2010-08-04, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sara18
Har begrundat detta under en lång tid.

Är jag ute på krogen hittar jag garanterat någon kille som är min stil; snygg, lång och välklädd. Men... När det väl kommer till det intellekt denna kille besitter så räcker det inte långt. Känns som de flesta killar antingen är krogvana, det vill säga: ute varje helg, super ner sig och kan knappt stava till sitt eget namn, eller så är de intellektuella, studerar men går inte att finna någonstans.

Vart ska man leta efter er? Ni vackra, begåvade män som inte super bort er framtid?

gå in på kth altenativt handelshögskolan spana in någon av killarna sen går du förbi och "råkar" snubbla brevid honom. sen när han ska hjälpa dig upp slänger du sexigt med håret och ger honom ett stort leende och presenterar dig.
Citera
2010-08-04, 02:41
Medlem
Lillaas avatar
Du kan ju leta i en random hydda i afrika, där hittar du säkert en riktigt begåvad man
Citera
2010-08-04, 03:14
Medlem
Kung Räkas avatar
TS vill alltså ha en kille som är lång, vacker och välklädd. Dvs mer eller mindre standard-idealet här i sverige och resten av världen. De som lever upp till detta får ofta en hel del gratis uppmärksamhet av motsatta könet, och känner kanske mer sällan att de behöver odla sina intellektuella eller finkänsliga sidor. Det behöver inte betyda att de är obegåvade, snarare att de som får det mesta gratis inte behöver anstränga sig lika mycket.

Det gäller dessutom inte bara killar, även bland tjejer är det ovanligt med någon som är skitsnygg och samtidigt har välutvecklade intellektuella intressen. De flesta nöjer sig väl helt enkelt med att vara snygga och populära, med all den status och uppmärksamhet det medför. Detta tycker jag gäller i alla åldrar, men kanske framför allt i TS ålder.

Rätt många stora hollywood-stjärnor är ovanligt korta. Tom cruise, sylvester stallone, Jason Schwarzman etc.

Det sägs att korta människor jobbar hårdare på sin charm och karisma för att bli socialt framgångsrika, och därmed blir de också populära skådisar. Här finns en artikel om detta lustiga fenomen. Det samma kanske gäller intellektualitet?

Om du står ut, ge de lite kortare (men fortfarande heta) killarna en chans!
Citera
2010-08-04, 04:01
Medlem
mMss avatar
Flashback! Välhängda är vi iallafall, eller hur grabbar.
Citera
2010-08-04, 07:36
Medlem
Stardustbabys avatar
På Dreamhack
Citera
2010-08-04, 09:14
Medlem
irrblosss avatar
I amerikanska tv-serier.
Citera
2010-08-04, 10:22
Medlem
Pudoks avatar
Låter som du letar efter nån estet, gå till Kent eller Håkan Hellström konserter.
Citera
2010-08-04, 10:27
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vejmar
var bor du, och hur gammal?
är svaret det hedemora och 27 bör du nog spana in en annan ort.
bor du i stor-/universitetsstad är det väl inte så svårt. dock är studentställen jävligt grisiga, men utbildade/studerande killar finns ju iaf någonstans.

Myt att utbildade killar är såna söta guldlockiga änglar. Akademiker kan vara minst lika om inte mer sexistiska än vilken byggkille som helst.
Finns killar på närmaste ICA/industri som kan vara väl så avancerade i sin kulturella smak som vilken valfri Jurist/Ekonom/Mediakille som helst.
Du kan nog hitta en guldklimp i Hedemora, Ånge, Trelleborg med.
Citera
2010-08-04, 10:37
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Jag hatar obegåvade personer. Snälla, alla som är något; skicka ett mail till mig!

Vill ha så många mail som helst.

Inga korkade, inga som super bort sin framtid och inga slynor. Bara snygga och smarta killar!

Puss på er!

P.S. Alla tjejer som håller på att skriva otrevliga saker... Ni är bara avundsjuka, just face it! D.S.

Och där har vi en kod röd trollvarning. Alla icke auktoriserade användare ska genast utrymma tråden! Alla moderatorer ska genast inställa sig på sina beredskapsplatser! Detta är inte en övning!
Citera
2010-08-04, 10:41
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Börja på högskolan och ragga bland de av dina kurskamrater som inte håller på med overalltönteri och sånt.

Ett sunt sinne i Von0ben!

Tror tyvärr att TS anser att overalltönteri, gayiga sittningar och drag-spex är höjden av intellektuellt liv. "Tihi, min kille var minsann ceremonimästare på sina herrsittningar, tihi."
Citera
2010-08-04, 10:45
Medlem
Tony.Bazookatones avatar
Citat:
Jag hatar obegåvade personer. Snälla, alla som är något; skicka ett mail till mig!

Vill ha så många mail som helst.

Inga korkade, inga som super bort sin framtid och inga slynor. Bara snygga och smarta killar!

Puss på er!

P.S. Alla tjejer som håller på att skriva otrevliga saker... Ni är bara avundsjuka, just face it! D.S.

Varför postar du inte en bild på dig? Intresset kommer öka dramatiskt om du verkligen är svensk och det inte finns något fel på ditt utseende.
Senast redigerad av Tony.Bazookatone 2010-08-04 kl. 10:59.
Citera
2010-08-04, 11:04
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Har begrundat detta under en lång tid.

Är jag ute på krogen hittar jag garanterat någon kille som är min stil; snygg, lång och välklädd. Men... När det väl kommer till det intellekt denna kille besitter så räcker det inte långt. Känns som de flesta killar antingen är krogvana, det vill säga: ute varje helg, super ner sig och kan knappt stava till sitt eget namn, eller så är de intellektuella, studerar men går inte att finna någonstans.

Vart ska man leta efter er? Ni vackra, begåvade män som inte super bort er framtid?

Ett bra tips är ute i joggingspåren i olika naturreservat, då killar som har både hjärna och utseende gärna vill vara ute i naturen och hålla sig i form samtidigt. Mitt tips är seriöst och bygger på erfarenhet och kunskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in