Var i Bulgarien i somras och träffade massa tjejer från lite olika länder. Det jag märkte var att tjejer från andra länder var mycket mer lättraggade för mig, speciellt bra framgång hade jag med östeurpeiska tjejer(var dom jag raggade på mest också). Och då snackar vi riktigt högkvalitetjejer också, drog med en Rumänsk 28 åring(är 18 själv) till hotellet. Silikonbröst och jobbar som tandläkare. Och även några riktigt fina ryska tjejer. Dessa tjejer var sjukt mycket mer feminima, mycket vackrare än svenska tjejer, de svenska tjejerna var grisar i jämförelse. Kan tilläggas att jag är en sån kille som är biffig och väldigt domianant, dessutom oerhört bra på att skapa starka känslor hos tjejer. Men har kanske inte lika bra verbal förmåga som vissa dock, även om den inte är dålig direkt. De flesta andra svenska killar där fick förvisso inte till det så bra med östeurpeiska tjejer, troligtvis pga. den brist på manlighet som råder i vårt land..
I Sverige tycks allting handla om att man ska ha 800+ vänner på facebook, klä sig i de trendigaste kläderna som bara ser oerhört fag ut, och passa in i hela svenssonmodellen. Oerhört ytligt, och totalt utan känsla, istället för att det handlar om riktig attraktion och romantik. Mycket jobb, och det lönar sig väldigt lite eftersom svenska tjejer ofta har total avsaknad av feminim personlighet, och dessutom ofta är feta. En kvinna som har utvecklats i ett land där kvinnorna kontrollerar männen.
Såg lite andra trådar här som tar upp svenska tjejer som var intressanta....
I Sverige tycks allting handla om att man ska ha 800+ vänner på facebook, klä sig i de trendigaste kläderna som bara ser oerhört fag ut, och passa in i hela svenssonmodellen. Oerhört ytligt, och totalt utan känsla, istället för att det handlar om riktig attraktion och romantik. Mycket jobb, och det lönar sig väldigt lite eftersom svenska tjejer ofta har total avsaknad av feminim personlighet, och dessutom ofta är feta. En kvinna som har utvecklats i ett land där kvinnorna kontrollerar männen.
Såg lite andra trådar här som tar upp svenska tjejer som var intressanta....