Rent meningslöst trams kan vi ta under 0.02 eller 0.03 så det är egentligen inget större bekymmer. Det verkligt stora problemet är alla idioter som inte kan hantera trolling. Att folk i inlägg efter inlägg skriver "Troll!" stör betydligt mer än trådstarten. Antingen ser man en trolltråd som något man tiger ihjäl och därmed ser till inte syns bland heta ämnen, eller om det är en bra tråd, försöker göra det så roligt som möjligt. Att bara komma med efterblivna kommentarer som sker i nio fall av tio är vad som verkligen behöver stävjas för det är där problemet ligger.
Där håller jag med dig och dessa "Troll!"-inlägg får mer än gärna vara nog för en tillsägelse, enligt mig.
Tycker jag ser många skräptrådar och trolltrådar här på Flashback, oftast från nyreggade användare. Därför kanske det skulle vara en idé med höjd snabbreg-avgift alternativt en vecka eller 5 dar istället för 3 innan konto aktiveras? Vad sägs?
Nej det var ingen bra idé, det kommer bara att drabba fel personer.
Folk som vill trolla kommer bara att planera bättre, samt den nu mer ganska slitna frasen "Det är inte förbjudet att trolla"
Tycker jag ser många skräptrådar och trolltrådar här på Flashback, oftast från nyreggade användare. Därför kanske det skulle vara en idé med höjd snabbreg-avgift alternativt en vecka eller 5 dar istället för 3 innan konto aktiveras? Vad sägs?
Du ser inte bara skräptrådar, du startar dom också
Du ser inte bara skräptrådar, du startar dom också
Easy now... Easy
Han tänkte ju bara att lite ku....
HAN SKA INTE BARA TÄNKA! HAN SKA GÅ HEM NU!
TS: Det skulle inte hjälpa, även om det tog 1 år att få kontot reggat så skulle folk trolla. Det sitter i generna. Sen skulle det som andra redan påpekat, drabba fler oskyldiga än gärningsmän.