2010-07-16, 06:28
Medlem
KusoYarous avatar
Det är ju helt sjukt att det inte finns någon gräns, 200ggr och 8 år, varför inte kastrering plus straffet?
Citera
2010-07-16, 06:55
Medlem
hur höll hon räkningen?
ursäkta mig men jag tycker det låter enormt flummigt att hon väntade tills hon blev.. säg 16 och byxmyndig innan hon anmälde övergreppen som hon skrivit ner i sin almenacka i 5 år så att polisen snabbt kunde se hur det hela gick till!

stor fredag vartannan helg - rape

suprise rape någong gång under 2 veckors period

när polisen såg lär de ha sagt

"aha..... enligt paragraf 34:brotsbalken 4, lagboken så är det här rape"

rape - våldtäckt som innehåller rättegång med kostnader, åklagar kostnader, dommar, jurry och advokat kostnader med en 20 % skatt, varav 2 % till det lokala polishuset.
Citera
2010-07-17, 04:39
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroem
Han fälldes nog inte för 200 övergrepp... Klart man kan bli upprörd, men du låter bara som en idiot.

Idiot? Ja, antar det, dock inte en som förstör liv
Citera
2010-07-17, 12:15
Medlem
fattsos avatar
klipp ballen på fanskapet,lås in honom tills han dör i en pissig cell utan tv,bekväm säng och utan chans till benådning så slipper vi avskum som han och om han får statuera exempel för vad prdofiler får för straff så hade våldtäkter på barn minskat och pedofilerna hade fan blivit supernojjiga men vafan idag kan vem som helst våldta små barn, få 5år och e ute efter typ 4år nä fyfan kastrering/dödsstraff på svinen så blir sverige säkrare för barnens skull och jag slipper nita upp peddosvin som varit på kompisarnas småsyrror
Citera
2010-07-17, 12:37
Medlem
I Sverige verkar vi ju som sagt hata knarkare och älska pedofiler, han fick ju ett ovanligt "högt" straff för sitt brott.
Pedofiler skulle ha en kula mellan ögonen istället då dom ändå inte går att bota.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in