Kom nyss hem, fick reda på att det var halsfluss. Hade ett Rcp på 100. Febern var på 39,7 utan alvedon.
Fick min första dos av pencilin därborta och även ett bedövningsmedel.
Efter en helvetes natt och sjukt lite sömn, så känns det ändå lite lite bättre, kan det bero på dosen penicillin jag fick igår natt?
I så fall är jag sjukt nöjd med det då jag äntligen snart får känna den underbara smaken utav vatten!
Drick nu så mycket vätska du någonsin kan! ÄVEN om det gör vansinnigt ont. Ofta är det lättare att svälja sånt som nyponsoppa, fruktsoppa, filmjölk än vatten. Men vill du bli snabbt bra så drick!
Och så ispinnar och glass förstås!
Mvh
Efter en helvetes natt och sjukt lite sömn, så känns det ändå lite lite bättre, kan det bero på dosen penicillin jag fick igår natt?
I så fall är jag sjukt nöjd med det då jag äntligen snart får känna den underbara smaken utav vatten!
Skönt att det känns bättre! Fick du med dig någon penicillin hem? Det är jätteviktigt att du tar alla (ev.) tabletter och inte slutar så fort du känner dig bättre, då kan allting komma tillbaka.
Fixade ut Andolex, smärtstillande för halsen, o herrejävlar vad gott att kunna dricka vatten igen! Helt fucking awesome, är skit glad.
Tack allt folk för alla tips, förresten, piggelin is the shit!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!