2010-09-09, 11:53
Medlem
saffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfahonan
Polisen har kollat sågen vid hennes hus.. jag åkte förbi samma dag som dom va där å kollade just den sågen.
Sen ligger det en eka precis vid slutet av den asfalterade vägen nere vid vattnet väl gömd.. och den har ALDRIG legat där innan... jag e där varje dag å badar mina hundar och då har ingen båt legat där.. men info om denna båt har polisen fått men vill inte kännas vid den tydligen

Är du säker på att dom inte undersökt ekan? Välkommen till flashback!
Du bor däruppe och då undrar jag vad du tror har hänt? Nya tankar behövs
Citera
2010-09-09, 11:56
Medlem
saffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limaha
Kan med stor sikkerhet si at FS er hos en venn på den kanten av Sverige jeg skrev tidligere.
Han er ikke hos noen kvinne. Og til spekulasjoner rundt året 2009: Det er et nettsted og der skriver man ikke direkte om rettsaker og konflikter rundt sine barn. Slike ting vet bare et fåtall av disse som er venner IRL.

Så ut fra opplysninger om FS har barn, har kjæreste, så konkluderer vel noen at jobb, barn og kjæresten tar hans tid. Flørting på nettet er vel vanlig og uskyldig...Forøvrig opplyste noen meg om at han virker temmelig "uberørt" av det som har skjedd.
PS. Og jeg ble ikke informert av et "troll"- personen er pålitelig.

Oberörd? Att han vet att han är oskyldig och tror säkert att MJ har rest bort? Eller skiter helt i att hon är borta? Klart att han inte mår bra kanske men oberörd? Kan du skriva mer om det tror du?
Och..tror du att det finns en annan GM?
Citera
2010-09-09, 12:15
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saffy
Du har ingen bild på mamman? Ser mormorn och undrar om mamman är lik henne? Nu ryser jag faktiskt..av iakttagelsen som jag skrev om igår. Att kvinnan satt på en uteservering med en äldre kvinna.
Jag har visat Saffy foto på mamman. Saffy kände inte igen henne.
Citera
2010-09-09, 12:47
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
– Hon sågs sista gången i bostaden på förmiddagen den 28 juli, säger P-O Johansson.

Stämmer detta? Har någon sett henne, förrutom FS, sen hon lämnade nycklarna till sina föräldrar?

Visserligen är ju polisen säker på att det skett i hemmet men men.....
Citera
2010-09-09, 12:58
Medlem
Vad gav bilen? Vet man om hon legat i den?
Citera
2010-09-09, 13:10
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Stämmer detta? Har någon sett henne, förrutom FS, sen hon lämnade nycklarna till sina föräldrar?

Visserligen är ju polisen säker på att det skett i hemmet men men.....
Tidigare tidningsartiklar har rapporterat att hon senast sågs vid bostaden på förmiddagen den 28 samt att hon ev setts köra från huset samma förmiddag.
Hur väl det stämmer låter jag vara osagt....
Citera
2010-09-09, 13:58
Medlem
rubbergirls avatar
Nu har FS raderat alla sina gästboksinlägg på Anstalten, samt raderat sin pres som tidigare löd: "Gråter!! Gråter!! Livet suger!!", och tagit bort omröstningen om huruvida man trodde på honom el. ej.
Citera
2010-09-09, 14:03
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Tidigare tidningsartiklar har rapporterat att hon senast sågs vid bostaden på förmiddagen den 28 samt att hon ev setts köra från huset samma förmiddag.
Hur väl det stämmer låter jag vara osagt....

Ja, det här undrar jag också över. MJ bodde ansligt och det är en bit till grannarna. Kan det ha varit ngn annan ljushårig kvinna och man tog för givet att det var MJ iom att hon bor där? Det kan ju inte röra sig om en nära observation iaf - om nu inte ngn varit inne på hennes tomt.
Om nu detta stämmer över huvud taget.
Citera
2010-09-09, 14:09
Medlem
saffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pethrus
Är det FS på denna bild från en av FS vänner på anstalten?

http://img835.imageshack.us/img835/5546/24611479.jpg

Om inte, raderar jag länken.

Oj, om detta är FS så är det han som jag såg promenera på landsvägen 28 juli på em vid tre-tiden. Denna bilden stämmer mer än den bilden som limaha skickade mej. Så hur kan det stämma om jag såg honom påbörja promenaden vid golfbanan vid ca tre-tiden..och när sågs han med barnen? Han kan ju fått skjuts faktiskt..av en person med barn som han känner eller väntat på?
Citera
2010-09-09, 14:11
Medlem
saffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Ja, det här undrar jag också över. MJ bodde ansligt och det är en bit till grannarna. Kan det ha varit ngn annan ljushårig kvinna och man tog för givet att det var MJ iom att hon bor där? Det kan ju inte röra sig om en nära observation iaf - om nu inte ngn varit inne på hennes tomt.
Om nu detta stämmer över huvud taget.

Och det att grannar reagerade på körningen..just där dom dränerade. vet man det så kör man lite lugnt trots stress..man vill ju inte köra i diket. Var det någon annan som mitt vittne mötte? Det har pratats om flera ljushåriga här, eller?
Citera
2010-09-09, 14:13
Medlem
saffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nageln
Vad gav bilen? Vet man om hon legat i den?

Tror inte att bilarna har gett någonting. Därför blir jag mer o mer övertygad om att det finns en medhjälpare om nu det är FS som är GM. Då är MJ:s bilar rena och om det är FS så kan det ju stämma med att mannen som jag såg promenera verkade väldigt lugn och avslappnad. Nästan med ett litet leende..absolut inte oroad eller stressad och brydde sej inte om att bli sedd.
Citera
2010-09-09, 14:15
Medlem
saffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Nu har FS raderat alla sina gästboksinlägg på Anstalten, samt raderat sin pres som tidigare löd: "Gråter!! Gråter!! Livet suger!!", och tagit bort omröstningen om huruvida man trodde på honom el. ej.

Ok..när raderades det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in