2010-10-14, 14:51
Medlem
eklund8989s avatar
Ngon som vet om det fortfarande r lagligt med mephedrone i England d jag hade tnkt ka dit 15Jan
Citera
2010-10-14, 16:12
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eklund8989
Ngon som vet om det fortfarande r lagligt med mephedrone i England d jag hade tnkt ka dit 15Jan

olagligt.
Citera
2010-10-27, 00:51
Medlem
Reality81s avatar
S nu r det illegalt i Kina dr dom tillverkar det mesta av mephedronet. EU kommer att banna det snart. S nu ens med kontakter finns det inte att f tag i. S jag vill sga farvl till min favoritdrog. Jag kan tminstonde knna att jag missbrukade dig utan nger och jag kan knna mig njd.

Om kokain,tjack,ecstasy verlevt fr att de slog igenom rejlt p sin tid. Tror jag att mephedrone inte verlever det. Ingen finner det vrt att producera. Om det gr s till eliten isf det nr nog aldrig ut till massan...

jag nskar jag har fel-.
Citera
2010-10-27, 19:43
Medlem
Unniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
S nu r det illegalt i Kina dr dom tillverkar det mesta av mephedronet. EU kommer att banna det snart. S nu ens med kontakter finns det inte att f tag i. S jag vill sga farvl till min favoritdrog. Jag kan tminstonde knna att jag missbrukade dig utan nger och jag kan knna mig njd.

Om kokain,tjack,ecstasy verlevt fr att de slog igenom rejlt p sin tid. Tror jag att mephedrone inte verlever det. Ingen finner det vrt att producera. Om det gr s till eliten isf det nr nog aldrig ut till massan...

jag nskar jag har fel-.

Jod, det finns att f tag p nnu.
Nej INGA PM tack.
Citera
2010-10-27, 20:30
Medlem
BurnThePriests avatar
har lst p engelska forum att det fortf ska vara lagligt i Spanien..

har inte pallat underska det vidare d det verkar vara en alldeles fr smutsig stimulant fr mig.
Citera
2010-10-27, 21:07
Medlem
Gate7s avatar
Det r lagligt i Grekland med...
Citera
2010-10-28, 19:02
Medlem
NoizeMCs avatar
ett tips: i Bolgarien finns det riktigt bra meph att kpa p gatan och det r fortfarande lagligt dr... dremot finns det inga shoppar som skickar frn Bolgarien, inte vad jag vet iaf... men om ni ska ka dit s passa p
Citera
2010-10-31, 06:59
Medlem
Freddrostarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrasigFlummare
Jag tycker tillgngen r rtt bra Finns ju bde Fluff, Kristall och Fluff/kristall ^^
Verkar som det kat lite i landet p senaste.

(Ne inga PM's kommer inte ens svara)

Men herregud vilken tur du har....Vilket r bst? Hr i storstan har jag bara sett det mjliga som verkligen r som mjl, inte spec. bra s vet inte ens om det r mephe.
Kan du ge en liten mer specifikation p var i landet?
Citera
2010-10-31, 10:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Freddrostarr
Men herregud vilken tur du har....Vilket r bst? Hr i storstan har jag bara sett det mjliga som verkligen r som mjl, inte spec. bra s vet inte ens om det r mephe.
Fluffet r bst, mephedrone sljs frmst inom slutna kretsar och det importeras inte srskilt mycket d straffet r vldigt hgt. Med andra ord s kommer du frmodligen inte hitta det p gatan.
Citera
2010-10-31, 23:31
Medlem
Freddrostarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kekambas
Fluffet r bst, mephedrone sljs frmst inom slutna kretsar och det importeras inte srskilt mycket d straffet r vldigt hgt. Med andra ord s kommer du frmodligen inte hitta det p gatan.

Jo jag har frsttt att det r s tyvrr...Jag vet att dom hjde straffsatsen p meph hrdare n heroin men nyligen s hrde jag att det istllet skall jmfras med tjack i straffskalan...
Citera
2010-11-01, 00:02
Awaiting Email Confirmation
TrasigFlummares avatar
Citat:

Nu rkar jag vara lite smkr i fluffmephet, som r som mjl, helt vitt och luktar ytterst lite. Tycker denna r helt klart bst, men svrt att jmfra, kristallerna jag ftt tag p har ven dom hllit vldigt bra kvalit (vita med lite gul nyans och luktar lite mer n fluffet). Dock knns de som de r fler biverkningar p det. Det smsta mephet r fluff/kristall, testade den hrom veckan och var inte imponerad, luktade heller inget alls s misstnker att det var 4-mec, 4-emc eller liknande, ruset pminde om de man fr efter man peakat p mephedrone. Kosistensen var vll kanske inte heller fluff/kristall utan mer som vldrigt fina kristellet, inte som det saltliknande kristall mephet utan snarare som sm vassa kristaller, avlnga p ntt stt. Svrt frklara, men helt vitt/genomskinnliga kristaller iallafall.

Som kekambas ocks skrev s r det svrt att f tag p mephedrone utanfr slutna kretsar. Sllan sett det sljas p gatan. Ngon enstaka gng bara och d har kvalitn varit duglig. Dessutom dyrt och bankas inte allt fr sllan ut ocks.
Citera
2010-11-01, 01:43
Bannlyst
Citat:
Jo jag har frsttt att det r s tyvrr...Jag vet att dom hjde straffsatsen p meph hrdare n heroin men nyligen s hrde jag att det istllet skall jmfras med tjack i straffskalan...
Mephedrone r ju skadligare och mer frdande n amfetamin.
Citat:
David Nutt som r en av upphovsmnnen till listan vrderade farligheten utifrn tre kriterier (medicinsk skada, dvs. akuta effekter; beroendeframkallande och hur stor skada anvndning av drogen utgr fr samhllet).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in