2010-07-15, 20:40
Medlem
Saltets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
... Äger inte bil utan åker SL buss till lilla stugan i Roslagen.
LM kallar sig journalist och har ingen bil?

Inget körkort heller kanske?
Suspekt.
Citera
2010-07-15, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Battaglia
Jag vet från en säker källa att Lena Mellin har genomgått ett flertal behandlingar för sitt alkoholberoende. Senast under 2008 på Sotholmen i Ösmo.

Jag kan även tillägga att min källa är mycket trovärdig, och att jag har kontrollerat uppgifterna så långt det går.

Lär i så fall vara mycket nära ett återfall.
Citera
2010-07-16, 09:35
Medlem
Nu har det slagit över ordentligt hos kärringen..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7476149.ab

Citat:
Ursprungligen postat av Lena Mellin
Jag har förstått att det fortfarande finns frågor om våra publiceringar.

Ja, det var minsann ingen överdrift

Hon har insett att AB tack vare henne och den förfalskande reportern återigen står ensamma kvar med dumstruten. För att råda bot på detta totar hon ihop någon form av intervju med sig själv där hon "svarar på läsarnas frågor". Börjar bli riktigt komiskt...
Citera
2010-07-16, 09:40
Medlem
Trumpeters avatar
Riktigt otrevlig kvinna det där.
Citera
2010-07-16, 09:51
Medlem
Belisarioss avatar
"För den som vill veta mer rekommenderar jag Jan Helins blogg: blogg.aftonbladet.se/jan-helin"

Vem är ansvarig på Aftonbladet?
Citera
2010-07-16, 09:52
Medlem
Om det finns någon tomte där ute som tvivlat på vilka som Aftonhoran sympatiserar med så kan de ju sluta tvivla nu. Att Lena Mellin får vara kvar efter att ha haft så pass lite på fötterna som hon haft och få börja skruva på sig som hon gör i fallet Littorin visar ju klart och tydligt att tidningen är vänstervriden.

En normal tidning med neutral politisk åskådning hade ju sparkat kärringen. Chefredaktören kanske är rädd att paddan ska ta en överdos ur bag in boxen om hon får foten?
Citera
2010-07-16, 09:54
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qråcky
Om det finns någon tomte där ute som tvivlat på vilka som Aftonhoran sympatiserar med så kan de ju sluta tvivla nu. Att Lena Mellin får vara kvar efter att ha haft så pass lite på fötterna som hon haft och få börja skruva på sig som hon gör i fallet Littorin visar ju klart och tydligt att tidningen är vänstervriden.

En normal tidning med neutral politisk åskådning hade ju sparkat kärringen. Chefredaktören kanske är rädd att paddan ska ta en överdos ur bag in boxen om hon får foten?
Njaä...hon tar nog en time-out...
Senast redigerad av sWeePerr 2010-07-16 kl. 09:58.
Citera
2010-07-16, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belisarios
"För den som vill veta mer rekommenderar jag Jan Helins blogg: blogg.aftonbladet.se/jan-helin"

Vem är ansvarig på Aftonbladet?

För närvarande Lena Mellin, men hon verkar inte riktigt reda ut den här soppan på egen hand.

Jag tror helt allvarligt att fyllekärringen var hyfsat påverkad av något när hon godkände publiceringen av "Annas" berättelse. Omdömet måste varit rejält grumlat när man släpper en så illa underbyggd historia, förstår man inte konsekvenserna av sitt handlande?
Senast redigerad av Petter Utas 2010-07-16 kl. 10:33.
Citera
2010-07-16, 10:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
För närvarande Lena Mellin, men hon verkar inte riktigt reda ut den här soppan på egen hand.

Jag tror helt allvarligt om fyllekärringen inte var hyfsat påverkad av något när hon godkände publiceringen av "Annas" berättelse. Omdömet måste varit rejält grumlat när man släpper en så illa underbyggd historia, förstår man inte konsekvenserna av sitt handlande?

Varför skulle en journalist förstå konsekvenser? De ljuger hela dagarna och förmodligen på nätterna också.
Citera
2010-07-16, 11:03
Medlem
skinkprinsens avatar
Maria Abrahamsson är förvisso inte särskilt opartisk men hon är å andra sidan inte särskilt omdömeslös när hon ger sin syn på Lena Mellin.
http://www.mariaabrahamsson.nu/index...-med-i-fallet/
Citat:
Torsdag afton, ett dygn efter Littorins avhopp och drygt ett dygn före Aftonbladets sensationella anklagelse i lördagstidningen om att Littorin skulle ha köpt sex av en prostituerad kvinna, iakttar inte bara jag hur tidningens t f ansvariga utgivare Lena Mellin hela kvällen knatar omkring i Visbys medietätaste trädgårdskrog, ivrigt babblande i mobiltelefon. Vad saken gäller råder det intet tvivel om. Är det så Sveriges största tidning utövar sitt utgivareansvar?

ber om ursäkt ifall detta postats tidigare.
Citera
2010-07-16, 13:30
Medlem
Gretchans avatar
Vad har Mellin för hållhake på Helin igentligen?
Citera
2010-07-16, 14:55
Medlem
Carnavass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gretchan
Vad har Mellin för hållhake på Helin igentligen?

Dem är i hemlighet syskon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in