Nu har jag läst igenom hela tråden.
Jag har en del o dela med mig av:
Adria som någon nämnde tillhör definitivt min topplista. Lokalerna är det väll si och så med, men pizzorna, kebabben (med deras eget bröd) är bland de bättre i Norrköping. Dessutom är personalen mycket trevlig.
Albrektsvägens pizzeria var jag stammis på till det blev ägarbyte för nått år sen eller vad det var. nu är det standardpizza till överpris.
Rosa pantern är ju en modern klassiker

jag ska ärligt erkänna att jag har gått dit ett par gånger för namnet och inrednings skull. Hjärnan säger ju NEJ när man försöker para ihop, mat-pizza-rosa pantern i samma tanke. helt ok pizzor, ett snäpp över medel. Jag äter inte kebab så mycket själv, men hört att framför allt kebab/gyros tallriken är bra och milda såsen som någon nämnde.
Rhodos har inte nämts. är det stället öppet fortfarande? en sisådär 10 åre sedan så var det bland de bättre pizzorna i stan, tyckte jag. mycket polis/ambulans personal också uppenbaligen eftersom det stog felparkerade ambulanser och polisbilar där rätt ofta. (ja dom hämtade mat)
Cissi, lever ju lite på ryktet, förr var det verkligen megaportioner , det var inte tal om kebabrulle, det var kebabstock. Pizzorna fick vikas ihop i alla ändar för att få plats i kartongen. Smaken var väll standard gatukök. Nu är det mindre size på allt o ganska höga priser.
Pappa grappas pizzor är för mig i en klass för sig själva. men det blir lite som att diskutera två olika saker.
Jag är själv intresserad av mer info om Candle