförelse
Citera
2010-11-09, 00:36
Medlem
Jag är intresserad av att han är bipolär, berätta mer.
Sen ni för snälla mot Persbrandt, inget rejält grävande om honom och särbon. Är de särbo för att han ska kunna supa och dra hem tjejer när han känner för det?
Är relationen på hans villkor, att han fortsätter sin fria tillvaro medan hon är hemma med barnen?

Att Sanna blev med barn samtidigt som han var förlovad med Bonnevi, hur kunde det hända? Så fram med spadarna och gräv.
Citera
2010-11-09, 11:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lovetang
Jag är intresserad av att han är bipolär, berätta mer.
Sen ni för snälla mot Persbrandt, inget rejält grävande om honom och särbon. Är de särbo för att han ska kunna supa och dra hem tjejer när han känner för det?
Är relationen på hans villkor, att han fortsätter sin fria tillvaro medan hon är hemma med barnen?

Att Sanna blev med barn samtidigt som han var förlovad med Bonnevi, hur kunde det hända? Så fram med spadarna och gräv.
Finns inget mer att berätta. Han är bioplär. Men ingen verkar bry sig, trodde det var en stor nyhetsgrej.
Citera
2010-11-09, 16:51
Medlem
blondie-590s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Jag fattar inte alla kvinnor som tycker Persbrandt är guds gåva till oss...örrk,sliskig och överskattad som skådis...nä fy för ,honom får ni behålla och så har han iskalla ögon...brrrrr
Iaf inte ensam om att tycka som jag gör.

Citat:
Ursprungligen postat av BumZ
Det var väl en jäkla tur att en så snygg och klipsk tjej som du inte föll för det knepet. Får din gubbe göka ofta eller?
Vad fa´n menar du? Jorå,visst ställer man upp när man behövs om det är det du menar.

Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf

Inte utseende kanske men utstrålning som "den lille missförstådde pojken i den stora manskroppen".Saken är väl att P saknar känslomässigt djup,han har aldrig "dött,"-och skulle aldrig klara av en Hamlet eller Romeo-också det här med otrohet(-vissa tycker kanske han är häftig-lever på "konstnärsmyten")men jag undrar om den mannen nånsin varit KÄR i någon tjej,jag menar på riktigt.
Mina misstankar är att han "haffar" brudar bara för sin "kariärr" skull.Sedan sätter han väl prestigé att lägra kvinnor och ser dem som jakttrofér.Egentligen verkar han inte tycka om kvinnor.
Någon tid sedan sågs MP involverad i Uniceif.Anledningen varför MP är där helt plötsligt beror på att Eva Röse varit/är någon generaldirektör eller ambassadör där och det är henne,hans bästa polare TF´s förra Dramatenälskling MP nu har i kikaren!

-Nedtonad, ja då böjer han huvudet och ögonen rullar i skallen !Psykopatvarning mer än bipolär.
Nej,farlig bad guy kanske jag inte heller skulle beskriva honom,även om han "tror att han är en" med sitt skrävel (även farliga och tuffa killar kan ha moral och självinsikt) -MP är en högst opålitlig och falsk jävel.Carl Hamilton kommer sannolikt att floppa,mp äger inget av Peter Stormares koncentrationsförmåga.GL är en simpel förortssnut ingen spion.

Ett klipp ifrån kollegan på Dramaten
http://www.youtube.com/watch?v=p7kXF...eature=related
Stinker
http://www.youtube.com/watch?v=-CkOc...e=more_related
Senast redigerad av blondie-590 2010-11-09 kl. 17:41.
Citera
2010-11-27, 19:14
Medlem
Elementarts avatar
Kanske lite OT. Men vart kan man få tag på Mikael Persbrandts autograf?
Citera
2010-11-27, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Testa med att gå fram med penna och block och fråga honom om du kan få hans autograf.
Citera
2010-11-28, 01:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart

Vad ska du med den till????

Micke skriver aldrig autografer men han kan säkert ge dig ett sugmärke på halsen
Citera
2010-11-28, 02:06
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snakehunter
Vad ska du med den till????

Micke skriver aldrig autografer men han kan säkert ge dig ett sugmärke på halsen

Lill-syrran är ett stort fan. Tänkte ge den till henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in