2010-07-23, 12:06
Medlem
Om hon Har mens får du väl be henne suga av dig? Varför fragar du fb om sånt här? Tror du att någon på fb kanske kan någon hemlig trollformel som får mens att forsvinna?

Är du oskuld eller TS?
2010-07-23, 12:08
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvegZ
Vet inte om jag har hittat rätt forum för det första..

Efter en kväll/natts festande hamnade jag med en brud i sängen, (vilket hon fortfarande ligger kvar i) och vi höll på lite, min kompis och hans ragg avbröt oss precis innan vi skulle ha sex.
Sen lite senare får jag reda på att hon hade mens tydligen.

Frågan är vad jag ska göra? Hjälp mig fb!

Hennes snyggare kompis ligger och sover i ett annat rum

vilken nolla du är. inte faan springer man till internet och frågar på ett forum vad man skall göra när man har en naken brud i sängen. antingen verkligen en löjlig påhittad fråga eller så är du så korkad att du inte ens borde syssla med sex alls.
2010-07-23, 12:09
Medlem
new-eurochilds avatar
Citat:
Vet inte om jag har hittat rätt forum för det första..

Efter en kväll/natts festande hamnade jag med en brud i sängen, (vilket hon fortfarande ligger kvar i) och vi höll på lite, min kompis och hans ragg avbröt oss precis innan vi skulle ha sex.
Sen lite senare får jag reda på att hon hade mens tydligen.

Frågan är vad jag ska göra? Hjälp mig fb!

Hennes snyggare kompis ligger och sover i ett annat rum

Enligt Flashbacks doktrin är din enda lösning... 2:an!!!
2010-07-23, 12:09
Medlem
AvegZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Fan vad jag blir trött på alla dagisbarn till troll som ska vara "kul" på det här sättet. Längtar efter höstterminen mer än nånsin när jag läser sånt här värdelöst, ogenomtänkt skit som TS precis producerat. FB har haft riktigt roliga troll genom tiderna, som TS och hans gelikar borde dra lärdom av.

Ska man trolla ska det vara roligt och trovärdigt. Det här är ju bara en värdelöst usel ogenomtänkt inledning till en porrnovell som TS vill att vi ska skriva klart åt honom för att han ska ha unikt runkmaterial som inte finns nån annanstans på tha internetz.

OnT: TS, smyg upp till din fantasibrud, väck henne inte, utan smyg bara upp till henne. Ställ dig ovanför hennes ansikte och skit. Om hon vaknar så förklara att det är en Balinesisk parningsritual som visar att du alltid kommer vakta och beskydda henne mot andra klanmedlemmar, hästar och getter. Tala sedan om att du respekterar henne som kvinna, fantasitroll och din personliga kukslyna.

När du är klar med det ska du lyfta upp hennes trollsvans och ta henne och den snygga tjejkompisen i tvåan.
knäppte en bild som kanske du vill se?

Jag trollar INTE http://img824.imageshack.us/img824/1575/foto0075e.jpg
2010-07-23, 12:10
Medlem
AvegZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floer
Om hon Har mens får du väl be henne suga av dig? Varför fragar du fb om sånt här? Tror du att någon på fb kanske kan någon hemlig trollformel som får mens att forsvinna?

Är du oskuld eller TS?
Nej förlåt, jag var trött obv.
2010-07-23, 12:12
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Nej förlåt, jag var trött obv.
"Knulla. Knulla för fan."
2010-07-23, 12:15
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Hatar när det händer

Snacka med henne osv. så kanske du får ligga vid ett annat tillfälle.

Kan se mig den diskussionen framför mig
"Jaha, nu blev det ju inget ligga! Men det betyder att du är skyldig mig ett, så vad har du för nummer?"
2010-07-23, 12:15
Medlem
kaptenhaddocks avatar
Sover hon fortfarande? vilken sömntuta.
2010-07-23, 12:17
Medlem
ZooyorkeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Kör klassikern:Skit ner hela sängen..... sen ruskar du henne till liv och frågar vad i helvete hon gjort. Då lär hon försvinna snabbare än en avlöning

Haha klassikern, finns alltid där för en! Gör detta, och starta sen en tråd!
2010-07-23, 12:17
Medlem
rudanRs avatar
bara att strunta i mensen, kör på endå
2010-07-23, 12:23
Medlem
Wajis avatar
Citat:
knäppte en bild som kanske du vill se?

Jag trollar INTE http://img824.imageshack.us/img824/1575/foto0075e.jpg

Rund och Go som vi säger
2010-07-23, 12:24
Medlem
jugbandbluess avatar
jag har tydligen två hål i min näsa. på sidorna längst ner liksom. ska man dra in luft genom dom eller hur funkar det? tänkte det är bäst att gå in och fråga på fb innan jag gör något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in