2010-09-20, 12:37
Medlem
Baconchipss avatar
Citat:
Vem fan röstar på SD? Det måste ju vara folk man känner, men vem? Tänker bara på vilket oerhört stort ansvar vi har som arbetar i skolan/fritids...Vi måste verkligen se till att ge barnen en nyanserad bild och arbeta för "allas lika värde" mer än någonsin och på ett mer medvetet sätt!

Citera
2010-09-20, 12:37
Medlem
Marakecas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adisban1
Folk ( främst små barn då, där dom har en syster som en invandrare knullat ) kommer in hit och drar rövarhistorier som andra kids då tror är sanna!

Tja, det får ju stå för dem det. Jag röstar inte SD men jag tänker inte heller sitta tyst och lyssna på alla idioter som i det ena andetaget säger sig värna om demokrati och yttrandefrihet och i nästa andetag spy galla över SD och önska livet ur Jimmie Åkesson, att SD ska mobbas ut ur riksdagen och att de ska lämnas helt utan inflytande. Då kan vi lika gärna avskaffa demokratin i den här bananrepubliken...

Jag säger ifrån, uppenbarligen har två ytligt bekanta tagit mig för sd- are och plockat bort mig från sin vänlista, vilket inte stör mig ett dugg. Jag vill ha ett intellektuellt utbyte av de jag umgås och diskuterar med, annars står jag hellre över. Hjärntvättade kretiner som tror att vi ska ha swastikafanor i varenda gathörn hädanefter betackar jag mig för.
Citera
2010-09-20, 12:38
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuzzBeer
* SD är ny nazister som vill förinta muslimer, hur fan kan ni som rösta på dessa svin?????

* Nu skäms man över att vara svensk. Hej då, framtiden. Jag är så jävla stolt över att ha stått på Mona och Ohlys sida i det här valet. Underbara människor. Vilka tal dom har gett oss ikväll. Och ställningstaganden. Värme i hela kroppen.

Ni! Ni? Ni! Vilka jävla ni!

Om du inte greppar detta så skaffa dig lite bildning för fanken. Du är lika obildad som Sverigedemokraterna. Grattis till att du är på samma nivå!
Citera
2010-09-20, 12:39
Medlem
Averys avatar
"en ny undersökning gjord i dagarna visar att ca 5,7% av Sveriges befolkning bör omyndigförklaras med omedelbar verkan...."

Kanske man skulle nämna att inte alla röstat...
Citera
2010-09-20, 12:40
Medlem
ascHacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajmon
vad tänker SD med egentligen? vilka hade de tänkt sig skulle göra alla pizzor?

Det roliga med korkade fjortisar är att de använder rasistiska kommentarer själv för att motarbeta "rasismen"
Citera
2010-09-20, 12:41
Medlem
SD står samlade i en ring runt JÅ när valet är klart och sjunger...
"There's a brown girl in the ring, tjalalalalala" av Boney M
Citera
Medlem
Liberaliss avatar
"alla som har röstat på SD kan ta bort mig som vän!!"

Den var knasig!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adisban1
Så går det, du kallade mig blatte då kommer jag kalla dig exakt vad jag vill, så ja hoppas hela din familj dör till och börja med, sen om du har något barn så skicka det till mig så jag kan spetsa det på min kuk, nummer tre hmmm hoppas en blatte knullar din dotter

Härligt jobbat för SD i valspurten käre kamrat, vi är dig evigt tacksamma!
Citera
2010-09-20, 12:43
Medlem
hassanalmightys avatar
"Till alla mina kära rasister i Sverige, vi som kommer från alla olika länder runt om i världen har inte kommit hit för att bli utkickade av en viss person som liknar min vänstra pungkula, vi som ni kallar för invandrare är här för att stanna! Problemet är inte invandringen, utan en liten del av svenska folkets brist på respekt, kärlek och avundsjuka på utländska killars charm! Puss på dig Jimmie!"

Sen en massa "Svenska folket ni borde skämmas" Samt "Om ni röstade på SD ta bort er från min vännerlista genast"
Citera
2010-09-20, 12:44
Medlem
Youngboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marakeca
Tja, det får ju stå för dem det. Jag röstar inte SD men jag tänker inte heller sitta tyst och lyssna på alla idioter som i det ena andetaget säger sig värna om demokrati och yttrandefrihet och i nästa andetag spy galla över SD och önska livet ur Jimmie Åkesson, att SD ska mobbas ut ur riksdagen och att de ska lämnas helt utan inflytande. Då kan vi lika gärna avskaffa demokratin i den här bananrepubliken...

Jag säger ifrån, uppenbarligen har två ytligt bekanta tagit mig för sd- are och plockat bort mig från sin vänlista, vilket inte stör mig ett dugg. Jag vill ha ett intellektuellt utbyte av de jag umgås och diskuterar med, annars står jag hellre över. Hjärntvättade kretiner som tror att vi ska ha swastikafanor i varenda gathörn hädanefter betackar jag mig för.

Håller med. Jag har sett folk på min facebook som med önskat livet ur SD och Jimmy. Nu röstade jag FP i riksdagen. Folket eller ja 5,6 ville ha SD i riksdagen så folket har talat, det är det som är demokrati. Tyvärr verkar jag vara den enda som tycker så, och skulle jag säga detta på skolan eller något så skulle jag bli avstängd eller något annat trevligt.

Demokrati?

edit: 1000 inlägg nu.
Senast redigerad av Youngboys 2010-09-20 kl. 12:53.
Citera
2010-09-20, 12:44
Medlem
legosnopps avatar
Hahaha, underbar tråd
Citat:
"Ack! Vart är världen påväg? Vart är Sverige påväg? Hur kom SD in i bilden? Vad händer?! *Går och lägger sig*"
Citat:
Sorgens dag.
Dramatiskt, kort och koncist.
Citat:
skäms över att vara svensk idag
Citat:
Jag är spyfärdig och gråtfärdig på samma gång. sömnlös. Vad fan tänker människor?
Citat:
Han är tyvärr en bra retoriker, men jag håller inte med Jimmie Åkesson någonstans. Hitler var också en bra retoriker...
Ahaha, guilt by association!
Citat:
Galet att över fem av hundra är Rasister i Sverige.

Den bästa jag läste igår kunde jag inte hitta för att citera, men it goes a little something like this:
Citat:
Alltså, jag säger som syrran; där rök vår rösträtt!
....jag, jag fattar inte alls vad hon ens menar?
Citera
2010-09-20, 12:46
Medlem
preeoss avatar
"PACKARÅÅÅ!" och "‎5,8% av folket i Sverige är efterlivna, finns statistik på det!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in