2005-08-17, 16:28
Medlem
Någon som har testat "Saunabelt" från Tvshop?
2005-08-17, 16:30
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Som tumregel kan man säga att om en pryl bara kan säljas genom tv-shop så fungerar den inte alls eller väldigt dåligt. Hade det varit skitbra hade den ju sålts i vanliga affärer och tillverkaren blivit rik som ett troll.
2005-08-17, 21:20
Medlem
du kan säkert förlora ett par cm runt midjan, men om det skulle vara fett du blir av med så har du riktig tur. Du svettas ut vätska i det området där du sätter bältet, du får ju ändå tillbaka de cm efter du börjar dra i dig vätska.
2005-08-17, 21:24
Medlem
tv shop säljer ingenting som fungerar så det funkar inte.
2005-08-17, 21:28
Medlem
poko-pekkas avatar
För det första e det inte tv-shop utan tvins näe nu ska jag inte vara så..sitter och tar emot kunder i telefon på jobbet..visserligen är det folk som är nöjda men ska jag säga sanningen så tror jag inte personligen på et'
2005-08-17, 23:28
Medlem
Har sett reklamen för skräpet allt för ofta. Och lyssnat på dravlet som de försöker lura i folk. Nej, det funkar naturligtvis inte. Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta. Snudd på bedrägeri. Otroligt att folk går på det där, men är man tillräckligt desperat och har provat "alla" sätt att gå ner i vikt så... Skumma tvådagarsdieter och fruktbantning och annat jönseri...

Nej, bra mat och träning funkar. Testa det istället!
2005-08-17, 23:31
Medlem
poko-pekkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_gambler
Har sett reklamen för skräpet allt för ofta. Och lyssnat på dravlet som de försöker lura i folk. Nej, det funkar naturligtvis inte. Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta. Snudd på bedrägeri. Otroligt att folk går på det där, men är man tillräckligt desperat och har provat "alla" sätt att gå ner i vikt så... Skumma tvådagarsdieter och fruktbantning och annat jönseri...

Nej, bra mat och träning funkar. Testa det istället!
Hihi..vore det inte för "dom" så skulle jag hållt med dig helt och hållet..men dom ser och hör allt så säger bara; sauna belt e skiiiitbra
2005-08-17, 23:46
Medlem
jobes avatar
Nej den funkar inte, går inte att punktförbränna.
2005-08-18, 01:50
Medlem
olle947s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_gambler
Skumma tvådagarsdieter och fruktbantning och annat jönseri...

Tvådags diet vet jag inte.. men fruktdiet funkar!
2005-08-18, 01:55
Medlem
Parkers avatar
Förmodligen lika effektivt att tejpa fast en PET-flaska med varmvatten på kaggen.
2005-08-18, 02:51
Medlem
Arons avatar
det är bara kaffe och cigarett dieten som finkar
2005-08-18, 07:57
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrogamer
Någon som har testat "Saunabelt" från Tvshop?

"Not sold in stores because it's a piece of crap"

TV-Shop har väl kundkretsen pensionärer och arbetslösa om jag inte gissar helt fel, eftersom dessa är de enda som ser på tv under dagtid. Jag har själv legat hemma nån sjukdag och glott på dessa inslag och förundrat mig över olika prylars effekt. Själv betvivlar jag starkt att enkla muskelretningar skulle leda till högre fettförbränning, och dessutom är väl punktförbränning är omöjligt?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in