2010-10-31, 19:36
Bannlyst
Var i Bulgarien i somras och träffade massa tjejer från lite olika länder. Det jag märkte var att tjejer från andra länder var mycket mer lättraggade för mig, speciellt bra framgång hade jag med östeurpeiska tjejer(var dom jag raggade på mest också). Och då snackar vi riktigt högkvalitetjejer också, drog med en Rumänsk 28 åring(är 18 själv) till hotellet. Silikonbröst och jobbar som tandläkare. Och även några riktigt fina ryska tjejer. Dessa tjejer var sjukt mycket mer feminima, mycket vackrare än svenska tjejer, de svenska tjejerna var grisar i jämförelse. Kan tilläggas att jag är en sån kille som är biffig och väldigt domianant, dessutom oerhört bra på att skapa starka känslor hos tjejer. Men har kanske inte lika bra verbal förmåga som vissa dock, även om den inte är dålig direkt. De flesta andra svenska killar där fick förvisso inte till det så bra med östeurpeiska tjejer, troligtvis pga. den brist på manlighet som råder i vårt land..

I Sverige tycks allting handla om att man ska ha 800+ vänner på facebook, klä sig i de trendigaste kläderna som bara ser oerhört fag ut, och passa in i hela svenssonmodellen. Oerhört ytligt, och totalt utan känsla, istället för att det handlar om riktig attraktion och romantik. Mycket jobb, och det lönar sig väldigt lite eftersom svenska tjejer ofta har total avsaknad av feminim personlighet, och dessutom ofta är feta. En kvinna som har utvecklats i ett land där kvinnorna kontrollerar männen.

Såg lite andra trådar här som tar upp svenska tjejer som var intressanta....
Citera
2010-10-31, 19:39
Medlem
Jack.Dogs avatar
Eller så är bara kvinnor helt jävla efterblivna när de befinner sig i utlandet?
Citera
2010-10-31, 19:42
Medlem
Bastibuss avatar
Jag tror det kan ha lite med det du säger om manligheten, det är lite skillnad på kultur och där lär det väl vara lite mer så att Mannen skall skydda kvinnan och mannen skall visa att han är stark och manlig, medans här är det mkt mer feminina killar om man skall sätta det så, att killarna här är mer intresserade av hur de ser ut och allt är mer ytligt. Men det har ju med kulturen att göra, vissa gillar ju det som är annorlunda, t.e.x. att många svenska tjejer gillar lite exotiska killar och vice versa, så om du som svensk kille med svensk look åker utomlands så är ju det ngt annorlunda för tjejerna där, vilket även kan bidra till att de attraheras av dig.
Citera
2010-10-31, 19:42
Medlem
IngridBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Dog
Typ...
Både män och kvinnor brukar vara mer lättfotade när de reser utomlands. Samma sak när man träffar en turist i ett eget land. Då kan man ju kasta sig in i något utan att tänka efter före, för han reser ju ändå hem sen och då slipper man ta konsekvenserna.
Citera
2010-10-31, 19:47
Medlem
miss-darknesss avatar
Jag tycker det är du som verkar känslolös och ytlig som raggar upp och utnyttjar kvinnor på detta sättet
Kanske svenska kvinnor vill ha lite högre klass på sina män
Citera
2010-10-31, 19:49
Medlem
Vet precis vad du menar. Den svenska kvinnan har fått för mycket luft, under en alldeles för lång tid, och den ryggradslöse svenske mannen, full av eftergifter har gjort henne kräsen. Så tror hon att hon kan få vem hon vill, vilket ger henne ännu mer fjäsk, och så är den onda cirkeln igång. Samtidigt är hon fostrad från sin moder att alltid vara strävsam och påbjuden av samhällsnormen att utbilda sig för att skippa hemmets fyra väggar, allt enligt gammalt äckligt sossesystem... Alla ska arbeta, hela tiden och helst med i stort sett samma saker. Jämställdhetsidealet som drivs in i absurdum förklenar könsroller och i förlängningen känslor, och vänsterfeministiskt infiltrerad gammelmedia bär det största ansvaret. Enkelt uttryckt.
Citera
2010-10-31, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Klass= Skriva 10 statusuppdateringar på facebook per dag, klä sig som en metrosexuell,smal som en speta , enda intresse: gå ut på krogen på helgerna?
Citera
2010-10-31, 19:56
Medlem
yeah right, män av högre klass har oftast högre krav, då de vet vad de själva går för.

de flesta svenska tjejer är uppnosiga satmaror som tror att de är mer åtrade än vad de verkligen är.
finns naturligtvis undantag (statistiskt sett, då jag har inte träffat på nån ännu).
Citera
2010-10-31, 19:58
Medlem
Citat:
Eller så är Sverige nr 2 i mest våldtäkter i världen. Det är ju iofs bättre..

EDIT*

I Sofia däremot så styr plånboken trippelt så mycket som i Sverige, så ditt påstående gäller vid havet. Försök få en exklusiv brud i Sofia så får vi se, där är det mycket mer pengar än här som gäller, bara att visa sig och ha mkt saker.
Senast redigerad av Jontchaav 2010-10-31 kl. 20:00.
Citera
2010-10-31, 20:09
Medlem
Skabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stridskuken
I Sverige tycks allting handla om att man ska ha 800+ vänner på facebook, klä sig i de trendigaste kläderna som bara ser oerhört fag ut, och passa in i hela svenssonmodellen. Oerhört ytligt, och totalt utan känsla, istället för att det handlar om riktig attraktion och romantik. Mycket jobb, och det lönar sig väldigt lite eftersom svenska tjejer ofta har total avsaknad av feminim personlighet, och dessutom ofta är feta. En kvinna som har utvecklats i ett land där kvinnorna kontrollerar männen.

Bara så du vet så är detta du räknar upp inte speciellt "Svensson" utan något som hela världen håller på med, inget unikt.

Antagligen har du bara haft otur med svenska tjejer eller blivit hemmablind. Åker man utomlands och träffar nytt folk blir man väl automatiskt mer intresserad eftersom det är mer "spännande".

Du säger att detta "svenska" beteendet är väldigt ytligt när du själv uppenbarligen är väldigt ytlig när du snackar om att du är "biffig" och att tjejerna var storbröstade osv. Känns som oerhört mycket hyckleri från din sida.

Svenska tjejer enligt mig är faktiskt inte ofta feta, tycker svenska tjejer håller mycket bra klass och känns inte alltid som lättfotade idioter (oftast iaf).

Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Jag tycker det är du som verkar känslolös och ytlig som raggar upp och utnyttjar kvinnor på detta sättet

Ord!
Citera
2010-10-31, 21:54
Medlem
hicetnuncs avatar
Riktigt sa ar det inte tror jag.
Var pa en forelasning om sexmissbrukare da forelasaren sa att finland var rena paradiset for sexmissbrukare just for att finska tjejer inte far samma uppvaktning av sina man som t.ex spanska tjejer far av sina.

Nar jag tanker pa det sa stammer det. Nar jag ar i sodra europa sa raggar killar nagot otroligt. Inta bara pa mig utan pa tjejer i allmanhet. De bryr sig inte om de far nobben utan fortsatter tills de lyckas. Svenska killar mesar sig och nar de blir avvisaade gar de darifran pa en gang.
Dafor ar svenska tjejer mer lattraggade an t.ex. spanska tjejer som ar vanare vid att killar raggar pa dem.

Nar en kille sedan traffar en t.ex. spansk tjej blir killen matcho och en riktig "Don Juan" dvs. raggar som fan och ohammat for "det ar ju en spansk tjej som ar van vid att folk raggar" dessutom ar killen troligtvis pa semester eller traffat en tjej som ar pa semester.

Jag kan aven marka att jag ar betydligt mycket mer tillmotagaende om jag traffar utlanska killar an om jag traffar svenska killar. Det spelar ingen roll om jag ar pa semester eller inte. utlanska killar ar pa nagot satt mer tillatna att ragga stenhart en svenska.

oj vad langt det blev
Citera
2010-10-31, 23:36
Medlem
Tracks avatar
Citat:

ja hahaha tjejer alltså, något är fan fel med dem xD
+1
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här