Det dummaste jag någonsin gjort i mitt liv vart ju iallafall när jag va stukad.
Jag och en polare satt i bilen på en parkering och rökte bong, (har ett speciellt ställe
där vi alltid brukar sitta) höga som hus satt vi där och kolla ut på omgivningen och lyssna
lite bra musik, då kör polisen förbi och upp i området, vi båda nojja sönder och beslöt oss
för att lämna bilen och gå in på skolgården istället, jag menar det ser ju ganska dumt ut att sitta 2 pers i en bil på kvällen, så iallafall skulle vi dra, jag stukad som jag vart, ställde jag bongen mellan dörrkant och bakhjulet.
Vi satt inne på skolan och rökte en cigg, snackade lite allmän skit och får då se polisen lämna
husområdet så vi beslutar oss för att återgå till bilen för att rulla upp en ny, när vi sitter där så
ser vi ett stort träd framför oss lite längre bort på parkeringen, och jag tänkte ju bara ah, bilen syns ju lite mindre om vi står bakom det trädet.
Startar bilen, lägger i växel och kör, krasch låter det, efter halva vägen skriker jag: NEEEEJ, kompisen fråga va "fan det e med dig?", "JAG KÖRDE ÖVER BONG JÄVLEN", vi båda börjar as garva.