Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Du kan sluta skicka PM under dina fejk namn och saga att du snart vet vem jag ar och Blah-Blah-Blah!
Jag ger mig inte forrens dina kara foraldrar fatt se dig gurgla i sperma och visa vilken liten skitig hora du ar!
Nej det enda ratt fran din sida vore en offentlig ursakt till SPIDER, sen kan du ta och forsvinna for gott. Finns sakert ett fonster ledigt i Redlight District i Ammsterdem, dar du kan salja dina tjanster innan du ar for gammal, ful och fet

Ok, jag har precis läst igenom hela tråden och du Manjakkis är FORTFARANDE inne på "gurgla sperma"/"Spermahora"/"Sperma blah blah blah" osv. Varför inte bara säga såhär:
MANJAKKIS TROR MARIE GILLAR SPERMA BASERAT PÅ EN FILM HAN LÄST OM PÅ FLASHBACK EN GÅNG!
Done and done.
Jag personligen tycker att Marie är sjukt snygg, operationer eller inga operationer. + att det är nice att ha en skvallertråd där den "berörda" är med och deltar i diskussionen och faktiskt kommer med vettiga inlägg.
Skönt med någon som inte bara försöker visa upp sig på sin egen blogg utan faktiskt bryr sig såpass mycket att du bemöter de rykten som sprids om dig.
Heja Marie!