Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Bägge grupperna har sitt ursprung i studentvärlden på Chalmers (sent 70-tal), borde väl flytat en och annan droppe alkohol under de åren

Det måste väl finnas någon här som har gått i samma klass/dragit över någon av medlemmarna?
Citat:
Ursprungligen postat av PostmannenLbb7
Men denna Kerstin, hon måste väl ända fått påle av någon i ensemblen? Jag kan inte tänka mig att de hållt på i 20-30 år utan att någon doppat där.
Jag skulle gissa på Peter Rangmar då jag tyckt mig urskilja i vissa filmsekvenser hur de rör/ser på varandra onödigt mycket. Dock bara spekulation... Kerstin har i alla fall sagt att hon tyckte han såg bra ut.
Citat:
Ursprungligen postat av YouAgain
Kallas allmänt för skäggiga damen. Ful som stryk på nära håll och gift med Lisebergs VD Mats Wedin.
Jag tycker faktiskt att hon såg fin ut innan, dock har hon spenderat alldeles för mycket tid i solen.
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed
Träffade ofta Kerstin förr i tiden när hon var ute på promenad med sin hund, hon verkade mest tillbakadragen och lite blyg. Kändes som en tråkig tant, hon har nog varit tant redan innan hon fyllde 40. Hon är ju dessutom den tråkigaste av Galenskaparna
Anledningen till att hon är tråkig beror väl mest på att hon är kvinna och således endast har fått spela kvinnoroller= inga skämt bara finnas till i bakgrunden. Skulle vara intressant hur hon såg på saken, om hon snällt anpassade sig som enda kvinna i ensemblen, sa ifrån eller helt enkelt inte upprördes.
Citat:
Ursprungligen postat av LerzaAnne
Det jag mest av allt vill ha svar på:
1) Var Peter bög?
Han var ju gift med barn när han trillade av pinnen så det jag säger har ju ingen som helst tyngd men under en intervju ser han skapligt kåt ut när den manliga intervjuaren... intervjuar. Haha väldigt tunt bevismaterial ser jag nu men jag reagerade när jag såg kåtblicken
Citat:
Ursprungligen postat av Oräklet
- Kerstin, som är gift med Lisebergs VD, har sommarställe utåt Kovikshamn, nära Marstrand. Hon och maken är barnlösa.
Jag har alltid undrat om det var en frivillig barnlöshet så att hon skulle kunna vara med i alla uppsättningar/filmer/serier etc.