2010-06-12, 16:23
Medlem
App-store till Satio?

Tjena,

Jag hade en Nokia N97 och kan ta ner gratis "appar" till den genom OVI-store, olika program, spel o.s.v. Har nu fått en SE Satio och har precis registrerat mig nån sida , men jag har än så länge inte hittat något liknande ställe att ta ner gratis appar till den.

Någon som vet ?
Citera
2010-06-12, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barakalle
Tjena,

Jag hade en Nokia N97 och kan ta ner gratis "appar" till den genom OVI-store, olika program, spel o.s.v. Har nu fått en SE Satio och har precis registrerat mig nån sida , men jag har än så länge inte hittat något liknande ställe att ta ner gratis appar till den.

Någon som vet ?

Prova http://www.playnow-arena.com
Citera
2010-06-25, 12:46
Medlem
ackescotts avatar
Qr streckkodläsare till Satio?

Någon som vet ett program så jag kan läsa QR streckoder till satio?
Citera
2010-07-03, 12:47
Medlem
darksmurfs avatar
Bästa gratis GPS till SE Satio?

Vilken är den bästa gratis GPSen för Sony Ericsson Satio?

Jag har provat Google Maps så det behöver inte rekommenderas, dock får ni gärna göra en jämförelse!
Citera
2010-07-03, 14:12
Medlem
macknus avatar
Känner inte till symbian men finns det nåt gratis gps program någonstans? Alla jag sett har kostat vare sig det varit till android, iphone eller annat så tveksam på att det finns något gratis till symbian. Däremot så finns det kanske ett par kartprogram, eniro och hitta är ju två som är bra i Sverige. Vet inte om de finns till symbian dock.
Citera
2010-07-03, 18:59
Medlem
Snajders avatar
nDrive kör jag, funkar bra tycker jag. Kostar dock, eller finns gratis sina håll.. google vet nog var
Citera
2010-07-03, 22:52
Medlem
Värt att köpa SE satio?

Den ser intressant ut, men kanske bör man köpa något ännu nyare och bättre? men sen så är den ju relativt billig (finns för knappt 4k om man pricerunnar den).

Det som dock irriterar mig är att det alltid står 5MP kamera eller MER vilket jag antar att det måste betyda att det är dyrare om det är mer än 5MP. Men ingenstans står det hur pass dyr den är! Jag vill ha den i 12.1 MP. Hur nära är det HD-kvalite? blir så förvirrad, så "Imovanad" därav dumheten.

Finns den någon föregångarna till denna som är mkt bättre eller någon nyare SE mobil helt enkelt?
vilka då isåfall?
Citera
2010-07-03, 23:15
Medlem
negetes avatar
Finns bara i 12mp. Går inte riktigt att jämföra med en riktig kamera men o andra sidan så är den bland dem bästa mobilkamerorna som finns. Går dock bara o filma i nån crappy upplösning.
Mobilen i sig är jag rätt nöjd med, men de hade inte vart dumt med android istället.
Citera
2010-07-03, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negete
Finns bara i 12mp. Går inte riktigt att jämföra med en riktig kamera men o andra sidan så är den bland dem bästa mobilkamerorna som finns. Går dock bara o filma i nån crappy upplösning.
Mobilen i sig är jag rätt nöjd med, men de hade inte vart dumt med android istället.

Ok, men det är 12.1MP när man fotar iallafall?
hur många MP skulle du uppskatta att filmningen sker i?

vad är en android? är helt oinsatt i mobiltelefoni numera..
Citera
2010-07-13, 05:42
Medlem
Sony SATIO

hej ny på fb så ingeen skit..

hur laddar man ner och installerar nå sköna apps till sony ericsson satio u1??

te.x facebook app, spel, roliga muskk och bilder
Citera
2010-07-13, 05:50
Medlem
2pks avatar
http://bit.ly/ds3wNO
Citera
2010-07-13, 06:12
Medlem
när jag tánkar ner facebook appen så står det att certifikattet slutat gälla vad menas med det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in