2010-09-11, 12:08
Medlem
saffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surreal.this
Att hon är nergrävd i marinan. Varit ngn nybyggnation det senaste?

Hittar inte inlägget nu men någon skrev att marinan hade investerat..kanske någon känner igen det?
Citera
2010-09-11, 13:02
Medlem
Camdreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelbrot
Du har skrivit att du litar på NillanB:s uppgifter.

Även jag litar på dessa hennes uppgifter.

NillanB hävdar att hon är mamma till alla 3 barnen.
Sedan skriver du att han har tre barn, precis lika många som NillanB skriver att hon är mamma till.
Sammantaget tyder dessa uppgifter på, att han inte har några andra barn med någon annan kvinna.

Varifrån du fått uppgiften att han har tre barn har jag ingen aning om. Det är kanske den som nu borde börja ifrågasättas?

Att Quarrel är ett grälsjukt nick med en annorlunda Amorpil framgår med all önskvärd tydlighet!

Jag har också sett NillanB:s uppgift att hon är mamma till alla 3 barnen. Däremot har jag inte sett att hon har skrivit, att FS är pappa till alla 3.
FS har 3 barn, men det är ju inte säkert (utifrån vad jag har sett), att han har alla sina 3 barn med NillanB. Teoretiskt sett kan han ha barn med 3 olika kvinnor.
Citera
2010-09-11, 13:07
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea
Jag har också sett NillanB:s uppgift att hon är mamma till alla 3 barnen. Däremot har jag inte sett att hon har skrivit, att FS är pappa till alla 3.
FS har 3 barn, men det är ju inte säkert (utifrån vad jag har sett), att han har alla sina 3 barn med NillanB. Teoretiskt sett kan han ha barn med 3 olika kvinnor.
Det här tolkar jag som om att FS och NillanB har tre barn gemensamt:
Citat:
Ursprungligen postat av NillanB
De två stora vet att marina är borta och att pappa är hos polisen.
Stumpan är för liten. Barnen har kurator kontakt, sen det som hände med fredrik, och de har pratat med henne och mig. Barnen såg marinas bild på löpet.Det var så det kom fram till dem.
Citera
2010-09-11, 13:19
Medlem
Mandelbrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea

Kika gärna på det jag nu har fetat i nedanstående inlägg. Det anser i alla fall jag ger stöd för, att de har tre gemensamma barn, oaktat vårdnadsförhållandena.

Citat:
Ursprungligen postat av NillanB
Jag är mamma till alla barnen.
Fredrik har inte bott hos mig sen 2005.
När han berättade för mig att han träffat Marina nämnde han hennes pengar om och om igen, som om det var hennes främsta kvalite.
Fredrik är väldigt manipulativ, hon tyckte nog synd om honom och så fick han bo kvar.
Jag "tyckte synd" om honom i 10 år och lät honom bo hos mig när han inte hade tak över huvudet, men jag fick åtmindstonne tre underbara barn som tack
https://www.flashback.org/sp24784664
Citera
2010-09-11, 13:53
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saffy
Hittar inte inlägget nu men någon skrev att marinan hade investerat..kanske någon känner igen det?

Kan det vara detta? http://kvp.expressen.se/1.2013300
Citera
2010-09-11, 16:12
Medlem
saffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Oj, storslagna planer! Ja det var det jag tänkte på.
Citera
2010-09-11, 17:25
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29

Citat:
Oj, storslagna planer! Ja det var det jag tänkte på.
Menar ni att FS skulle ha dumpat MJ vid ett bygge som ännu inte är påbörjat?
Citera
2010-09-11, 17:50
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet

Snarare ett svar på detta inlägg: https://www.flashback.org/sp25401651
Citera
2010-09-11, 18:44
Medlem
saffys avatar
Citat:

Nä knappast..min tanke var varför MJ fick huset så sent som i juli när hon bott där i ett antal år.
Citera
2010-09-11, 19:21
Moderator
Ni från trakterna, råder det någon polisiär aktivitet kring MJ:s bostad fortfarande?
Citera
2010-09-11, 19:44
Medlem
saffys avatar
Citat:
Ni från trakterna, råder det någon polisiär aktivitet kring MJ:s bostad fortfarande?

Kring bostaden vet jag inte, bor inte nära där, men jag har hört att det är ute en hundförare varje dag och undersöker trakterna..i och kring sjöar m m
Citera
2010-09-11, 19:51
Moderator
Citat:
Kring bostaden vet jag inte, bor inte nära där, men jag har hört att det är ute en hundförare varje dag och undersöker trakterna..i och kring sjöar m m
Ok. Skumt fall det här. Var fan är M?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in