Hon som ständigt gapade med Baren-Linda (Bill) i just Baren, ni vet hon den fula tjockisen som höll på med kaninhoppning. Jag undrar vad hon gör nu?
Det var extremt roligt när Linda Bill drog fettots tandborste i fittan.
Kaninhoppningstjejen jobbar (jobbade i allfa fall, kanske har hon nu slagit igenom på den lukrativa kaninhoppningstouren) i kassan på Ica vid Kungsholmstorg. Räcker med att se henne genom fönsterrutan för att bli irriterad.
Någon som vet vad Andreas Hoffer (Sune) gör i dag?
Han pluggade på högskolan i Skövde samtidigt som mig.. ganska trevlig snubbe.. tror han pluggade ekonomi eller nåt.. efter det vet jag inte vart han tagit vägen men jag antar att han är klar med sina studier..
Nederdahl var för en sju åtta år sen boende på södermalm. Min kompis var granne. Hon bodde ihop med en gitarrist som heter Max. De bråkade rätt mycket och när det inte gjorde det hade de sex så det dånade i huset.
Jag har med bott granne med en gitarrist som heter Max, på Söder
Götgatan?
Nederdahl var för en sju åtta år sen boende på södermalm. Min kompis var granne. Hon bodde ihop med en gitarrist som heter Max. De bråkade rätt mycket och när det inte gjorde det hade de sex så det dånade i huset.
Citat:
Ursprungligen postat av Cairan
Jag har med bott granne med en gitarrist som heter Max, på Söder
Götgatan?
Jepp, det är samme Max. Nederdahl bor i Tierp numera.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!