2010-09-13, 14:42
Medlem
deadsets avatar
Man kan ju fråga sig vilka som är dom egentliga rasisterna...
Citera
2010-09-13, 14:42
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVanCleef
Bara jag som får en bild av personer som står och slår upprepade gånger med handflatorna mot öronen och skriker "LA-LA-LA-LA-LA JAG HÖR ER INTE!" när man läser om alla som bölar om hur rasistiskt etcetera vissa tycker SD är? De vill inte ens försöka sätta sig in i partiets politik, men ändå organiserar de massiva demonstrationer.

Jag får samma bild.
Citera
2010-09-13, 14:44
Bannlyst
Funderar på att åka till mötet på Sergels torg den 16:e. Lär väl bli ett jävla liv där och varje SD:are på plats är ju väldigt positivt

Stockholm 16-sep 15.00-17.00 Sergels Torg
Senast redigerad av Mjukisen 2010-09-13 kl. 14:46.
Citera
2010-09-13, 14:46
Medlem
Vad är nästa steg för våldsvänstern?
Att handgripligen hindra folk att göra sin röst hörd, dvs att hindra folk att rösta på "fel" parti?
Citera
2010-09-13, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Det kastas visst flaskor och grejer också, våldsvänstern i sin prydno:

Från GP-artikeln:

Den här Kristofer Lundberg, var bor han?

I göteborg?
Citera
2010-09-13, 14:47
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Personerna som anmält att "de kommer" till demonstrationen i Gbg 13/9
0735012137 går till kontaktpersonen Christoffer (Östergren kanske?)

Citera
2010-09-13, 14:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noooooo
I göteborg?

Tveksamt. Den där idioten är lite varstans och proffsdemonstrerar. Står med sin jävla megafon och brölar och agerar uppviglare. HAN är den som bör gripas först av alla, men av någon anledning behandlas han som en gud av polisen som står där med sina silkesvantar.
Citera
2010-09-13, 14:52
Medlem
Raouls avatar
500 blattar och andra våldsvänsterextremister står alltså och skriker och kastar flaskor mot tio pensionärer från SD. Vackert. Vid Kungsportsplatsen mitt ibland "vanligt folk", sex dagar innan valet.
Jaja...
Citera
2010-09-13, 14:55
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Personerna som anmält att "de kommer" till demonstrationen i Gbg 13/9
0735012137 går till kontaktpersonen Christoffer (Östergren kanske?)

Efter att ha läst vad som skrivits så ändrar jag nog till att numret antagligen går till Kristofer Lundberg.
Citera
2010-09-13, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjukisen
Tveksamt. Den där idioten är lite varstans och proffsdemonstrerar. Står med sin jävla megafon och brölar och agerar uppviglare. HAN är den som bör gripas först av alla, men av någon anledning behandlas han som en gud av polisen som står där med sina silkesvantar.

Nej han är bosatt i Göteborg men kommer från Piteå eller något från början. Han är ju yrkesrevolutionär för RS så han får lön för att åka land och rike runt. Det är ju en taktik dom har att folk flyttar runt för att starta lokalavdelningar.

Riktig fanatiker som antagligen ligger och runkar till Trotsky. Det värsta som kunde hända i göteborg var att RS startades. Fy fan jag spyr på dem. Jävla sekt.
Citera
2010-09-13, 15:08
Medlem
Det är komiskt att ni SD:are gnäller över vänsterns "våldsverkare" och sedan hänger ut motdemonstranters telefonnummer och adresser i rent uppviglingssyfte.

Det är även skrattretande hur få av er som vågar stå för era fascistiska åsikter offentligt. Hur många var det som dök upp på dagens torgmöte? 20? Att lipa över invandringen på flashback och heila framför en stängd pizzeria i Sollebrunn går an, men när det kommer till offentliga framträdanden så håller ni er undan. Patetiskt, sa Bull.
Citera
2010-09-13, 15:09
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Det kastas visst flaskor och grejer också, våldsvänstern i sin prydno:

Från GP-artikeln:

Den här Kristofer Lundberg, var bor han?
Kristofer Lundberg
073-387 65 29
Jakobsdalsgatan 19
41268 GÖTEBORG
Fast lova att inte göra något dumt va
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in