2010-08-17, 18:44
Medlem
ZRydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritte_n
De två första dagarna har varit omöjliga att titta på då streamarna har hackat sönder. Får hoppas man har uppgraderat inför dagens tävlingar

edit: friidrott som jag tittar på just nu har funkat fint snart i 1 timme.

Jag kollade på simning i natt och streamen höll rätt bra. Fick refresha några gånger men i helhet bra!
Citera
2010-08-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZRyden
Jag kollade på simning i natt och streamen höll rätt bra. Fick refresha några gånger men i helhet bra!

jag tittade väll fram till 9 eller 10 i morse tror jag och det funkade ungefär som för dig, betydligt bättre än tidigare dagar.
Citera
2010-08-18, 17:24
Medlem
Hejsan!

Vilken är den bästa sidan som streamar Premie League? Vill ha så bra kvalite som möjligt....

Finns det någon sida (svensk eller utländsk), där man kan köpa matcherna och se dem live?

MVH

Johan
Citera
2010-08-20, 16:42
Medlem
Någon som sitter inne på en stream till kvällens match mellan Bayern München och Wolfsburg?
Citera
2010-08-22, 23:52
Medlem
någon som vet om någon bra nhl stream i natt?
Citera
2010-08-25, 18:03
Medlem
HUGUs avatar
Finns det någon stream till dagens match på Viasat hockey? Går det ens? (Borde det väl göra, men är inte så insatt)
Citera
2010-08-29, 03:41
Medlem
PeterLunarstormares avatar
Stream till UFC 118? Någon som vet?
Citera
2010-08-29, 10:41
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blavitt81
Hejsan!

Vilken är den bästa sidan som streamar Premie League? Vill ha så bra kvalite som möjligt....

Finns det någon sida (svensk eller utländsk), där man kan köpa matcherna och se dem live?

MVH

Johan

viasatondemand.com

Citat:
Ursprungligen postat av HUGU
Finns det någon stream till dagens match på Viasat hockey? Går det ens? (Borde det väl göra, men är inte så insatt)

viasatondemand.com
Citera
2010-08-29, 10:44
Medlem
SweTechs avatar
Läs trådstarten!.
  • Vi frågar inte efter streams.
  • Vi tipsar inte om streams som bryter mot regel 1.02

//Moderator
Citera
2010-08-29, 16:00
Medlem
PacmanSwes avatar
Vet inte riktigt om detta bryter mot reglerna, mod får radera mitt inlägg isåfall.

Men jag undrar vart man kan finna en stream inför dagens match AIK - IFK där man kan betala via SMS?
Citera
2010-08-30, 21:01
Medlem
Finns det en sida specifik för fotboll som samlar aktuella länkar till stream sidor eller whatnot?

Jag vill kunna se La liga framförallt. Gärna serie A.

Finns det program som limewire, men för stream, man kopplar upp sig till olika kanaler.

Gratis är förnamnet.

Tack i förhand Ska söka vidare själv också.
Citera
2010-09-08, 11:40
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruktPalm
Finns det en sida specifik för fotboll som samlar aktuella länkar till stream sidor eller whatnot?

Jag vill kunna se La liga framförallt. Gärna serie A.

Finns det program som limewire, men för stream, man kopplar upp sig till olika kanaler.

Gratis är förnamnet.

Tack i förhand Ska söka vidare själv också.

Du har inte provat att läsa tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in