2010-09-13, 00:58
Bannlyst
SD borde varna svenska folket ute i landet för dessa helt meningslösa bloggar istället

Dom är djupt fördummande för den mentala hälsan

Rösta på vad ni vill gott folk men rösta med hjärnan
Citera
2010-09-13, 01:06
Medlem
Fittfittas avatar
Kan ju tillägga att hon, dock mycket mindre diskret än etablissemanget, framlägger samma budskap: Man får tycka vad man vill, så länge man tycker rätt.
Citera
2010-09-13, 01:24
Medlem
Citat:
Jag hoppas att alla ni som säger att ni ska rösta på SD förstår vad ni gör. Det är ca 7% som tänker rösta på hemskt äckliga idioterna och då kommer de in i riksdagen och hejdå till fina, trygga Sverige.

Ni är ju fanimej inte kloka. Hur fan kan man vara så egoistisk och rösta på ett sånt äckligt, så jävla äckligt parti? De är störda i huvudet, Jimmie Åkesson kommer att brinna i helvetet. Jag lovar er, ni som röstar på SD kommer att ångra er. För resten av ert liv.

Att ni ens vågar skriva det? Jag förstår att ni tar bort bloggadressen, ni skulle ju bli dödade annars. Men hur fan tänker ni när ni ska rösta på ett sånt parti?

Varför vill ni äckleungar stoppa invandringen? Hur fan skulle sverige se ut utan invandrare? Ni skulle inte ha kläder, ni skulle inte ha mat, ni skulle inte ha NÅGONTING. Sverige skulle vara grått, tråkigt, DÖTT.

Att rösta på SD är visst rasistiskt, varje grundläggande värdering de har ÄR RASISTISK. Paow, miss tandlös som skriver att hon är för ”vissa” av SD’s åsikter vet inte vad hon snackar om. Hon är så jävla dum att hon inte ens vet vad SD står för. Men ni med hjärna, större än en ärta, make a change. Det här är fanimej inte normalt. Ska så många av Sveriges befolkning rösta på ett sånt äckligt, smutsigt, idiotiskt parti. Jag står för allt jag skriver.

Jag tänker inte ta åt mig av kritiken jag får för min kommentar men jag hoppas verkligen ni inser vad er röst på SD kan göra för skillnad. SD säger ju själva att Sverige är världens finaste/vackraste land, ja, kommer SD in i riksdagen kan ni glömma det. Sverige ska ju vara tryggt.

Det där med att när invandrare kom till Sverige så har kriminaliteten och våldtäkter ökat. Ursäkta mig men är det bara invandrare som våldtar och är kriminella? Jävla äckel, det finns ju svenska, blonda, blåögda killar som gör SAMMA SAK. Hoppas ni puckade idioter förstår det.

Ni som ska rösta på SD, think twice. Ni förstör inte bara för er själva, utan för hela jävla Sverige.

Ni som tänker rösta på SD är större skam än själva partiet.
Keep that on your mind, idioter.

Kenza, du är så skön. Att folk som inte fattar ditt skämt ens vågar uttrycka sig så är PATETISKT. Det var ju klockrent att det var ett skämt? Ähh folk är tydligen lika oallmänbildade som Paow.

RÖSTA INTE PÅ SD.
RÖSTA INTE PÅ SD.
RÖSTA INTE PÅ SD.

Om du inte vill skämma ut vårt land.

Ur kommentarfältet. Gillar detta uttalande mest. "Varför vill ni äckleungar stoppa invandringen? Hur fan skulle sverige se ut utan invandrare? Ni skulle inte ha kläder, ni skulle inte ha mat, ni skulle inte ha NÅGONTING. Sverige skulle vara grått, tråkigt, DÖTT." Vad säger ni, framtida journalist på aftonbladet?

Skulle lägga en större summa pengar på att sen dennes min när rösterna är räknade
Citera
2010-09-13, 01:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fisksoppan
http://kenzas.se/2010/09/12/angaende-valet/

Här har vi en liten bimbotjej som följs av över hundratusen läsare per dag. Hon är särskilt populär bland unga tjejer och anses vara en av de största förebilderna just nu. När småtjejerna ser henne på stan så skriker dom och viftar på svansen som hundvalpar.

Det är skillnad på DÄR ute och HÄR inne...

Jag gillar inte när PK-folk där ute försöker förbjuda andra att tänka på ett visst sätt (förslagsvis kunde de lära dessa att även tänka på några andra sätt)...

...men här inne vore det faktisk väldigt skönt om någon kunde skruva ner andelen SD-are (och andra liknande "demokrater") från 50% till säg 20%... de kanske kunde nöja sig med att vara "bara" fem gånger överrepresenterade...

Eller är det för mycket att önska sig...?
Citera
2010-09-13, 01:29
Medlem
Vad är meningen med den här tråden? Vill du att vi ska försöka stoppa henne eller?
Nej, jag tror inte SD:s väljare påverkas av Kenza, 19 år.
Citera
2010-09-13, 01:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BagarN-Pon
And back to sandlådan vi go!
Det där kan ha varit dagens skönaste argument.

Fan, inse att vissa människor inte tycker sverigedemokraterna är bra. Inse att vissa människor tycker att deras åsikter är skit. Men bara för man gör det så ska man smutskastas och kallas okunnig utav er ignoranta människor?

Och jag som ansträngde mig för att gå ner på din nivå trots det så missade du hur ologisk du är.
Om vi är ignoranta så är du tok-ignorant.

Jag tar det igen: du gnäller på att folk gnäller på någon som gnäller om SD och tycker att bara vissa ska få gnälla, du är ologisk.

Sandlådan var du redan i, dock var du uppenbarligen nergrävd i sanden, vi råkade hitta dig när vi grävde lite med våra plastspadar svårt skadad av syrebristen (dvs. massmedial propaganda).
Citera
2010-09-13, 01:40
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Kan ju tillägga att hon, dock mycket mindre diskret än etablissemanget, framlägger samma budskap: Man får tycka vad man vill, så länge man tycker rätt.

Det är absolut värt att lägga märke till. Och de som tar ordet demokrati i munnen samtidigt som de förklarar vad man ska och inte ska rösta på är vidriga hycklare som borde skjutas.
Citera
2010-09-13, 01:55
Bannlyst
Jag skrev ett långt inlägg för några timmar sen som var tvunget att godkännas innan det kom upp bland kommentarerna. Det har inte blivit godkänt. Någon mer som har blivit borttagen?
Citera
2010-09-13, 02:01
Medlem
FromAustraliaWithLoves avatar
Detta har knappast någon betydelse. Bokstavstrogna fjortizzzzaj som skulle lyda hennes ord i detta läge var ändå aldrig några potentiella SD-väljare.
Citera
2010-09-13, 02:22
Medlem
Jävlar, nu tappar SD halva sin väljarkår: modebloggarna
Citera
2010-09-13, 02:27
Medlem
Det tråkiga är att "folk" är så oinsatta om SDs politik.

Såg att hon stängt kommentarerna på inlägget.
Citera
2010-09-13, 02:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fisksoppan
http://kenzas.se/2010/09/12/angaende-valet/

Här har vi en liten bimbotjej som följs av över hundratusen läsare per dag. Hon är särskilt populär bland unga tjejer och anses vara en av de största förebilderna just nu. När småtjejerna ser henne på stan så skriker dom och viftar på svansen som hundvalpar.

Vill inte framstå som speciellt insatt, men har inte hon varit småbrudarnas förebild ett jävla bra tag nu? Verkar som att alla brudar under 22 år och som lider av prestationsångest har dessa sprutluder som sina förebilder. De köper kläderna de tipsar om. De köper sminket som de tipsar om. Kost, träning, ja allt. De är alla små Nordkoreanska soldater, och bloggaren är deras Kim Jong Il.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in