• 1
  • 2
2010-11-15, 20:18
Medlem
Blatte-NOTs avatar
Jag har insett att kvinnor runt 40 är otroligt trista och PK.
Som exempel kan jag nämna:
-klipper håret kort.
-total avsaknad av sex appeal
-blir feta
-trots glada tillrop, uppmuntran och snygga ben vägrar att bära kort kjol, sminka sig sexigt, sätta upp håret i fantasifulla vackra frisyrer.
-totalvägra tex spontansex, en hel tråd går att skriva om sex för övrigt...det vanligaste utropet om detta, "-nej men uuussssch, så kaan man ju inte göra"
-svarar inte på mail i tex dejtingsajter och om ändå svar behagar infinna sig bara kallprat om vädret etc i oändliga milslånga dialoger om urtrista saker.
-använder absolut inte nagellack eller högklackat med kommentaren, "-nej det vägrar jag ha bland folk, det är så obekvämt".
-totalt omöjligt att diskutera andra saker än totalt meningslösa vardagliga saker.
Sammanfattning: kvinnor runt 40 är oerhört trista och politiskt korrekta in till vansinnets gräns.

Fråga: Varför blir ni sådana vid en viss ålder?
Citera
2010-11-15, 20:24
Medlem
RazorTongues avatar
Andra människor är inte till för att behaga dig. Lev med det.
Citera
2010-11-15, 20:24
Bannlyst
40 års kris kanske?
Citera
2010-11-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatte-NOT
JFråga: Varför blir ni sådana vid en viss ålder?
Det är kanske dig det är fel på? De är kanske helt ointresserade av dig och gör allt för att dissa dig? Hur gammal är du?

Vad har förresten begreppet PK med detta att göra?
Citera
2010-11-15, 20:26
Medlem
Blatte-NOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazorTongue
Andra människor är inte till för att behaga dig. Lev med det.

Jag vet inte hur mycket mat jag lagat, ej heller hur många öl och drinkar jag bjudit på, ej heller hur många fantasifulla och insiktsfulla brev jag skrivit, ej heller hur många gånger jag sagt snälla och uppmuntrande saker till kvinnor UTAN resultat. Dom är bara för trista.
Citera
2010-11-15, 20:31
Medlem
Blatte-NOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivisionByZero
Det är kanske dig det är fel på? De är kanske helt ointresserade av dig och gör allt för att dissa dig? Hur gammal är du?

Vad har förresten begreppet PK med detta att göra?

Så kan det naturligtvis vara. Men så jävla udda, ful eller ovanlig är jag inte så det argumentet går bort. PK är ju ett begrepp som numera kan användas i olika sammanhang. I detta sammanhang använder jag det tex när jag får svaret på ett "ovanligt" förslag, "-Nejj, ohh det går jag verkligen inte med på, usch va hemskt, så kan man ju inte göra"
Citera
2010-11-15, 20:41
Bannlyst
Det här stämmer inte alls. Den äldsta tjejen jag har träffat är 41. Men jag har träffat ett antal mellan 30-41, och de tjejerna är ju mycket mer sugna på sex än de yngre. Helt utan krusiduller, rakt på, var och när som helst.
Citera
2010-11-15, 20:43
Medlem
Blatte-NOTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zilo
Det här stämmer inte alls. Den äldsta tjejen jag har träffat är 41. Men jag har träffat ett antal mellan 30-41, och de tjejerna är ju mycket mer sugna på sex än de yngre. Helt utan krusiduller, rakt på, var och när som helst.

Ja, det verkar som det händer något vid 40...då börjar den kvinnliga stenåldern visst, men jag förstår inte varför.
Citera
2010-11-15, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilo

Detta beror på att de snart är slut och för att de känner sig gamla och får mindre uppmärksamhet jämfört med unga tjejer och just därför ökar deras bekräftelsebehov.
Citera
2010-11-15, 20:54
Bannlyst
Snälla, de har redan slampat runt tillräckligt i tonåren och nu bryr de sig inte längre om sitt utseende då de oftast har sitt på de torra.
Senast redigerad av Obliver 2010-11-15 kl. 20:57.
Citera
2010-11-15, 20:56
Medlem
Vissa är tanter vid 20 andra är 20 hela livet... Tror det har mer med individen och göra än åldern.

Tycker själv att äldre kvinnor är roligare än yngre då de ofta är mer självsäkra, har levt lite och fått perspektiv.
Citera
2010-11-15, 20:56
Bannlyst
I den åldern brukar man börja åka till Gambia semester som kvinna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in