2010-08-23, 23:16
Medlem
DanteAlighieris avatar
Har en gammal iPhone och en ny USB-sladd och laddare. Om jag ska skaffa iTunes till den, pluggar jag bara in det i datorn? Kan jag göra det i en dator som redan har iTunes installerat till iPhone 3gs?
Citera
2010-08-23, 23:20
Medlem
harrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Har en gammal iPhone och en ny USB-sladd och laddare. Om jag ska skaffa iTunes till den, pluggar jag bara in det i datorn? Kan jag göra det i en dator som redan har iTunes installerat till iPhone 3gs?
Ja eller ladda ner från apples hemsida. Vad jag vet är det samma iTunes till alla iPhone modeller.... kanske att de nyare kräver senaste iTunes men tror inte telefonen är för gammal för iTunes.

edit: Hur uppdaterad är mjukvaran i iPoden? iTunes som installeras från den borde uppdaterats med.
Citera
2010-08-23, 23:22
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harring
Ja eller ladda ner från apples hemsida. Vad jag vet är det samma iTunes till alla iPhone modeller.... kanske att de nyare kräver senaste iTunes men tror inte telefonen är för gammal för iTunes.

edit: Hur uppdaterad är mjukvaran i iPoden? iTunes som installeras från den borde uppdaterats med.

Ok, tack. Och hur är det med dator där det redan finns iTunes. Måste jag enbart skaffa ett nytt konto då?
Citera
2010-08-23, 23:25
Medlem
harrings avatar
Har du ett iTunes konto så kan du logga in på det på datorn, tror man kan ha iPhonen kopplad till tre datorer(inte helt säker).
Citera
2010-08-23, 23:29
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harring
Har du ett iTunes konto så kan du logga in på det på datorn, tror man kan ha iPhonen kopplad till tre datorer(inte helt säker).

Ok, fan va gott! Tack!
Citera
2010-08-23, 23:32
Medlem
harrings avatar
Inga problem, du kommer säkert hjälpa mig någon dag här på forumet med någonting.
Citera
2010-08-24, 00:27
Medlem
iTunes kommer att identifiera din iPhone och skilja den från ev. iPod och annat.

Du behöver inte skaffa ett nytt konto utan kan synka alla enheter med ett konto om du vill.

Dr Tinnitus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in