2010-08-17, 13:28
Medlem
fairyfellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokoo
Blåa osten köpte jag på ett lokalt ställe nära vår lägenhet, Hette "Papilion" mkt bra priser
Hände konstiga grejer på det cafeét, en lite udda person (cp) från holland, börja prata med oss
och det roliga är att vi meckade vanilla kush, och ville vara snälla så vi delade med oss
när han fick jointen så passade han inte vidare utan rökte klart den enda till filtret själv..sen drog han

Hahahaha vilken stjärna Det finns bra mycket skojigt folk där nere alltså!

Alright, lär kolla in den då! Har bara provat blue cheese på ett ställe och där var verkligen allt gräs helt åt helvete dåligt, och den strainen är jag relativt nyfiken på så jag lär nog ta en liten visit på Papilion

Citat:
Ursprungligen postat av Sturish
Har en fråga. MÅSTE man ta med sig pass? eller funkar ID lika bra? Skall dit den 27e.

Om du har ett nytt leg som är utfärdat av polismyndigheten så är det lugnt!
Senast redigerad av fairyfeller 2010-08-17 kl. 13:32.
Citera
2010-08-17, 13:31
Medlem
fairyfellers avatar
Dubbelpost, fan vad jag hatar att "ändra"-knappen sitter till vänster.
Citera
2010-08-17, 15:22
Medlem
Alltings avatar
Jag drar nog ner om en vecka, någon som guidar andas givetvis gratis....
Citera
2010-08-17, 19:58
Medlem
BilboBus avatar
Vill gärna ha en hemsida/hemsidor som hyr ut lägenheter, många jag hittar verkar bara vilja hyra ut månadsvis och inte en vecka eller så.

Tack på förhand!
Citera
2010-08-19, 18:23
Medlem
skeggmuffs avatar
Jag och polarna drar ner den 23/9 till 27/9. Nån som ska dit under samma period och är sugen på dela en spliff?
Citera
2010-08-19, 22:09
Medlem
Krids avatar
Ska ner till Decibel på lördag. Så det blir förmodligen Amsterdam! Kommer med en update om omvägen till Amsterdam blev av!
Citera
2010-08-22, 15:25
Medlem
Ska ner på torsdag 26 augusti men ska träffa en polare som bor en bit utanför Amsterdam till den 30 då han ska dra till Belgien o jobba. Så om nån är sugen o dela en spliff eller två mellan 30 Augusti och 22 September släng iväg ett PM.

Funderar på att hyra ett hus/lägenhet några veckor, finns det några vettiga sidor där man kan hitta möblerade lägenheter/hus som hyrs ut veckovis?
Citera
2010-08-22, 23:37
Medlem
Paxozs avatar
Någon som vet bra och billigt boende? har sökt på nätet men inte lyckas hitta någon som verkar bra och billigt, även hur mycket tror ni man kan klara sig att leva på i amsterdam i 1 eller 2 veckor? tänkte då mest på mat och några jollar

jag vill så klart försöka komma så billigt undan som möjligt.
Senast redigerad av Paxoz 2010-08-22 kl. 23:43.
Citera
2010-08-23, 03:37
Medlem
billybombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paxoz
Någon som vet bra och billigt boende? har sökt på nätet men inte lyckas hitta någon som verkar bra och billigt, även hur mycket tror ni man kan klara sig att leva på i amsterdam i 1 eller 2 veckor? tänkte då mest på mat och några jollar

Va där i juli i en vecka och de va väl typ en stor måltid, ngn snack, munchies för dryga 5 € och röka lite över grammet per dag blev totalt 2500 för mig på en vecka.
Citera
2010-08-23, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paxoz

vill också veta billigt boende... ingen??
Citera
2010-08-23, 13:03
Medlem
Paxozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billybomb
Va där i juli i en vecka och de va väl typ en stor måltid, ngn snack, munchies för dryga 5 € och röka lite över grammet per dag blev totalt 2500 för mig på en vecka.

jaja men perfekt!, då bör jag klara mig lätt med 3000kr i en vecka! om man nu bara är försiktig!

hade du ett billigt boende? iståfall hur mycket betalade du för att få sovrum i en vecka?.
Citera
2010-08-23, 13:07
Medlem
BilboBus avatar
Hur fan klarar man sig på 3000kr under en vecka? Vart äter man (3 mål om dagen helst ), boende osv. Jag gissar på att ni inte såg några se värdigheter under vistelsen, då 3k kan ju knappast kunnat ebjuda detta.

Jag gjorde av med 3,5k under 3 dagar och då betalade jag inte för boende , åt dock på resturant och rökte som bara den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in