2010-07-28, 19:00
Medlem
gimpsuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktuppianuz
Kommer ihåg en tidig morgon efter någon fest när jag och två vänner käkade på donken efter en gås.
Vi satt och åt, så gick det in någon riktigt sketchy lirare med en lång rock/kappa och solglasögon som på en gammal deckare liksom.
Snubben glider fram till oss lite smooth sådär, tar bort glasögonen och frågar "taxi?"
Asgarvade rakt i hans ansikte i runt 5 minuter.
Inte så kul egentligen när man tänker tillbaks, men fan vad jag garvade när det hände.

HAHA! Bästa jag har läst än så länge.. vilken lirare :-D
Citera
2010-08-30, 12:26
Medlem
maatews avatar
Det dummaste jag någonsin gjort i mitt liv vart ju iallafall när jag va stukad.

Jag och en polare satt i bilen på en parkering och rökte bong, (har ett speciellt ställe
där vi alltid brukar sitta) höga som hus satt vi där och kolla ut på omgivningen och lyssna
lite bra musik, då kör polisen förbi och upp i området, vi båda nojja sönder och beslöt oss
för att lämna bilen och gå in på skolgården istället, jag menar det ser ju ganska dumt ut att sitta 2 pers i en bil på kvällen, så iallafall skulle vi dra, jag stukad som jag vart, ställde jag bongen mellan dörrkant och bakhjulet.

Vi satt inne på skolan och rökte en cigg, snackade lite allmän skit och får då se polisen lämna
husområdet så vi beslutar oss för att återgå till bilen för att rulla upp en ny, när vi sitter där så
ser vi ett stort träd framför oss lite längre bort på parkeringen, och jag tänkte ju bara ah, bilen syns ju lite mindre om vi står bakom det trädet.

Startar bilen, lägger i växel och kör, krasch låter det, efter halva vägen skriker jag: NEEEEJ, kompisen fråga va "fan det e med dig?", "JAG KÖRDE ÖVER BONG JÄVLEN", vi båda börjar as garva.
Citera
2010-08-30, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maatew
Det dummaste jag någonsin gjort i mitt liv vart ju iallafall när jag va stukad.

Jag och en polare satt i bilen på en parkering och rökte bong, (har ett speciellt ställe
där vi alltid brukar sitta) höga som hus satt vi där och kolla ut på omgivningen och lyssna
lite bra musik, då kör polisen förbi och upp i området, vi båda nojja sönder och beslöt oss
för att lämna bilen och gå in på skolgården istället, jag menar det ser ju ganska dumt ut att sitta 2 pers i en bil på kvällen, så iallafall skulle vi dra, jag stukad som jag vart, ställde jag bongen mellan dörrkant och bakhjulet.

Vi satt inne på skolan och rökte en cigg, snackade lite allmän skit och får då se polisen lämna
husområdet så vi beslutar oss för att återgå till bilen för att rulla upp en ny, när vi sitter där så
ser vi ett stort träd framför oss lite längre bort på parkeringen, och jag tänkte ju bara ah, bilen syns ju lite mindre om vi står bakom det trädet.

Startar bilen, lägger i växel och kör, krasch låter det, efter halva vägen skriker jag: NEEEEJ, kompisen fråga va "fan det e med dig?", "JAG KÖRDE ÖVER BONG JÄVLEN", vi båda börjar as garva.

Hahah, hade velat se den här händelsen, hade skrattat så otroligt mycket.
Citera
2010-12-19, 02:05
Medlem
NollottAs avatar
Bump
Citera
2010-12-21, 19:30
Medlem
jarpas avatar
En gång när jag och en polare hade tagit en lapp var satt vi ute och studerade den fascinerade himlen. Min polare tog fram lite pcp som han hade med sig och frågade om jag skulle ha en lina, trippad som jag var så tänkte jag: Fan lite pcp hade gjort susen nu, eftersom att jag inte hade börjat trippa än.
Efter ca 1 ½ timme bröt helvetet ut.
Så massa troll hoppa runt bland molnen, och gräsmattan vi låg på kändes som att den var 50 meter under jorden.
Låg och rullade runt på gräsmattan i 12 timmar tills jag tillslut forstod vad jag höll på med.
Roligaste trippen nånsin
Citera
2011-02-25, 08:40
Medlem
10thwonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redspeedo
Kanske inte nån specifik historia men på sommaren gillar jag att ta några bloss o sen dra o cykla runt lite. Hänt ett par gånger att jag blir osäker på lutningen på vägarna jag cyklar efter.. väldigt skumt känns det.

"Är detta en uppförs eller nedförsbacke? Hmmm, känns inte så tungt för benen så det kanske är platt bara".

Nån annan rökcyklare här? hehe

EDIT: Stavning.

Det hände samma sak för mig förut fast med moppe, var väldigt svårt att luta och det kändes som att moppen svävade fram på ett moln och att jag inte behövde luta mig
Citera
2011-04-05, 00:02
Medlem
Playahs avatar
Röka omringad av kanske 5st ekorrar i Hyde park i London
dom hoppade runt på bara någon meters håll medans jag delade med mig av mina munchies, jag vet inte hur mycket jag hade gett för att komma tillbaka dit..!
Citera
2011-04-05, 01:05
Medlem
acemazes avatar
Hahaha fyfan vad jag garva åt all skit ni har hittat på!
Nu till min berättelse!
Det var i vintras och vi hade precis rökt en riktig döds-bruning,vi bestämmer oss för att gå ut och kommer tillslut till en lekpark. Dom har där spolat en grusplan så barnen kan åka skridskor. Det finns två mål och vi hittar en liten bandyboll,varpå vi börjar köra englugg helt stenade. Det var nog bland det roligaste jag gjort och efter ett tag förlorar jag begrepp för tid och rum och mina kompisar har filmat mig! När jag dagen efter kollar på filmen ser jag att jag ligger på isen och "springer"(egentligen snurrar jag bara runt i en cirkel)vilt tjutandes med ljud som denna mannen . Fick mig ett riktigt gott skratt i min efterbänga värld.
Kan dock rekommendera leken med bandybollen!
Citera
2011-04-05, 12:36
Medlem
urbzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acemaze
*text*

Oavsett påhitt eller ej så är det riktigt underhållande läsning, därav ingen 'skit'

Jag var på AIK-DIF derbyt igår och stod i DIF-klacken där jag fick uppleva ett tifo som aldrig förr efter att ha rökt på. Det var en riktigt jävla härlig upplevelse. Sedan att matchen sög skall vi inte nämna.
Citera
2011-04-05, 18:55
Medlem
acemazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urbz
Oavsett påhitt eller ej så är det riktigt underhållande läsning, därav ingen 'skit'

:
Syftade mer på att folk har hittat på,alltså som i bemärkelsen : Ska vi hitta på något?
Var f.ö också på derbyt dock med mina svartgula bröder på den norra sidan!
Citera
2011-04-06, 02:13
Medlem
wasfuns avatar
Jag sitter här nu hög som ett hus och upplevde något märkvärdigt.
Det hela börjar för några timmar sen, jag onanerade runt kl 23:00 idag. Sen nu, 10-15 minuter sen sätter jag på en p-rulle och stoppar ner handen i brallorna för att försöka "smeka" igång den som redan va trött. Iaf, så kommer det en bit in i filmen och jag känner hur jag kan framkalla en orgasm utan utlösning genom att bara röra mig lite gran, och jag hade inget stånd heller. Utan jag bara smekte mig själv typ... Så kunde jag göra det igen , och igen osv osv. Jag framkallade runt 10-15 orgasmer på typ 3 min. Hur fan är detta möjligt ? Måste nått ett läge där jag kunde kontrollera min del av hjärna som skapar orgasmer ?

Skriver det i färskt minne så jag inte glömmer bort det.
Citera
2011-04-06, 20:38
Medlem
Satt på en bänk och tyckte förbi passerade bilar såg ut som godis och fantiserade hur de smakade. Typ som en saftig frukt. Weird. Stenarna på marken såg ut som lakrits med mycket salt. Haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in