2008-10-29, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
'

Att faktiskt hälla en öl över en Schulman (oavsett vem av dem) tror jag är något väldigt många skulle vilja göra, men väldigt få skulle våga göra det.

Det är faktiskt möjligt att Schulmans lider av kretinism. Har inte tänkt på det, men det skulle förklara en hel del. Och gör de det, då var det lågt av Strömstedt. Men är de bara nästan helt friska elaka parasiter som de själva säger, är de värda varenda öl i huvudet. Det gör dem förresten ingenting, för då får de något roligt att skriva om i sin blog.
Varför skulle han lida av kretinism..??
Citera
2010-04-18, 00:11
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparv3n
Ja han är ju lite out-of-date. Som vi brukar säga.

När jag gick i lågstadiet var det i alla fall många tjejer i min klass som tyckte att han var snygg...
Citera
2010-04-18, 17:46
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
När jag gick i lågstadiet var det i alla fall många tjejer i min klass som tyckte att han var snygg...

Kanske bra att skriva när du gick på lågstadiet, eller är det allmänt känt?
Citera
2010-04-23, 18:31
Medlem
Niklas tjänade över en miljon förra året läste jag nydligen. Hur kan han dra in så mycket pengar? som artist han han ju inte sålt några skivor på 10 år och är ingen direkt stor live-akt heller. Ändå tjänar han i klass med Hellström och winnerbäck. Vad pysslar han med utanför musiken?
Citera
2010-04-23, 21:14
Medlem
SexMurderArts avatar
Vill bara veta hur det går för Strömstedt;s syrra? Hon skrev en bok om sitt fd missbruk för ett tiotal år sedan, hur har det gått?
Citera
2010-04-23, 22:58
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryffel
Niklas tjänade över en miljon förra året läste jag nydligen. Hur kan han dra in så mycket pengar? som artist han han ju inte sålt några skivor på 10 år och är ingen direkt stor live-akt heller. Ändå tjänar han i klass med Hellström och winnerbäck. Vad pysslar han med utanför musiken?

Han tjänar nog en hel del på sina gamla låtar fortfarande, dessutom skriver han låtar till andra artister.
Hans senaste samlingsskiva som kom ut i samband med turnen drog antagligen in några kronor till bolaget.
Vad jag vet skrev han också de svenska texterna till Mama Mia, och det gav nog en del i plånboken.
Sen,även om hans turne inte är stor så tjänar han nog rätt bra på den.
Senast redigerad av watson6669 2010-04-23 kl. 23:01.
Citera
2010-04-24, 22:13
Bannlyst
Niklas Strömstedt -
Mannen som kunde ligga med hästar
Citera
2010-11-13, 11:56
Medlem
BeritafTurbulenss avatar
Niklas Strömstedt huvudsakliga uppgift nu för tiden är att tacka ja till allt som innebär att han får visa sin spetsnäsa och guldtand i tv-rutan.
Citera
2010-11-13, 12:56
Medlem
erikbes avatar
Half man, half racoon. Niklas Strömstedt
Citera
2010-11-13, 19:34
Medlem
OskarLingons avatar
Minns honom från min barndom. Då satt han på taket till bassängen i Hagsätra C & rökte braj ihop med min polares brorsa. Sen har han tydligen gjort musik också
Citera
2010-11-27, 02:11
Medlem
GSE_s avatar
Hur fan kan man vilja knulla honom? Han pratar som en menlös idiot och dessutom ser han ut som stryk. Såg dom på "På Spåret" och kommat tänka på det =/
Citera
2010-11-27, 08:18
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Hur fan kan man vilja knulla honom? Han pratar som en menlös idiot och dessutom ser han ut som stryk. Såg dom på "På Spåret" och kommat tänka på det =/
Jag tycker att dom passar bra ihop, för båda ser för jävliga ut och de är lika korkade båda två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in