2010-11-17, 12:38
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kläppskog
Ingen som tänkt på att trådstartarens unge numera är 15-16 år och förmodligen har helt andra sömnvanor?
Jovisst, men i rubriken står det "när ska en 13-åring gå och lägga sig?" och det är kring det diskussionen fortsätter även om det är överspelat för TS.
Citera
2010-11-17, 12:40
Medlem
Kläppskogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jovisst, men i rubriken står det "när ska en 13-åring gå och lägga sig?" och det är kring det diskussionen fortsätter även om det är överspelat för TS.
Några, dock inte du, har citerat TS, och det tyder väl på att man vänder sig till honom/henne?
Citera
2010-11-17, 13:05
Medlem
Monsterpers avatar
Mina föräldrar var väldigt noga med att man skulle i säng kl 22. Själv så funka jag inte alls så, vilket gjorde varje kväll till en plåga, så jag låg och rullade tummarna i min nedsläkta säng, tills mina föräldrar gått å lagt sig. Då kunde man tända lampan och läsa en bok nån timme tills kroppen sa till att det var dags.
Jag har fortfarande knepigheter med sömnen och det funkar absolut inte att somna innan kroppen är trött.

Försök känna av ditt barn och diskutera med honom/henne (inte innan läggdags) vad som är bäst för den. Alla fungerar olika.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in