2010-06-30, 18:41
Medlem
Kung-Tobbes avatar
Tjena, jag undrar vilka sidor som har sommar rea på sina ps3 spel.
Vet att onoff har erbjudande på 2 spel för 499 men hittar inget på deras hemsida.
Och så vet jag att CDON har det.

Är det något som vet någon mer hemsida?

MVH Kung
Citera
2010-06-30, 18:53
Medlem
Gamestop (gamla EB Games) har en stor rea på gång, upp till 70% på vissa spel och tillbehör. Köpte The Darkness till PS3 för 29:- idag, väldigt bra pris för ett ganska så schyst spel faktiskt. Gå till närmsta butik och kolla, de flesta spel är sänkta med 20, 30, 40, 50 procent, så finns en del guldklimpar att hitta.

Lycka till!
Citera
2010-06-30, 19:17
Medlem
Kung-Tobbes avatar
Tack för ditt svar! ska nog ta mig en sväng förbi och kolla de sen då
Gameshop som annars brukar ha så dåliga priser och överdrivet höga kanske har lyckas att chocka mig för denna gång iallafall
Citera
2010-06-30, 22:01
Medlem
Tycker likadant, egentligen vill jag inte handla på Gamestop eller Game, deras priser är ibland helt absurda, men när man hittar ett schyst spel (f.ö. utvecklad av Starbreeze som är svenskar och väldigt duktiga) för 29kr är valet ganska lätt.

Tyvärr livnär sig spelbutikerna nästan enbart på begagnathandeln, så jag gjorde en ond gärning idag kan man väl säga. Däremot är jag, precis som dig, tämligen chockad över rean. Schyst mot oss konsumenter! Kolla in Game också, de lär vilja kontra med en rea de med, dock troligtvis med samma spel.

glhf!
Citera
2010-07-01, 10:26
Medlem
Spelbutiken har väldigt schysst REA nu med, jag köpte infamous för 199 och final fantasy 13 för 249 vilket är vrakpriser imo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in