Citat:
Ursprungligen postat av Freddrostarr
Men herregud vilken tur du har....Vilket r bst? Hr i storstan har jag bara sett det mjliga som verkligen r som mjl, inte spec. bra s vet inte ens om det r mephe.
Kan du ge en liten mer specifikation p var i landet?

Nu rkar jag vara lite smkr i fluffmephet, som r som mjl, helt vitt och luktar ytterst lite. Tycker denna r helt klart bst, men svrt att jmfra, kristallerna jag ftt tag p har ven dom hllit vldigt bra kvalit (vita med lite gul nyans och luktar lite mer n fluffet). Dock knns de som de r fler biverkningar p det. Det smsta mephet r fluff/kristall, testade den hrom veckan och var inte imponerad, luktade heller inget alls s misstnker att det var 4-mec, 4-emc eller liknande, ruset pminde om de man fr efter man peakat p mephedrone. Kosistensen var vll kanske inte heller fluff/kristall utan mer som vldrigt fina kristellet, inte som det saltliknande kristall mephet utan snarare som sm vassa kristaller, avlnga p ntt stt. Svrt frklara, men helt vitt/genomskinnliga kristaller iallafall.
Som kekambas ocks skrev s r det svrt att f tag p mephedrone utanfr slutna kretsar. Sllan sett det sljas p gatan. Ngon enstaka gng bara och d har kvalitn varit duglig. Dessutom dyrt och bankas inte allt fr sllan ut ocks.