2005-06-06, 16:50
Medlem
triflers avatar
Var i h*lsike får man tag i hjul. Jag har ett par rätt dyra rullskridskor så idén att köpa ett par helt nya bara för att hjulen börjar se sina bättre dagar är inget alternativ för mig. Så frågan är var får man tag på hjul. 80mm hårdhet 82a är vad jag är ute efter.
Internet eller äffärer i malmö regionen sökes.
tack på förhand.
Citera
2005-06-10, 11:03
Bannlyst
Det brukar finnas i de flesta större sportaffärer. Annars brukar dom kunna beställa in det du vill ha.
Citera
2005-06-10, 14:24
Medlem
Baskis avatar
Brukar finnas på typ intersport, stadium och cykelaffärer brukar
det finnas!
Citera
2005-06-10, 20:52
Medlem
Sportgaraget i Helsingborg kan ha vad du söker.
Nedre Långvinkelsgatan 6-8
Citera
2005-07-03, 13:59
Medlem
triflers avatar
var ett tag sedan nu och jag har hinnit med att fixa hjul. Handlade via internet ifrån skatepro.dk. Dyrt var det inte heller inte i mitt tyckte iaf.

Sen på tal om Stadium, intersport och dess likar så har ingen av den uppsjö av dessa jag besökt något i hjulväg. Det enda man får tillsvar av de pantade fyllona är att det är billigare att köpa ett par nya rullskridskor.. Sicket svar. Vet väl mycket väl vad det är jag är ute efter. Eller lyssna på siffrorna. Nya rullskridskor 2000:- en ny uppsättning hjul 300:-. Ni vet vad jag valde.
Citera
2005-07-04, 18:47
Medlem
Sujoks avatar
Tack för tipset, ska kolla in den sidan med. MIna hockey hjul börjar krokna och tänkte köpa ett par nya hårdare som man kan spela med utomhus nu över sommaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in