Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-11, 22:15
  #1
Medlem
de verkar sjukt helylle allihop... stämmer det?
Citera
2009-05-11, 22:16
  #2
Medlem
06g18s avatar
Kanske
Citera
2009-05-11, 22:39
  #3
Medlem
bruschens avatar
Såg Per Fritzell på donken i framstjärten i höstas. Han har alltså ätit skräpmat!!! Och barn hade han med sig. Förmodligen sina egna. Han har alltså vuxenkramats!!! Förmodligen det värst han hittat på...

Sjukt bra sjunger han i varje fall Truck driving song på youtube är bokmärkt bland favoriterna. Gillar honom som fan.
Citera
2009-05-11, 23:06
  #4
Medlem
curdmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Sjukt bra sjunger han i varje fall Truck driving song på youtube är bokmärkt bland favoriterna. Gillar honom som fan.

Den är fin!

Anders Eriksson syntes för ett par månader sedan på inneklubben Ritz i Göteborg med kvinnligt sällskap.
Citera
2009-05-12, 00:14
  #5
Medlem
Jag såg Jan Rippe på Park Lane för ca 1 år sedan, det var lite otippat men han såg glad ut och rockade loss på dansgolvet.
Citera
2009-05-12, 00:27
  #6
Medlem
Roll8ors avatar
Träffade dom ute på krogen när jag fyllde år. Dom bjöd mig på öl. Schyssta grabbar med alla fötter på jorden.
Citera
2009-05-12, 01:05
  #7
Medlem
Walkers avatar
Hela gänget verkar trevliga (- bakåtsträvaren Claes Eriksson). Finns det någon schism mellan Claes och övriga? Noterar att han inte deltog i den senaste showen medan brodern Anders glatt showade med After Shave i Cabaret Cartwright.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Galensk...ch_After_Shave

Bägge grupperna har sitt ursprung i studentvärlden på Chalmers (sent 70-tal), borde väl flytat en och annan droppe alkohol under de åren
Citera
2009-05-12, 09:44
  #8
Medlem
Kläppskogs avatar
Försöker man få ihop "humor" och "västkusten" så hamnar man per automatik på Kläppskogs svarta lista.
Gräv fram skvaller nu. Kläppskog vill gotta sig.
Citera
2009-05-12, 17:57
  #9
Medlem
En bekant fick sin flickvän stulen av en av Erikssonbrorsorna, tror det var han i fåtöljen. Detta var runt 1990, hon var i 25-årsåldern, han var....gammal.
Citera
2009-05-13, 08:56
  #10
Medlem
Kläppskogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fullgubben
En bekant fick sin flickvän stulen av en av Erikssonbrorsorna, tror det var han i fåtöljen. Detta var runt 1990, hon var i 25-årsåldern, han var....gammal.
Herregud! Han är ju inte bara äldst i världen, utan dessutom den tråkigaste av de tråkiga figurerna i ensemblen.
Citera
2009-05-13, 09:32
  #11
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Såg Per Fritzell på donken i framstjärten i höstas. Han har alltså ätit skräpmat!!! Och barn hade han med sig. Förmodligen sina egna. Han har alltså vuxenkramats!!! Förmodligen det värst han hittat på...

Sjukt bra sjunger han i varje fall Truck driving song på youtube är bokmärkt bland favoriterna. Gillar honom som fan.
Länk?
Citera
2009-05-13, 10:19
  #12
Medlem
redheads avatar
Per smörjer kråset ....

Bjöd min sambo på en av de bättre restaurangerna i stan när hon fyllde för en dryg månad sen. Vi hade kommit in i andra rätten av 7 när Herr Fritzell med vackert yngre damsällskap hälsar vänligt och sätter sig vid bordet precis brevid. Jag och sambon som sett framemot en lugn och romantisk gourmet middag fick en gourmet middag med ett oavbrutet babblande av Herr Fritzells yngre vackra sällskap. Han bara hummade med och hann väl inflika nått ord emellan hennes orerande om precis allt. Förmodligen var detta Pers sambo. men om jag förstod hennes 2 timmars monolog rätt, så är hon nått relativt nytt? Nån som vet? Hon är brunett, 30+, ganska vacker och jag tror hon är lärarinna av nått slag förstod jag genom hennes 2 timmars högljudda svammel.
För att få prata vände sig Per med några frågor till oss angående maten och vinerna, men han blev snart varse var han skulle hålla fokus!
Per verkar blyg, nästan försynt och väldigt snäll och med oerhörd kunskap om det kulinariska. Viss rondör finns ju där som skvallrar om detta .....
Ok, inte världens smaskigaste skvaller, men kanske det finns det nån lämnad fru som är bitter efter han lämnat henne för denna babblande skönhet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback