När man raggar brudar på bdb trots man är långt över 18 år, med massa spännisbilder såklart, ful som stryk i övrigt och när man fullt seriöst går runt med ''pimpa en volvo är som att sminka en gris''
Trimmar sin gamla ford för att köpa en riktig sportbil finns inte ens på kartan.
Många som blandar tacky och WT tycker jag. Men det är ju en svår skillnad (för er som är en utav dom, dvs ca 70% av er)
Att köpa kostym på dressman är inte något jag vill rekomendera, men det är ingen klar WT-faktor.
Samma sak med jeans med detaljer, kraftig tvätt med väldigt synliga sömmar. Kvalificerar inte direkt till WT häller. Men man hittar ju sådana blant WT också, självklart.
Det är MENTALITET och (lack of) INTELLIGENS som avgör. Men självklart reflekteras ju detta i kläder, hobby, beteande. Man kan enklast hitta WT om man ser på sociala mönster. Unga mammor, dåliga familjförhållanden, rusproblematik, krim, etc.
Med mentalitet menar jag interessebrist för samhälle och kultur, och att man menar att vad man är uppvuxen med är det ända riktiga. Män VÄGRAR upplysas.
WT är et väldigt naturalistiskt begräpp förresten. Man blir född WT och kommer alltid vara WT.
Om man BARA ser på kläder kan man ju ta tacky stackare för att va WT, även om han nån datautbildning från den lokala högskolan och lyssnar på annat än musik från macken. Det e ju synd. Dålig stil och WT är inte samma sak.
Senast redigerad av zonarosa 2010-11-18 kl. 17:53.
Du är WT när...
...du blir förälder innan 20
...du försöker sälja det mesta du har, tex soffa.
...du umgås med tjejer som går i 8-9an fast du själv är 20-25 år.
...din flickvän är en av ovanstående tjejer.
...du röker level, oftast 100's på heltid
Dock så ska du passa in på 4/5 för att klassas som riktigt WT.
Senast redigerad av jappanDA1337 2010-11-18 kl. 18:13.
Fornminnen och julafton?! Idiot, istället för att nämna att det finns inte ett enda muslimskt land som behandlar kristna civiliserat. I barbariska muslimska Turkiet så hyllas folkmorden på kristna och ickemuslimer. Slakt och våldtäkter på assyriska byar. Enda rätta att ge igen på muslimerna på samma sätt som dom behandlar "otrogna" i dom muslimska länderna!