"Jag ska försöka hålla mig kort just för att det lätt blir så jävla långdraget när jag bloggar om ämnen som berör mig. Och detta ämne berör mig ska ni veta. Men nu kör vi iaf. Men som ni säkert förstår så kommer jag vara ganska sparsam med detaljer.
I Maj månad så var jag på en fest. På denna så fest träffade jag en tjej. Denna tjej var väldigt snygg, attraktiv och kvinnlig. Vi hamnade i säng. Jag fick då efter en tid veta att tjejen i fråga var 14 år. Detta kom som en chock för mig då jag kan garantera till 100% säkerhet att INGEN i denna värld kan tro att denna tjej är 14 år. Ser du på henne så ser du en kvinna. Runt 18-20 år uppskattningsvis. Ingen på festen var under 20 år så att denna tjej skulle visa sig vara 14 år kom som en extremt stor överraskning för mig. Man kan ju heller inte gå runt och fråga legitimation på alla tjejer man är med… Det skulle ju bara bli sjukt.
Detta slog givetvis ner som en bomb för mig när det dessutom framkom att hennes föräldrar tänkte polisanmäla mig. Sagt och gjort.. Dom gjorde det. Jag var på ett första förhör i Juni tror jag… Och ett andra nu ganska nyligen. Typ någon månad sen. Och nu har åtal väckts. Rättegång den 12:e Januari.
Det finns många faktorer som dock gör detta så extremt olyckligt. Man känner sig nästan lurad på något sätt. Först och främst var tjejen i fråga ynka två månader från att fylla 15 år.. Förstår ni? Hade hon varit två månader äldre så hade ingen dömt mig. Men nu var hon 14 år och nu framstår jag som… En pedofil.
Varför jag känner mig lurad? Förmodligen för att det var tjejen i fråga som var initiativtagare till alltihop… Vilket hon också sagt i förhör. Det var inget våld. Det var knappt någon alkohol heller. Det var bara vanligt ömsesidigt sex. Vi pratade även lite under kvällens gång. Då berättade hon att hon haft mycket sex tidigare och även vid ett tillfälle också varit gravid med en efterföljande abort… Vem kan tro att en tjej som varit med om allt detta bara är ynka 14 år?
Vad jag söker med detta inlägg är varken empati eller medlidande. Jag vill bara att alla ska veta sanningen. Jag är hemskt ledsen för allt detta. Jag vet att det är ett brott men jag handlade faktiskt i god tro. Jag ber om ursäkt till hela min familj, mina vänner och alla ni som står mig nära.
Blir jag dömd så blir jag dömd. Inte mycket att göra åt saken. Var inte för hård mot mig nu… Jag är redan otroligt ledsen, uppgiven, uppriven och knäckt som det är."
Så vad säger flashback om detta då?
Duktigt av den lilla barnknullaren att syssla med förtal i sin blogg, han bjuder ju åklagaren på ytterligare en runda i tingssalen!
Och för er som inte förstod, det är förtal att säga att hon var den som lurade honom till sex, även om hon själv sagt det vid förhör. Så fungerar nämligen det svenska rättsystemet, även om den andra parten säger sig gjort något så ger det inte den andre rätten att hävda detta för att missakta den förre.
Varför dras idioter till trådar som handlar om idioter?
Vill bara ta och klargöra ett par saker här:
1. Det heter våldtäkt och inte våldtäckt, ska det vara så jävla svårt? Flashback har till och med ett rättstavningssystem som rödmarkerar allt felstavat.
2. Tidelag är ej olagligt i Sverige vilket någon idiot hävde ur sig tidigare i tråden, däremot är det så att ifall det går att bevisa att djuret lidit av samlaget så går det under Djurplågeri.
3. Badgerman är en idiot och har uppenbara problem med meningsuppbyggnaden, jag ber dig därmed hålla käften tills du utvecklat din svenska såpass att den håller normal standard och att dra ner på allt jävla hasch du förmodligen röker.
Tack för mig.
OnT: Nemo är förmodligen mer gravt utvecklingsstörd än de föregående exemplen i mitt anförande, och därmed är det rätt åt honom.
Senast redigerad av CopterN 2010-11-26 kl. 16:01.
Jag vill tillägga en sista sak. Tjejen i fråga har inte gjort något som helst fel i detta. Hon lurade inte mig.. Jag visste bara inget. Och det är faktiskt två helt olika saker. Det blir otroligt fel och olyckligt om hon ska få massa skit i det här… För jag är säker på att hon mår minst lika dåligt som jag gör just nu.
Jag har själv stött på tjejer som jag aldrig nånsin skulle kunna tro var 14 år, så jag förstår faktiskt vad han menar.
Kan inte alla bara enas kring det faktum att det här inte har någonting med pedofili att göra. Pedofili är en sexuell avvikelse mot prepubertala barn, och nog får man förmoda att flickan i fråga åtminstone hade kommit in i pubertetet.
Förkastlig och moraliskt bedrövlig handling samt emot lagen -Ja
Pedofili - Nej
Duktigt av den lilla barnknullaren att syssla med förtal i sin blogg, han bjuder ju åklagaren på ytterligare en runda i tingssalen!
Och för er som inte förstod, det är förtal att säga att hon var den som lurade honom till sex, även om hon själv sagt det vid förhör. Så fungerar nämligen det svenska rättsystemet, även om den andra parten säger sig gjort något så ger det inte den andre rätten att hävda detta för att missakta den förre.
Även fast du försöker förklara så förstår jag inte. Kan du utveckla detta?
Varför dras idioter till trådar som handlar om idioter?
Vill bara ta och klargöra ett par saker här:
1. Det heter våldtäkt och inte våldtäckt, ska det vara så jävla svårt? Flashback har till och med ett rättstavningssystem som rödmarkerar allt felstavat.
2. Tidelag är ej olagligt i Sverige vilket någon idiot hävde ur sig tidigare i tråden, däremot är det så att ifall det går att bevisa att djuret lidit av samlaget så går det under Djurplågeri.
3. Badgerman är en idiot och har uppenbara problem med meningsuppbyggnaden, jag ber dig därmed hålla käften tills du utvecklat din svenska såpass att den håller normal standard och att dra ner på allt jävla hasch du förmodligen röker.
Tack för mig.
OnT: Nemo är förmodligen mer gravt utvecklingsstörd än de föregående exemplen i mitt anförande, och därmed är det rätt åt honom.
Kunde inte skrivit det bättre själv!
Undrar om Nemo vågar ställa upp i Göteborg i helgen? Har god lust att gå dit och skicka honom. Han lär väl dyka upp och se ut som en ledsen hund och knullar sig lycklig med tre brudar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!