2010-11-26, 00:46
Medlem
-japp-s avatar
Jag bifogar länk till hans blogginlägg: http://nemo.myshowroom.se/darfor-ar-...-barn/#comment och för er som inte vill gå in på bloggen så titta i spoilerna vettja

Så vad säger flashback om detta då?
Senast redigerad av -japp- 2010-11-26 kl. 01:01.
Citera
2010-11-26, 00:48
Medlem
Mockens avatar
Vilken kändis var det? Känner tyvärr inte igen namnet
Senast redigerad av Mocken 2010-11-26 kl. 00:51.
Citera
2010-11-26, 00:50
Medlem
-japp-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken
Vilken kändis var det?

Kungarna från tylösand, råkade komma åt fel knapp så hann inte skriva klart allt.
Citera
2010-11-26, 00:54
Medlem
Andasnus avatar
intressant men jag kan tänka mig att han kör över det mesta... jag har hört lite fvrån programmet och han får tydligen knulla varje program så nått freaky är det ju med han
Citera
2010-11-26, 00:55
Medlem
-japp-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andasnu
intressant men jag kan tänka mig att han kör över det mesta... jag har hört lite fvrån programmet och han får tydligen knulla varje program så nått freaky är det ju med han

Jo jag tror han fick ligga i varje avsnitt förutom ett då han låg och surade över att han inte fick ligga är dock inte helt säker
Citera
2010-11-26, 00:57
Medlem
Hur kan detta inte vara på Aftonbladet ännu? "Kanal 5 tog in pedofil i dokusåpa och lät honom ha sex framför kameran" en något vinklad men ändå sann rubrik
Citera
2010-11-26, 00:58
Medlem
-japp-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinyman92
roligt o läsa alla puckade kommentarer ^^
Jo, det var en intressant läsning. Det ska bli ännu mer intressant att se hur detta vidareutvecklar sig när rättegången börjar.
Citera
2010-11-26, 00:59
Medlem
-japp-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappahund
Hur kan detta inte vara på Aftonbladet ännu? "Kanal 5 tog in pedofil i dokusåpa och lät honom ha sex framför kameran" en något vinklad men ändå sann rubrik

Jag är helt enkelt bättre än aftonbladet Men lugn de kommer säkert vara dagens stora nyhet imon "Dokusåpa kändis åtalad för utnyttjande av barn"
Citera
2010-11-26, 01:00
Medlem
PattiFnatts avatar
Hur kan man ta en 14:åring för att vara 20 år?
Citera
2010-11-26, 01:01
Medlem
-japp-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PattiFnatt
Hur kan man ta en 14:åring för att vara 20 år?

Han är kille? Enkla svaret är kåt.
Citera
2010-11-26, 01:02
Medlem
En grej jag tänkte på, visst kanske tjejen ser äldre ut men borde han inte märkt att hon kanske är yngre på det mentala planet? Han lär väl ha pratat lite med henne innan han hoppade till sängs med henne iaf?

Om man skulle träffa en tjej som mentalt verkar vara 14 år kan man ju tänka "detta kanske är en något efterbliven 18-åring" men om man är osäkert borde man väl fråga om ålder?
Citera
2010-11-26, 01:04
Medlem
Andasnus avatar
Hmm kolla in detta blogginlägget

http://nemo.myshowroom.se/hoppas-ni-...s-allesammans/

Kolla på hans kommentar på bilden

Behvöer ju inte direkt vara C.S.I för att lista ut var han hittat denna fetisch =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in