2010-11-18, 17:32
Medlem
zamzirks avatar
Finns ju redan massa trådar om WT ? ända skillnaden att den här heter "du vet att du är WT när "
Citera
2010-11-18, 17:32
Medlem
Du röstar inte på SD
Citera
2010-11-18, 17:34
Medlem
HerrGrapefrukts avatar
...när du byter från en extrem klädstil till en annan en till två gånger om året, beroende på vad som är "inne".
...när du spenderar minst en timma på gymmet varje dag utan att veta vad du håller på med.
Citera
2010-11-18, 17:35
Medlem
gammatrons avatar
Hellre WT än T.
Citera
2010-11-18, 17:36
Medlem
Dr.Dres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Behovstyrd
...när du blir upprörd över att någon använder ordet "neger"
...när du tror att det inte är typiskt för wt-folk att supa & se på såpor.
...när du inte förstår att stor del av träskvänstern är just wt
Haha. Det är ju rätt typiskt för WT-folk att äta och pissa också. Är det WT att göra det? Nja.
För typ sjuttonde gången i den här tråden får jag skriva det här:
Jag kallar inte dig WT, och jag tycker det är oerhört larvigt att besvara varandra med "Det är WT att kalla någon för WT!!" eller "Det är WT att säga sådära som du just sa!!!".
Det är WT att använda ordet neger och försvara det med "Vadå, det är ju bara ett svenskt ord... Varför skulle någon neger ta illa upp av det?". Eller så använder man det bara för att man skiter i hur negrerna känner. Då antingen på grund av brist på medmänsklighet och någorlunda intelligens, eller på grund av en stark tro på raslära. Om det i detta fall är det sistnämnda så låter vi ämnet vara orört, jag säger inte till dig vad du ska kalla folk och inte.

Svennar kollar dokusåpor. Svennar super varje jävla helg. Därför definieras dessa punkter inte som svennens undergren WT.
Svennar i stort är för invandring i den bemärkelse det förekommer nu. Alltså är även detta svenne. Det finns dock smygrasister, som sitter runt matbordet och predikar om hur fel invandringen är och att "man borde rösta på SD", samt slöddersvennar, även kallat WT, som inte har en blekaste aning om vad som föregår i landet eller världen, men stör sig på somalierna på Lidl som knappt kan svenska. Därför hamnar deras röst på SD, utan eftertanke.

Av dessa kategorier skulle jag nog placera in mig själv i "smygrasister". Självklart är jag inte rasist, men detta är väl vad vänstermedia skulle kallat dem... Oss.
Citera
2010-11-18, 17:37
Medlem
När du säger negerboll
Citera
2010-11-18, 17:39
Medlem
gammatrons avatar
Man borde kunna få skriva en egen presentation här...som ett community. Kanske ett litet bildgalleri med?
Citera
2010-11-18, 17:40
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gammatron
Man borde kunna få skriva en egen presentation här...som ett community. Kanske ett litet bildgalleri med?

Starta en tråd om dig själv!
Citera
2010-11-18, 17:42
Medlem
gammatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Starta en tråd om dig själv!

Hoppades på att nån annan kunde göra det...ett fan.
Citera
2010-11-18, 17:43
Avslutad
..När du pratar som Ronny och ragge
..När du snusar överdrivet mycket lös på en gång.
..Du är en smal kille med en fet brud som dessutom har keps.
..Du får barn i allt för tidig ålder med ingen inkomst, och inga planer på att skaffa eller fixa din utbildning
..När du burnar på stan för att vara cool.
Citera
2010-11-18, 17:47
Bannlyst
..Köper frys pizza till ungarna för att du inte orkar laga mat.
..Att det är invandrarnas fel att du inte får något jobb
..Du kollar på Amerikanska såpor istället för att gå på barnens kvartsamtal

http://www.samircomics.com/about

Scrolla ner lite så ser ni hela serien
Citera
2010-11-18, 17:47
Medlem
...när du döper tina barn till Kevin och Vanessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in