• 1
  • 2
2010-08-05, 20:33
Medlem
Hej allesammans.

Det är nämligen så här att vi skall genomgå en hälsoundersökning på jobbet. Syn, hörsel och alla de här standard frågorna som man kryssar i nej för.

Sen till det intressanta är att vi även skall göra ett drogtest. Vidare vet jag inte mer om detta men jag misstänker att det är ett urinprov. Inga problem för min del men det som bekymmrar mig är att jag precis fick hem min Testo p, tren A-kur på posten och skulle vara väldigt sugen på att få köra igång.

Såklart är väntetiderna långa - 6-7veckor - på att få komma på undersökningen. Syns mina prepp på provet det skall ta? Isof får jag väl snällt.

Tack på förhand.
Citera
2010-08-05, 20:37
Medlem
Har självt haft drogtest på tiden jag sysslade med det körde med vatten diet och vitaminer några dagar för att rensa ut systemet men har dock ingen erfarenhet av det du talar om.
Citera
2010-08-05, 20:48
Medlem
dom kollar förmodligen inte efter roids, men du kan få problem att förklara blodtrycket.
Vänta tills efter testet, om du inte tycker att det kan va värt att torska då.
Citera
2010-08-05, 20:53
Moderator
^Eazs avatar
Testat att söka: https://www.flashback.org/sok/drogtest?f=12
Citera
2010-08-05, 21:12
Medlem
Tack för svar. Mod kan låsa/ta bort tråden.
Citera
2010-08-05, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Testat att söka: https://www.flashback.org/sok/drogtest?f=12

får man undra varför du inte är mod längre?
Citera
2010-08-05, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangydudeeee
Har självt haft drogtest på tiden jag sysslade med det körde med vatten diet och vitaminer några dagar för att rensa ut systemet men har dock ingen erfarenhet av det du talar om.
ursäkta lite offtopic men...hur gick det med testet då?,funkade det med din vatten o vitamin diet?,Om du klarade testet,vilka droger tog du?
Mvh,B....
Citera
2010-08-05, 22:14
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashycrash
får man undra varför du inte är mod längre?

Tidsbrist och motivationsbrist, nu går vi väldigt OT, men 1.5 år som mod, med ett (riktigt) jobb att sköta, massa PM att svara så fort man loggar in etc, så tappade lusten. Dock droppar vi detta ämnet nu då det är OT. (Mer om detta tas i PM, då detta är OT.).

För att få det OnT:

För att de ska ta det, så måste de specifikt leta efter AAS. Dock, har du konstiga levervärden och även blodtryck + stor som ett hus, så kan du uppmuntra dem att leta efter AAS. (Nu nämner vi inte Efedrin etc som faktiskt ger utslag som Amfetamin)

Jag (personligen) tycker man ska hålla sig borta från AAS innan ett eventuellt drogprov, då man inte vet vad det letar efter. Men generellt, så kommer de inte kolla AAS.
Senast redigerad av ^Eaz 2010-08-05 kl. 22:17.
Citera
2010-08-05, 22:21
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Jag o de ja känner har utsatts flera ggr under åren för drogtester på arbetsplatser.. det är inte helt ovanligt idag. på volvo o sabb brukar det va rutin.. men i de testerna görs ej koll på steroider.

Vet INGEN någonsin nånstans som fått göra dopingtest på jobbet.
En av mina bästa kompisar blev nyligen inkallad till chefen för alla pratade på jobbet om att han gått upp o blivit en jätte.. Chefen frågade: du ja undrar om du tar såna där anaboliska steroider? hahahaah.. just så sa hon.. o han bara: näää klart ja inte gör.. ja e ju en snäll kille.. det vet du. Ja vore ju en galning isf.. HAHAHAHAHAHA

dvs. i detta fallet räddade regeringens skrämselproppaganda honom.. för alla vet ju att man blir ett monster som äter små barn mer hår på tungan o kuken som ramlar av och sllt d.. kompisen hade ju inte nåt av de symtomen... så då kunde han inte va dopad.. så han jobbar o preppar som aldrig förr nu med chefens glada tanke att han e ren

tack tack säger man då till regeringen för ni e så patetiska att ni faller på eran egen propaganda.

mvh
Citera
2010-08-05, 22:33
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Hört många olika prisklasser genom åren på dopingtester. Mitt ja lämnade för ca 10 år sen då ja gjorde en dum grej.. det kostade iaf 8000 kr sa soc på den tiden. vet ej hur de är idag. men fakta kvarstår.. det är pissdyrt. Beror nog på hur mycket dom letar efter.

Kom ihåg en sak ang. spårtider.. spårtiden tycks förändras hela tiden i takt med at vi hittar finare metoder att hitta prepp i kroppen... eller spår av prepp.. de som va 2 månader spårtider igår kan va 6 månader imorn. Tekniken går framåt.. just innan ben johnson torska på winnar hade man en spårtid på ett-två dygn på winnar..men just samma år hade man börjat kunna hitta winnar med längre tider än ett dygn pga att utrustningen inte fanns tidigare.. tog man alltså tre dygn före tävlingen va man säker.. allt handlar om utrustningen man använder för att hitta ämnet.

Detta framgick i en dokumentär nyss kring ämnet. Om vi nått gränsen vet ja ej idag.. men de bör ju förändras hela tiden..? Eller va tror ni?

Det sägs at man kan spåra en alvedontablett i 6 månader i kroppen efter intag. Sjukt.

mvh
Citera
2010-08-06, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av big-soon
ursäkta lite offtopic men...hur gick det med testet då?,funkade det med din vatten o vitamin diet?,Om du klarade testet,vilka droger tog du?
Mvh,B....

Körde en hel del med bla Dmt, Thc, Ghb, och E. men på den tiden var det troligtvis thc jag körde, ja de funkade väldigt bra kom inte ihåg vilken typ av vitaminer jag körde. finns kanske på google
Citera
2010-08-06, 08:26
Medlem
tanken med det är att man ska pissa mycket så att det går ut igenom blodet. kör bara enkelt sagt med cider
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in