Citat:
Jag hoppas att alla ni som säger att ni ska rösta på SD förstår vad ni gör. Det är ca 7% som tänker rösta på hemskt äckliga idioterna och då kommer de in i riksdagen och hejdå till fina, trygga Sverige.
Ni är ju fanimej inte kloka. Hur fan kan man vara så egoistisk och rösta på ett sånt äckligt, så jävla äckligt parti? De är störda i huvudet, Jimmie Åkesson kommer att brinna i helvetet. Jag lovar er, ni som röstar på SD kommer att ångra er. För resten av ert liv.
Att ni ens vågar skriva det? Jag förstår att ni tar bort bloggadressen, ni skulle ju bli dödade annars. Men hur fan tänker ni när ni ska rösta på ett sånt parti?
Varför vill ni äckleungar stoppa invandringen? Hur fan skulle sverige se ut utan invandrare? Ni skulle inte ha kläder, ni skulle inte ha mat, ni skulle inte ha NÅGONTING. Sverige skulle vara grått, tråkigt, DÖTT.
Att rösta på SD är visst rasistiskt, varje grundläggande värdering de har ÄR RASISTISK. Paow, miss tandlös som skriver att hon är för ”vissa” av SD’s åsikter vet inte vad hon snackar om. Hon är så jävla dum att hon inte ens vet vad SD står för. Men ni med hjärna, större än en ärta, make a change. Det här är fanimej inte normalt. Ska så många av Sveriges befolkning rösta på ett sånt äckligt, smutsigt, idiotiskt parti. Jag står för allt jag skriver.
Jag tänker inte ta åt mig av kritiken jag får för min kommentar men jag hoppas verkligen ni inser vad er röst på SD kan göra för skillnad. SD säger ju själva att Sverige är världens finaste/vackraste land, ja, kommer SD in i riksdagen kan ni glömma det. Sverige ska ju vara tryggt.
Det där med att när invandrare kom till Sverige så har kriminaliteten och våldtäkter ökat. Ursäkta mig men är det bara invandrare som våldtar och är kriminella? Jävla äckel, det finns ju svenska, blonda, blåögda killar som gör SAMMA SAK. Hoppas ni puckade idioter förstår det.
Ni som ska rösta på SD, think twice. Ni förstör inte bara för er själva, utan för hela jävla Sverige.
Ni som tänker rösta på SD är större skam än själva partiet.
Keep that on your mind, idioter.
Kenza, du är så skön. Att folk som inte fattar ditt skämt ens vågar uttrycka sig så är PATETISKT. Det var ju klockrent att det var ett skämt? Ähh folk är tydligen lika oallmänbildade som Paow.
RÖSTA INTE PÅ SD.
RÖSTA INTE PÅ SD.
RÖSTA INTE PÅ SD.
Om du inte vill skämma ut vårt land.
Ur kommentarfältet. Gillar detta uttalande mest. "Varför vill ni äckleungar stoppa invandringen? Hur fan skulle sverige se ut utan invandrare? Ni skulle inte ha kläder, ni skulle inte ha mat, ni skulle inte ha NÅGONTING. Sverige skulle vara grått, tråkigt, DÖTT." Vad säger ni, framtida journalist på aftonbladet?
Skulle lägga en större summa pengar på att sen dennes min när rösterna är räknade