2010-09-07, 22:09
Medlem
dannekerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Under en hel mensperiod (alltså under den ca. veckan/månad man har mens) avger man normalt ca 4 matskedar blod. Utbrett över en vecka är det inte särskilt mycket blod.
Och man blöder ju definitivt inte ständigt under hela veckan, det kommer i vågor.
Så om hon bara duschar innan och rengör lite med fingret i fittan så lär det ju inte blir minsta lilla blod på kuken/lakanen/fingrarna osv. Så brukade i alla fall jag göra och det fungerade alltid!

Det är bara blod, helt sjukt vad killar blir små fjollor när det kommer till mens

Så om jag drog ett snitt med kniven i min kuk, skulle du tycka det var fräscht?
Citera
2010-09-07, 22:13
Medlem
AlexOnTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
Så om jag drog ett snitt med kniven i min kuk, skulle du tycka det var fräscht?
Haha, det är ju inte riktigt samma sak. Om du hade dragit ett snitt i kuken hade jag ringt 112. Fittan kan man göra rent i duschen så att det inte finns ett spår av blod kvar, sen är det bara att köra på.
Citera
2010-09-07, 22:15
Medlem
sebbeharrys avatar
Jag knullar en mensfitta utan att tveka, men slicka? njaaaa va.
Citera
2010-09-07, 22:17
Medlem
waggazees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Jag tycker som du. Lite blod har aldrig hindrat mig från att knulla en tjej, that's for sure.

Sedan är det ju fråga om hur aptitlig fittan ser ut. Är hon orakad och har gått med binda hela dagen så att det är kladdigt och stinker, då tackar jag ju nej förstås. Men jag tackar generellt nej till ofräscha fittor, och det handlar inte om just mensen. En nytvättad och rakad mensfitta är helt klart fräsch nog!

Sitter och borstar tänderna och blev tveksam till att gå in på tråden...meeeen nu när jag läste ditt inlägg så höll jag faktiskt ta mig fan på att spy i munnen
Citera
2010-09-07, 22:18
Medlem
Lite blod har ingen dött av. Hände senast för en dryg vecka sen att man tyckte det smakade lite järn, och pillen blev lite blodig... Såg dock inte ut som "Jokern" i facet efteråt, så det var inget problem. Annars tar man ju herdestunderna i duschen- simple as that!

Men som nån annan påpekade: Man behöver ju inte köra in tungan i botten om man misstänker att man kan få en spann palt i synen...
Citera
2010-09-07, 22:21
Medlem
TS du borde bli inrullad i en matta å nerkastad nerför en bro ca 5-6meter över marken ner mot klippiga stenar så du får riktigt riktigt ont..sen ska nån komma å pissa på dig..om du inte fattar va ja menar e du helt jävla cp-skadad som ens kommer på tanken att starta en sånhär tråd
Citera
2010-09-07, 22:26
Medlem
Neewts avatar
Vidrigt, skulle aldrig gå med på det och får avsmak när jag läser denna tråden, karlwikman är dock enligt egen utsago pedofil/hebefil så det är inte förvånande att han tänder på tjejer som har menstruation.
Citera
2010-09-07, 22:29
Medlem
Razozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Under en hel mensperiod (alltså under den ca. veckan/månad man har mens) avger man normalt ca 4 matskedar blod. Utbrett över en vecka är det inte särskilt mycket blod.
Och man blöder ju definitivt inte ständigt under hela veckan, det kommer i vågor.
Så om hon bara duschar innan och rengör lite med fingret i fittan så lär det ju inte blir minsta lilla blod på kuken/lakanen/fingrarna osv. Så brukade i alla fall jag göra och det fungerade alltid!

Det är bara blod, helt sjukt vad killar blir små fjollor när det kommer till mens

Nyckelordet där är "normalt". Det skiljer sig flera hundra procent både upp och ner mellan olika flickor, så försök inte.
Citera
2010-09-07, 22:30
Medlem
Nolarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Och så några frågor till killar som läser den här tråden:

Nekar du en tjej sex om hon har mens?

Nekar du att slicka hennes mensfitta (om den är nytvättad)?

Gör en brud fel, om hon drar med sig en snubbe hem från krogen utan att berätta att hon har mens?
Ja

Ja

JA!(!!!!!!!!!!!)
Citera
Medlem
senhackarens avatar
Äckliga jävel...Hur tänker du?
Citera
Medlem
waggazees avatar
På tal om det så kom jag att tänka på en liten rolig anekdot från mitt usla liv.

Citera
2010-09-07, 22:31
Medlem
Kijoeys avatar
Nja. själv e jag inte så mycket för att bli slickad. Föredrar starkt sex som det är <.< (eller att jag ger oralt, men som sagt - tycker bara inte om det så mycket själv). Så på den fronten spelar det ingen roll.

Om sex när man har mens, så kan jag ju säga att jag har mens mycket oftare än jag inte har det pga biverkningar av p-stav. Så ifall man skulle vägra sex pga mens, skulle man inte kunna ha det med mig <.< Även då jag har uppehåll, för det kan börja närsom.

Ett tips skulle väl vara att ha sex i duschen, och att undvika att titta neråt om man nu är så kinkig om blodet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in