En massage i månaden försöker jag hålla mig till...den senaste var intressant! Jag var på ett nytt ställe(för mig) i innerstan. En ung mycket söt tjej som masserade, eller snarare bredde på lite olja och kladdade runt med. Väldigt lös och värdelös massage. Trodde heller inte att det skulle bli mer då handuken var på plats hela tiden.
Vid vändning lade hon min ena hand/arm i hennes knä...och jag visste inte riktigt om man skulle våga börja smeka henne lite, eller avvakta. Jag avvaktade men lillgrabben reagerade och började leta sig upp över handukskanten. Hon var liksom böjd över mig för att massera armar och bröst korg, men blev skrämd och hoppade till när ormen helt plötsligt letat sig upp
Hon spelade iaf överraskad och chockad...Hon lade handuken över igen och fortsatte massera. Jag började smeka henne lite lätt på mage och ben, och hon nickade okej. Sedan kom frågan och prisförhandling. Hon ville ha 5, men jag sa tre. Hon tjatade om fyra och sa att jag får smeka brösten då. Det var en bra muta och hon tag av sig tröjan och blottade två små ljuvliga hallonbröst

Det hela var underbart och hon sa flera gånger "so big!" vilket är bra för självförtroendet.
Hon sa att hon var 20 år, och det var ett fräscht ställe med madrasser på golvet, och draperier mellan båsen.