Simmade med min tele idag och den hänger på tork nu och sen fick jag låna ens tele och då försvann dens simkort så vi är inte glada nu kan man lugnt säga
Kan jag ringa comviq och be om nytt simkort med samma nummer? Det är abonemang är jag nästan säker på.
Hoppas bara de menar "nytt sim + samma nummer" och inte "nytt sim men inte samma nummer"
nä jag är nog 95% säker på att dom bara spärrar det gamla kortet och ger dig ett nytt med samma nummer, eftersom numret är knutet till avtalet
men jag har haft fel förut.. bara ring imorgon o fråga
det jobbigaste blir nog att få tag i alla nummer igen
nä jag är nog 95% säker på att dom bara spärrar det gamla kortet och ger dig ett nytt med samma nummer, eftersom numret är knutet till avtalet
men jag har haft fel förut.. bara ring imorgon o fråga
det jobbigaste blir nog att få tag i alla nummer igen
Hoppas fan på det men blir orolig då det är hennes arbetstelefon Telefonnummer spelar ingen roll
Klart det går att få ett nytt kort på samma nummer. ett kortbyte kan de göra enkelt. Men informationen på simkortet går ju självklart inte över (som du kanske förstår)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!