2010-09-19, 12:44
Medlem
kamel1s avatar
Efter en lagom blt kvll igr s rkade jag hamna ihop med en nra tjejkompis bste vn som jag bara trffat dagen innan. Inget sex men nstintill. Nu r det bara s att hon vill utveckla det hela men inte jag. Och hon har haft det vldigt tufft innan och blev fr inte s lnge sedan dumpad av sitt livs krlek som jag tror att hon fortfarande lskar.

S hur ska jag gra fr att inte sra henne och samtidigt avveckla det hela?
Citera
2010-09-19, 12:53
Bannlyst
skicka ett sms: "Det r slut"
Citera
2010-09-19, 12:55
Medlem
xelytoss avatar
Skicka ett sms: "Jag r bg".

OnT: Du har nog inget annat val n att bara sga att det som hnde var ett misstag eller nt.
Citera
2010-09-19, 13:21
Medlem
tomtemaskinens avatar
Sg att du tror att hon fortfarande r kr i sitt ex och att du r rdd att utveckla det drfr att du r rdd att bli srad. Tjejer gillar sn bldig skit
Citera
2010-09-19, 13:54
Medlem
allts varfr kan inte tjejer acceptera att sex (eller nst intill sex) inte innebr att man ska gifta sig med varandra?
Citera
2010-09-19, 13:59
Medlem
IsaMuhammedAbrahamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtemaskinen
Sg att du tror att hon fortfarande r kr i sitt ex och att du r rdd att utveckla det drfr att du r rdd att bli srad. Tjejer gillar sn bldig skit

Bra id.
Citera
2010-09-19, 14:10
Medlem
kamel1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hankkk
allts varfr kan inte tjejer acceptera att sex (eller nst intill sex) inte innebr att man ska gifta sig med varandra?
Livets gta!
Citera
2010-09-19, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtemaskinen
Fast ibland lskar dom det lite fr mycket och slr knut p sig sjlva fr att bevisa att dom minsann inte anvnder snubben som en rebound guy, och d fr han nnu svrare att frklara sig.
Det bsta r nog att sga att du helt enkelt vill ligga lgt eftersom att du inte vill ha ngot serist frhllande, det r avtndande fr en krlekstrstande tjej.
Citera
2010-09-19, 20:20
Medlem
Sg (helst) annars skriv att du tycker de va ett misstag,
Sen kanske hon tnker de samma, snackar med tjejkompisen och undrar hur fan hon ska bli av med dig.
Citera
2010-09-20, 10:13
Medlem
Mean_Mans avatar
Ring var 15e minut och frklara hur mycket du lskar henne . Om inte det hjlper frga vart hon r och vad hon gr. Ifrgastt grna om hon talar sanning .

Alternativt r du visar lite stake och r helt rlig, sg som det r. Var inte elak utan sg bara att du inte r kr i henne och det inte knns rtt att utnyttja henne och inge falska frhoppningar. Risk att hon blir as kr i dig men det gr att leva med.
Senast redigerad av Mean_Man 2010-09-20 kl. 10:20.
Citera
2010-09-20, 16:09
Medlem
flohult1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suxio
Fast ibland lskar dom det lite fr mycket och slr knut p sig sjlva fr att bevisa att dom minsann inte anvnder snubben som en rebound guy, och d fr han nnu svrare att frklara sig.
Det bsta r nog att sga att du helt enkelt vill ligga lgt eftersom att du inte vill ha ngot serist frhllande, det r avtndande fr en krlekstrstande tjej.

Nstan exakt det jag sjlv tnkte skriva- frmst frsta meningen. Risken finns faktiskt att det fr motsatt effekt och d ska hon istllet vertyga honom att det r HAN som r MANNEN i hennes liv p alla upptnkliga stt- irk, jobbigt lge. Bttre att sga som det r. I det lnga loppet r det bttre att ta smllen frr n senare, framfrallt om hon redan gtt p pumpen ganska nyligen s r det ju inte speciellt bra och f falska frhoppningar ett tag och sedan f ett slag under bltet nr det s att sga r fr sent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in