• 3
  • 4
2010-10-19, 14:14
Medlem
Boggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flukather
Okej! Spelar det mest roll om man har 64 eller 32 när man har 6gig ram eller mer?

Då priserna på OS´en är desamma så finns det ingen orsak att välja 32-bitars. Jag har hittills stött på 0 problem med program, drivrutiner eller liknande för att jag haft 64-bitars och inte 32...

Med 6gb ram eller mer så förlorar du ju än mer... Spelar ingen roll om du sätter in 4 eller 2946gb ram så kan du lik förbaskat bara utnyttja lika lite. 32-bitars har en maxgräns...
Citera
2010-10-19, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogga
Då priserna på OS´en är desamma så finns det ingen orsak att välja 32-bitars. Jag har hittills stött på 0 problem med program, drivrutiner eller liknande för att jag haft 64-bitars och inte 32...

Med 6gb ram eller mer så förlorar du ju än mer... Spelar ingen roll om du sätter in 4 eller 2946gb ram så kan du lik förbaskat bara utnyttja lika lite. 32-bitars har en maxgräns...

Ah ok. Jag trodde att 32 bit kunde utnyttja hyffsat like mycket som en 64 bit upp till 4gig? Missförstod nog det i så fall
Citera
2010-10-19, 16:44
Medlem
Hmm, verkade som man inte kunde editera sitt inlägg här på flashback.

Jag återvänder till det där med fläktarna. Den du hänvisade till, Scythe GT 1450rpm, är det en ersättning för någon fläkt, eller ett komplement? Vilken fläkt, eller till vilken del är den till?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in