2010-08-02, 03:05
Medlem
buffalos avatar
Glömde den sunkigaste.

Pizzeria Viking sålde en pizza med bränd botten till mig en gång. Sämta pizzerian jag varit med om.
Citera
2010-08-02, 12:25
Medlem
Ni som gillar kebabpizza borde testa Kebab pizza special på Ektorp Sportbar. Bästa kebabpizzan i stan enligt mig. Äkligast är nog Olympia kebaben smakar lite lever
Citera
2010-08-03, 01:42
Medlem
Vederviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Olympia på Drottninggatan är väl den klart snuskigaste med tanke på alla våldtäkter som personalen utfört i lokalen. Fi fan. Jävla araber

Vart har du fått höra att det har varit våldtäckter i lokalen?
Jag hörde att ägaren blev anmäld för våldtäckt men under rättegången så erkände flickorna att de hade sålt sig för pengar. Fail!
Citera
2010-08-03, 01:56
Medlem
OneUps avatar
En kompis hävdar att Napoli på S:t Persgatan har galet goda pizzor!
Citera
2010-08-03, 02:41
Medlem
Favoriten måste nog vara Poseidon. Har bara ätit pizza där och dom är riktigt goda!
Har grundat ganska många fyllor där då dom säljer starköl/vin också, perfekt!

Angående Viking så verkar det som dom gått ner sig rätt bra på senare år. Åt ganska ofta där runt 2002/2003 och då var deras kebab en av de godaste jag ätit! Vill minnas att deras rödsås var riktigt god också. Ägarbyte sen dess antar jag?

När ni ska äta på pizzerian i Eneby Centrum så för gud skull säg till att du inte vill ha så mycket ost!
Tro mig, pizzan kommer enbart smaka ost annars. Helt sjukt vad dom vräker på.

Den sunkigaste måste nog vara som många andra skrivit, Albatross.
Kommer också ihåg att jag och många av mina vänner vart dåliga i magen av äta på Maestro också, men detta var förvisso för ca 7/8 år sedan.

Har hört att Teater Pizzerian ska vara bra, någon som ätit där?
Senast redigerad av skaliss 2010-08-03 kl. 02:47.
Citera
2010-08-03, 10:05
Medlem
1337lols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneUp
En kompis hävdar att Napoli på S:t Persgatan har galet goda pizzor!

Napoli har faktiskt goda pizzor. Testa det gärna. Ägarbytet, som skedde för inte så länge sedan, innebar också en uppfräschning av lokalen. Det ser riktigt bra ut där inne, fint och rent, atmosfären är trevlig, priserna är helt okej.
Citera
2010-08-06, 14:38
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedervilja
Vart har du fått höra att det har varit våldtäckter i lokalen?
Jag hörde att ägaren blev anmäld för våldtäckt men under rättegången så erkände flickorna att de hade sålt sig för pengar. Fail!
Ok. Så ägaren knullade horor i lokalen. Nästan lika trevligt det

Kebabsåsen är till din belåtenhet antar jag?
Citera
2010-08-06, 22:46
Medlem
1337lols avatar
Olympia är väl det stället på Drottninggatan som har bytt namn till Johannes-någonting ganska nyligen? Eller blandar jag ihop det med ett annat hak?

Har gått förbi det många gånger och tänkt "det där ser billigt och snuskigt skabbigt ut".

Det stämmer väl med verkligheten antar jag? Har aldrig gått in, och har inga planer på att göra det efter att ha läst om stället i den här tråden.
Citera
2010-08-08, 18:30
Medlem
fick tummen ur och testade kebaben på viking och tycker nog att den var helt okej, inte mer än okej dock, sambons falafelrulle var dock det snålaste jag sett, har inte vågat mig på pizzorna ännu efter de ljummna omdömmena härifrån.
Citera
2010-08-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337lol
Så Ljura är med andra ord kasst nu alltså?

Någon som har testat Viking i Hageby? Det ligger i en kiosk, synlig från Hagebygatan, inte jättelångt från vårdcentralen. Det ser riktigt sunkigt ut, men jag har aldrig varit där.

viking va riktigt bra förr i tiden..typ 8 år sen..nu vet jag inte
Citera
2010-08-30, 17:19
Medlem
cenobs avatar
Nu har jag läst igenom hela tråden.

Jag har en del o dela med mig av:

Adria som någon nämnde tillhör definitivt min topplista. Lokalerna är det väll si och så med, men pizzorna, kebabben (med deras eget bröd) är bland de bättre i Norrköping. Dessutom är personalen mycket trevlig.

Albrektsvägens pizzeria var jag stammis på till det blev ägarbyte för nått år sen eller vad det var. nu är det standardpizza till överpris.

Rosa pantern är ju en modern klassiker jag ska ärligt erkänna att jag har gått dit ett par gånger för namnet och inrednings skull. Hjärnan säger ju NEJ när man försöker para ihop, mat-pizza-rosa pantern i samma tanke. helt ok pizzor, ett snäpp över medel. Jag äter inte kebab så mycket själv, men hört att framför allt kebab/gyros tallriken är bra och milda såsen som någon nämnde.

Rhodos har inte nämts. är det stället öppet fortfarande? en sisådär 10 åre sedan så var det bland de bättre pizzorna i stan, tyckte jag. mycket polis/ambulans personal också uppenbaligen eftersom det stog felparkerade ambulanser och polisbilar där rätt ofta. (ja dom hämtade mat)

Cissi, lever ju lite på ryktet, förr var det verkligen megaportioner , det var inte tal om kebabrulle, det var kebabstock. Pizzorna fick vikas ihop i alla ändar för att få plats i kartongen. Smaken var väll standard gatukök. Nu är det mindre size på allt o ganska höga priser.

Pappa grappas pizzor är för mig i en klass för sig själva. men det blir lite som att diskutera två olika saker.

Jag är själv intresserad av mer info om Candle
Citera
2010-08-30, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
Ha Ha!

Ja, det jag skrev om Viking kan delvis även tillskrivas den tomten som driver Pizzeria Kneippen. Det är också en riktig micklare som gärna håller kostnaderna nere när det kommer till råvaror.

Undrar om det är samma idiot som förrut, åkte förbi för nån dag sen och tyckte att det såg PRECIS lika skabbigt ut som då. (Kneippen)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in