2010-07-14, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av narlysimpelton
Bra! folk brukar alltid säga att dra alla över en kam! Vadå kam. Varför vill man dra någon över en kam. KANT ska det vara!

Alltså... hela mitt inre språkfascistcentrum vrider sig som en mask på kroken, men jag SKA inte säga något... *biter ihop och gnisslar tänder*
Citera
2010-07-14, 04:45
Medlem
lulligs avatar
Det stämmer att svenskor är lätta att få i säng. Men kan tillägga att det finns mycket kåta och lättfotade tjejer/kvinnor i USA; Miami beach, i Florida och New Jersey. Och där snackar vi vackra, sexiga b-rudar ;] (Slår svenska tjejer/kvinnor i hästlängder)
Citera
2010-07-14, 05:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adamthebomb
Svenska tjejer har ingen uppfattning om begrepp som "heder" eller "stolthet".

Ytterst puckad kommentar, antar att din morsa inte heller har det- Ska fråga henne när hon sugit klart.
Citera
2010-07-14, 05:49
Medlem
Janzoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumihuvudet.dooh
haha som spanska brudar som är helt omöjliga i spannien och rena BEEEEEP en meter utanför gränsen

Så är det nog med folk från alla länder.

Många svenska tjejer är lätta att knulla både utomlands och när de åker utanför sin egna stad (ta festivaler som exempel).

Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
En utlandssvensk jag snackade med påstod att brittiskorna var lättast nuförtiden. Vad säger du? Har de "gått om" våra tjejer?
Antagligen för att de är så jävla fula.

Sen kan man ju diskutera hur jävla lätt det är att få svenska killar i säng... men det har ingen betydelse för oss själva, eller?
Senast redigerad av Janzoo 2010-07-14 kl. 05:51.
Citera
2010-07-14, 06:36
Medlem
snelhestens avatar
nämen oj, är det svensk hederskultur vi bevittnat?
Citera
2010-07-14, 06:54
Medlem
Witticisms avatar
Klart att svenska tjejer är "lättare" än tjejer från vissa andra länder. Våra fäder och bröder slår ju inte ihjäl oss om vi skulle ha sex. Detsamma gäller dock för de flesta länder i Europa numera, och jag kan svära på att alla de erfarenheter som utbytesstudent och utlandsstuderande har gett mig under tre års tid med råge bekräftar att engelskor, fransyskor, tyskor, spanjorskor, italienskor, lettiskor, ryskor, brasilianskor, mexikanskor, amerikanskor, holländskor, marockanskor, danskor, finskor och norskor icke är ett dugg bättre än svenskor. Snarare tvärt om. Det finns många som har sex, och många som avstår. Många från länder med strängare, mer religiös kultur är dock så rädda och hämmade av sina föräldrar och Gud att de inte vill/vågar även när de är långt hemifrån. Vårt särskilda svenska rykte kommer nog från syndens tid 1960-70-talet. Det bekymrar mig dock inte så mycket.
Citera
2010-07-14, 06:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av missZ
alltid skoj att förklara underförstådda texter. menmen:
menade att den kille som -vet- att en tjej är 'lättfotad' borde va lika 'lättfotad' själv, eftersom de då ju knullat e dyl. eller knullade hon bara? mot hans vilja? samma slampor båda ju. fattar du nu? pratar inte om prostituerade. varken kvinnor eller (i din 80-tals värld-franska-) män.
Citera
2010-07-14, 07:11
Medlem
niggaplis..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svittigneger
Stämmer inte alls längre. Visst är de horor mer än någonsin dessutom med mindre stil än de vackra kvinnor som fanns i Svergie t o m 60-talet.

Men numera är alla kvinnor i hela Europa skräp som luktar gammal flänsostkuk i munnen. Brittiskor, tyskor, ryskor, polskor, finskor, italienska slampor etc. Ingen har stil längre, alla är slampor inte värda ett skit.

Härlig kvinnosyn du har..
Varför får jag vibbar av patestisk och bitter våldtäktsman när jag läser alla dina inlägg rörande kvinnor(retorisk fråga ).
Citera
2010-07-14, 07:13
Medlem
babianpungens avatar
Håller med TS

Jag har rest en hel del genom åren och har således träffat på många olika män från många olika länder. varje gång jag har sagt varifrån jag kommer, har ett leende på deras läppar dykt upp och de har alla sagt att de har provat en svenska.

Svenskor= lättknullat. Till förnekarna förnekarna i denna tråd som gapar om att det inte stämmer och som kontrat med barnsliga hån typ " stackare, får du aldrig knulla själv?" kan jag rekommendera att själva åka till medelhavsländerna och fråga runt bland turistorterns lokalbefolkning.
Citera
2010-07-14, 07:15
Medlem
MrLis avatar
En tjej som ligger med din kompis men inte vill ligga med dig brukar väl automatiskt
kallas för lättfotad.

Svenskor har väl en högre sex-appeal utåt, men att påstå att de är mer lättfotade
än alla andra nationaliteter tror jag är att ljuga.
Citera
2010-07-14, 07:51
Medlem
barrot08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LallePruttsson
Vart man än kommer i världen så har alla killar, och jag menar verkigen alla, uppfattningen att ni svenska kvinnor är dumma och mycket lätta att få i säng. Ni har ett SJUKT dåligt rykte.

Jag som man är mycket trött på att ständigt behöva höra detta när jag är utomlands.

Svenska kvinnor, skäms ni inte?

Det är ju tackvare Svenska kvinnors bild som utgetts i utländska filmer etc, alltid någon dum blondin som agerar svensk. Har nog inget att göra med vanliga svenska kvinnor att göra.
Citera
2010-07-14, 08:13
Medlem
Herkulesbigs avatar
Tro det är en gamal skröna sedan förr i tiden på 60-70 talet. "den svenska synden" var ju välkännd då. Tro det har hängt med sedan dess...

För mig hörse det lika mycket om de danska tjejorna. De blir oftast förknippad med svenska tjejor.
För mig är danska tjejor mer lättfotade än svenska tjejor o mycket mer trevliga också för den delen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in