• 2
  • 3
2010-08-16, 01:13
Medlem
Morrissons avatar
Jag lär komma med information imorgon om vad det är som har hänt. Du som skrev att offret är libanes, är du säker på det? Är du även säker på att han stavas M**ek?

/Morrisson
Citera
2010-08-16, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrisson
Jag lär komma med information imorgon om vad det är som har hänt. Du som skrev att offret är libanes, är du säker på det? Är du även säker på att han stavas M**ek?

/Morrisson

Jag är säker. Har hans syster på fb. Landet frågade jag hans arb kamrat om.
Citera
2010-08-16, 14:49
Medlem
Morrissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dolph69
Jag är säker. Har hans syster på fb. Landet frågade jag hans arb kamrat om.

Stämde bra. M**ek är en golare och en glappkäft. Får man folk inlåsta, hånar deras avlidna mammor och är allmänt ful i munnen - så förtjänar man att bli nedstucken. Speciellt om man leker stor och tror att man kan styra och ställa.

/Morrisson
Citera
2010-08-16, 19:45
Medlem
Citat:
Stämde bra. M**ek är en golare och en glappkäft. Får man folk inlåsta, hånar deras avlidna mammor och är allmänt ful i munnen - så förtjänar man att bli nedstucken. Speciellt om man leker stor och tror att man kan styra och ställa.

/Morrisson

Ojdå men motparten är ju inte heller någon duvunge. Kanske ska hoppas farbror blå tar gärningsmannen först.

Hört om pistol/boxningsmatchen i söndags med ? Ska vara en gambiansk och en afganiansk familj
Citera
2010-08-16, 21:17
Medlem
Morrissons avatar
Citat:
Ojdå men motparten är ju inte heller någon duvunge. Kanske ska hoppas farbror blå tar gärningsmannen först.

Hört om pistol/boxningsmatchen i söndags med ? Ska vara en gambiansk och en afganiansk familj

Nä, gärningsmannen är ingen ängel han heller. Han kom precis ut från kåken, dessutom. Jag förväntar mig diverse hämndaktioner nu framöver.

Nja, hörde att det var skottlossning någonstans, inte hört någonting mer dock. Var det vid Valla?

/Morrisson
Citera
2010-08-16, 21:43
Medlem
Citat:
Nä, gärningsmannen är ingen ängel han heller. Han kom precis ut från kåken, dessutom. Jag förväntar mig diverse hämndaktioner nu framöver.

Nja, hörde att det var skottlossning någonstans, inte hört någonting mer dock. Var det vid Valla?

/Morrisson

Länken ovan från mig säger 2 saker, polisens sida runstensvägen, svd brandbergen

L***n har ju varit skyldig M mycket pengar och det ska M nu fått tillbaka. Men det ligger väl en oplockad gås. L syns inte till här längre och det är kanske tur får honom.
Citera
2010-08-16, 22:27
Medlem
Morrissons avatar
Citat:
Länken ovan från mig säger 2 saker, polisens sida runstensvägen, svd brandbergen

L***n har ju varit skyldig M mycket pengar och det ska M nu fått tillbaka. Men det ligger väl en oplockad gås. L syns inte till här längre och det är kanske tur får honom.

Pratar du om M**ek-grejer nu igen? Varför han blev uppskuren hade ju inte med pengar att göra..
Citera
2010-08-16, 22:32
Medlem
Citat:
Pratar du om M**ek-grejer nu igen? Varför han blev uppskuren hade ju inte med pengar att göra..

Du säger det nej jag fick höra från killen som försökte gå emellan att det var hot om pengar från Ls sida för att M vägrat ge han dagskassepengar innan. Men det ligger kanske mer bakom ? Killen som försökte gå emellan fick en jävla massa skit av M som skyllde på killen att M inte hann se kniven
Citera
2010-08-17, 17:55
Medlem
Det var en kille som ringde på Malek och gömde kniven bakom ryggen sen så aa ni vet-.-,
Jag bor själv i brandbergen så jag kan lite
Citera
2010-08-17, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteBlood
Det var en kille som ringde på Malek och gömde kniven bakom ryggen sen så aa ni vet-.-,
Jag bor själv i brandbergen så jag kan lite

Jag med så ... och det var inte riktigt så det gick till men
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här