2010-08-09, 16:20
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cating
Om det nu är rätt GM, skulel jag kunna tänka mig att byggt upp en del hat mot BO. Inte minst efter vad Tuesday skrev nyss. I en sjuk hjärna är det säkert hennes fel att han (förmodligen) inte har någon kontakt med sina barn

"Är det tacken det här, jag har satsat fyra år på dig och förlorat kontakten med familj, barn och vänner. Och nu dumpar du mig bara!"

Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
FS fyllde 37 den 27:e, den 28:e var M försvunnen.

Hur han firade sin födelsedag är jag också nyfiken på. Kanske första gången någonsin han skulle tvingas spendera den ensam. (Sånt där är känsligt för många tror jag. "Första julen är värst" sägs det.)
Citera
2010-08-09, 16:22
Medlem
eviltasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Usch, jag vill helst inte gå in på deras forum. Undrar om medialt syftar på media eller medium? (Via massmedia eller spåkärringar, det är frågan... )

I andra trådar verkar den där "psycho detective" ha hört "röster" vad gäller försvunna personer så det är definitivt medium. Eller schizophreni.
Citera
2010-08-09, 16:29
Medlem
LikeAGloves avatar
Det kan ju vara så att FS faktiskt trodde att MJ hade rest bort. Vidare kan ju MJ ha sagt till FS att hon skulle resa bort ett tag men i själva verket skulle hon träffa någon hon fått kontakt med på internet. FS tror att hon är på affärsresa och har huset för sig själv varvid han bestämmer sig för att festa till det lite, vilket kan vara anledningen till att han finns i huset och beskrivs som "påtänd" när pappan kommer förbi
Citera
2010-08-09, 16:33
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
FS fyllde 37 den 27:e, den 28:e var M försvunnen. Dök han upp som "gubben i lådan", full och odräglig kanske?
Och hon fick nog och stack hux flux utan att meddela någon?
Citera
2010-08-09, 16:36
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Nej, hon dräptes i ett bråk som gick överstyr?
Citera
2010-08-09, 16:41
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
"Är det tacken det här, jag har satsat fyra år på dig och förlorat kontakten med familj, barn och vänner. Och nu dumpar du mig bara!"

Precis

Hur han firade sin födelsedag är jag också nyfiken på. Kanske första gången någonsin han skulle tvingas spendera den ensam. (Sånt där är känsligt för många tror jag. "Första julen är värst" sägs det.)

Ja, det är lite för mycket slump att det inträffar just på hans födelsedag..
Citera
2010-08-09, 16:44
Medlem
saffys avatar
Det är faktiskt inte mycket aktivitet i Svartedalen, en o annan helikopter..hon var synlig i sin bil den 28 juli vid ca 10.30 och har väl själv tagit ut pengar..det är en tyst och konstig utredning, eller?
Citera
2010-08-09, 16:45
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea
MJ var/är uppenbarligen en väldigt egoistisk person. Ingen tanke på varken FS eller barnen och deras relation/liv. Understryks av hennes fotograferande av den bundna femåringen. Det bästa hon kunde ha gjort var väl att slänga ut FS, men hon var/är ju så snäll och godhjärtad att hon lät honom bo kvar tills han hittat någon annanstans att bo enl hennes vänner.

Talar snarast för att hon var/är fruktansvärt naiv. Varför skulle han flytta från gratis boende och mat, tillgång till bil, telefon, TV, tidningar etc? Och var skulle han få tag på en lägenhet? Ingen inkomst, dåliga referenser troligen och ingen motivation till att göra något åt det.

Kanske kan finnas fler än FS som har/har haft ett horn i sidan till MJ.

När hände detta med barnen? Någon har ju skrivit att MJ har velat bli av med FS sedan ett och ett halvt år tillbaka. Hon kanske trodde att om hon sa till honom att hon inte orkade med hans barn så skulle han försvinna i samma svep. Alltså att det här med barnen i själva verket var en förevändning för att bli av med honom.
Citera
2010-08-09, 16:45
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av saffy
Det är faktiskt inte mycket aktivitet i Svartedalen, en o annan helikopter..hon var synlig i sin bil den 28 juli vid ca 10.30 och har väl själv tagit ut pengar..det är en tyst och konstig utredning, eller?
Ingen (enl. media) säger sig ha sett just henne i bilen, detsamma gäller uttagen - ingen vet vem som tagit ut pengarna.
Citera
2010-08-09, 16:46
Medlem
saffys avatar
Jag tror inte det är ex-sambon som är skyldig..
Citera
2010-08-09, 16:46
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag är nästan inne på din linje att hon kan stuckit hux flux. Hyrt ett rum någonstans i Europa komma i från skiten och sitt ex och sitter just nu och njuter över att exet är häktad och har lyckats med sitt stordåd. Att bli uppmärksammad i media som sadist och barnatejpare.
Citera
2010-08-09, 16:47
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av saffy
Jag tror inte det är ex-sambon som är skyldig..
Ok, vad tror du då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in