2010-11-26, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trippeltippex
OM man blir dömd.
Han har ju för fan erkänt. Då är han en våldtäktsman.
Citera
2010-11-26, 15:22
Medlem
nedranss avatar
Han har en update nu som känns fruktansvärt genomskinlig
Citera
2010-11-26, 15:40
Medlem
PuncturedBladders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
Han har en update nu som känns fruktansvärt genomskinlig
Kan du citera?
Citera
2010-11-26, 15:41
Medlem
lokaldelens avatar
Så man är pedofil för att man ligger med en 14-årig tjej som ser äldre ut, det var mer än jag visste, suck.
Citera
2010-11-26, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lokaldelen
Så man är pedofil för att man ligger med en 14-årig tjej som ser äldre ut, det var mer än jag visste, suck.
Du verkar besviken över att det ska vara straffbart för vuxna män att knulla 14-åriga flickor. Stämmer det?
Citera
2010-11-26, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -japp-
Jag bifogar länk till hans blogginlägg: http://nemo.myshowroom.se/darfor-ar-...-barn/#comment och för er som inte vill gå in på bloggen så titta i spoilerna vettja

Så vad säger flashback om detta då?
Duktigt av den lilla barnknullaren att syssla med förtal i sin blogg, han bjuder ju åklagaren på ytterligare en runda i tingssalen!

Och för er som inte förstod, det är förtal att säga att hon var den som lurade honom till sex, även om hon själv sagt det vid förhör. Så fungerar nämligen det svenska rättsystemet, även om den andra parten säger sig gjort något så ger det inte den andre rätten att hävda detta för att missakta den förre.
Citera
2010-11-26, 15:52
Medlem
CopterNs avatar
Varför dras idioter till trådar som handlar om idioter?

Vill bara ta och klargöra ett par saker här:

1. Det heter våldtäkt och inte våldtäckt, ska det vara så jävla svårt? Flashback har till och med ett rättstavningssystem som rödmarkerar allt felstavat.

2. Tidelag är ej olagligt i Sverige vilket någon idiot hävde ur sig tidigare i tråden, däremot är det så att ifall det går att bevisa att djuret lidit av samlaget så går det under Djurplågeri.

3. Badgerman är en idiot och har uppenbara problem med meningsuppbyggnaden, jag ber dig därmed hålla käften tills du utvecklat din svenska såpass att den håller normal standard och att dra ner på allt jävla hasch du förmodligen röker.

Tack för mig.

OnT: Nemo är förmodligen mer gravt utvecklingsstörd än de föregående exemplen i mitt anförande, och därmed är det rätt åt honom.
Senast redigerad av CopterN 2010-11-26 kl. 16:01.
Citera
2010-11-26, 15:53
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lokaldelen

Inte bara pedofil utan också våldtäktsman. Blir bara svårare och svårare för sådana som dig...
Citera
2010-11-26, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Kan du citera?

Citat:
UPDATE:

Jag vill tillägga en sista sak. Tjejen i fråga har inte gjort något som helst fel i detta. Hon lurade inte mig.. Jag visste bara inget. Och det är faktiskt två helt olika saker. Det blir otroligt fel och olyckligt om hon ska få massa skit i det här… För jag är säker på att hon mår minst lika dåligt som jag gör just nu.

Jag har själv stött på tjejer som jag aldrig nånsin skulle kunna tro var 14 år, så jag förstår faktiskt vad han menar.
Citera
2010-11-26, 15:58
Medlem
bizarroboys avatar
Kan inte alla bara enas kring det faktum att det här inte har någonting med pedofili att göra. Pedofili är en sexuell avvikelse mot prepubertala barn, och nog får man förmoda att flickan i fråga åtminstone hade kommit in i pubertetet.

Förkastlig och moraliskt bedrövlig handling samt emot lagen -Ja
Pedofili - Nej

Så, fortsätt kivas nu.
Citera
2010-11-26, 15:59
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hush.nobody
Duktigt av den lilla barnknullaren att syssla med förtal i sin blogg, han bjuder ju åklagaren på ytterligare en runda i tingssalen!

Och för er som inte förstod, det är förtal att säga att hon var den som lurade honom till sex, även om hon själv sagt det vid förhör. Så fungerar nämligen det svenska rättsystemet, även om den andra parten säger sig gjort något så ger det inte den andre rätten att hävda detta för att missakta den förre.

Även fast du försöker förklara så förstår jag inte. Kan du utveckla detta?
Citera
2010-11-26, 16:04
Medlem
matrix2005s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopterN
Varför dras idioter till trådar som handlar om idioter?

Vill bara ta och klargöra ett par saker här:

1. Det heter våldtäkt och inte våldtäckt, ska det vara så jävla svårt? Flashback har till och med ett rättstavningssystem som rödmarkerar allt felstavat.

2. Tidelag är ej olagligt i Sverige vilket någon idiot hävde ur sig tidigare i tråden, däremot är det så att ifall det går att bevisa att djuret lidit av samlaget så går det under Djurplågeri.

3. Badgerman är en idiot och har uppenbara problem med meningsuppbyggnaden, jag ber dig därmed hålla käften tills du utvecklat din svenska såpass att den håller normal standard och att dra ner på allt jävla hasch du förmodligen röker.

Tack för mig.

OnT: Nemo är förmodligen mer gravt utvecklingsstörd än de föregående exemplen i mitt anförande, och därmed är det rätt åt honom.

Kunde inte skrivit det bättre själv!

Undrar om Nemo vågar ställa upp i Göteborg i helgen? Har god lust att gå dit och skicka honom. Han lär väl dyka upp och se ut som en ledsen hund och knullar sig lycklig med tre brudar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in