2010-08-11, 22:38
Medlem
torstenhingstens avatar
ha Ha dagens skratt välvillig
Citera
2010-08-11, 23:32
Medlem
En massage i månaden försöker jag hålla mig till...den senaste var intressant! Jag var på ett nytt ställe(för mig) i innerstan. En ung mycket söt tjej som masserade, eller snarare bredde på lite olja och kladdade runt med. Väldigt lös och värdelös massage. Trodde heller inte att det skulle bli mer då handuken var på plats hela tiden.
Vid vändning lade hon min ena hand/arm i hennes knä...och jag visste inte riktigt om man skulle våga börja smeka henne lite, eller avvakta. Jag avvaktade men lillgrabben reagerade och började leta sig upp över handukskanten. Hon var liksom böjd över mig för att massera armar och bröst korg, men blev skrämd och hoppade till när ormen helt plötsligt letat sig upp
Hon spelade iaf överraskad och chockad...Hon lade handuken över igen och fortsatte massera. Jag började smeka henne lite lätt på mage och ben, och hon nickade okej. Sedan kom frågan och prisförhandling. Hon ville ha 5, men jag sa tre. Hon tjatade om fyra och sa att jag får smeka brösten då. Det var en bra muta och hon tag av sig tröjan och blottade två små ljuvliga hallonbröst Det hela var underbart och hon sa flera gånger "so big!" vilket är bra för självförtroendet.
Hon sa att hon var 20 år, och det var ett fräscht ställe med madrasser på golvet, och draperier mellan båsen.
Citera
2010-08-11, 23:40
Medlem
Dagens massagen utfördes av en tjej på 18 år och 20 dagar och den var sagolik. Fast man kan ha lite otur och få hennes mormor där. Kan kännas pinsamt att avböja men jag brukar kolla på mobilen och be om ursäkt att jag tyvärr måste gå.
Citera
2010-08-12, 09:39
Medlem
Sickboys avatar
Snubbe med ett inlägg frågar efter PM i en tråd där det uttryckligen står att man inte ska fråga.
Tror du själv att du kommer att få svar?

Det blir vanligare med folk utan inlägg som frågar. Vad beror det på? Är det användare som inte vågar skriva under sitt vanliga nick eller är det kåta lycksökare?

Ett tips till er alla, som jag nämnt förut är att gå in på thaimassageguiden. Läs folks recensioner så finns det tips. Det står dock inte i klartext.
Senast redigerad av Sickboy 2010-08-12 kl. 09:41.
Citera
2010-08-12, 10:20
Medlem
Efter läst denna tråd, haft div kontakt med några utav er så va fan måste väl dela med mig lite av mina erfarenheter !
Har besökt ett antal salonger på den södra sidan ca 10 st, min erfarenhet är att dom allra flesta ger HE några även BJ samt 2 st so far har erbjudit BTB eller mer.

Tjejer / Kvinnorna byts ut på visa salonger ganska frekvent medans på några har det varit i stort sett samma hela tiden.
Kvalitet på massage är ganska varierad men det finns guld ställen om man så säger. Där massagen är super :-)
Har ett favo ställe där jag utvecklad en kompis relation till en av massörerna, vi hamnar nästan alltid nakna båda 2 och smeker masserar varandra, samt även mer än massage.
Tror vi båda njuter lika mycket av våra möten,hon är väldigt bra på att massera och har fått bort både värk i axlar och ryggslut.

Som sagt det finns guldkorn men oftast så är massagen ganska bra, sen om man önskar mer så är det nog bara ens eget uppförande som avgör hur det blir med detta.

Skall nog ta och testa lite city och norrorts ställen framöver..

Andy .......
Citera
2010-08-12, 12:57
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studsbollar
Såg att Birka tar 500 kr för olje. Hoppas inte det är en ny marknadstrend?

Linlys, jobbar det fler tjejer där? Bås/bänk? Bra?
Får testa.

/m
Föreslår att ingen betalar 500 kr till Birka. För det första skulle det kunna smitta av sig och för det andra finns det många andra ställen som ger betydligt mer för 400 kr.
Citera
2010-08-12, 14:55
Medlem
Hur ser det ut i Karlstad?
Citera
2010-08-12, 16:24
Medlem
Blir lika varje gång vid oljemassage, även om det inte blir något HE så rycker det lite i skaftet och det kommer ordentligt med försats trots att det inte är någon närgången massage och jag inte är speciellt kåt. Måste vara jobbigt för massörerna och se en klick säd efter varje kund men ni kanske inte får det? De som kör med runk funderar nog inte men de som försöker vara "seriösa " undrar nog......
Citera
2010-08-12, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Blir lika varje gång vid oljemassage, även om det inte blir något HE så rycker det lite i skaftet och det kommer ordentligt med försats trots att det inte är någon närgången massage och jag inte är speciellt kåt. Måste vara jobbigt för massörerna och se en klick säd efter varje kund men ni kanske inte får det? De som kör med runk funderar nog inte men de som försöker vara "seriösa " undrar nog......

Du måste vara en viril ung man.
Citera
2010-08-13, 00:09
Medlem
torstenhingstens avatar
Att det kommer försats fast man inte är kåt låter mer som du har en droppande kuk som man får när man har Gonorre...
Citera
2010-08-13, 02:53
Medlem
Tja!

Finns det någon thaimassage i Strömstad? ska dit några dagar men vet inte var man ska leta. Nån som kan bekräfta att det finns där?

MVH
Citera
2010-08-13, 10:01
Medlem
Förstår inte varför alla ska fråga om PM, det står klart och tydligt i tråden att man inte ska be om det.
Jag själv är verkligen ingen som skriver inlägg, men jag läser tråden ofta.

Och om man lägger ner lite själ i att läsa igenom den så förstår man oxå att man inte får svar med endast 1 inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in